arno

Jeg har været til teoriprøve i dag...

13 posts in this topic

JEG BESTOD MED KUN 1 FEJL

Startede dagen med migræne og voldsom kvalme, så jeg "dopede" mig selv med smertestillende piller, og krydsede fingre for at jeg ville klare prøven uden slemme problemer. Og det gjorde jeg så heldigvis!

Har trænet mig intensivt op til prøvedagen, men var alligevel ret nervøs. Vi gennemgik nogle nøgleproblemer lige umiddelbart før prøven, og blev så kørt over til prøvestedet.

Selve prøven var ENORMT svær!!! Mit hold snakkede lige bagefter om at det virkelig var nogle svære og utydelige billeder, og flere af os regnede med at dumpe. Men virkeligheden var en anden - 1 fik 0 fejl, jeg fik 1 fejl, og andre fik 2 og 4 fejl. Kun 1 dumpede med 7 fejl. Så jeg var MEGET lettet... Men det er ikke helt gået op for mig endnu.

Men PUHA!! Hvor er det bare dejligt at jeg har bestået! Nu venter køreprøven forude, og den håber jeg også på at bestå i første forsøg. Gruer dog lidt for den, men vi får at se hvad der sker.

0

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::lol: Tillykke med at teoriprøven nu er bestået! FLOT! :loveboard::loveboard: Edited by anita80
0

Stort tillykke med den beståede teoriprøve - så er du ét skridt nærmere kørekortet!

0

:thumbsupsmileyanim::lol: Tillykke med at teoriprøven nu er bestået! FLOT! :loveboard::loveboard:

Tusind tak skal du ha'!! Jeg er virkelig lettet og bliver mere og mere glad, jo flere timer der går efter prøven!

Stort tillykke med den beståede teoriprøve - så er du ét skridt nærmere kørekortet!

JAAAAAAAAAAA!!! Det er BARE så dejligt!! Og hvis alt går vel, så er jeg den lykkelige ejer af et funklende nyt kørekort om mindre end 1 måned!! GLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆDER mig...!

0

Annonce ♥

Tillykke - hvor dejligt at være 1 skridt nærmere :thumbsupsmileyanim:

0

Tillykke - hvor dejligt at være 1 skridt nærmere :thumbsupsmileyanim:

Ja... Det er VIRKELIG dejligt, og jeg er meget lettet.

0

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:post-22726-1180137975.gif :lol:

Taaaaaaaaak... :carrot:

Tillykke....

Tusind tak!! :loveboard:

0

Hvornår skal du til køreprøven??

Knus Rikke

Det skal jeg d. 14.6. kl 14:00 :thumbsupsmileyanim:

0

post-22726-1180310783.gif

Tak for 'advarslen'! :thumbsupsmileyanim:

post-22726-1180310038.gif

Pøj-pøj / knæk og bræk / held og lykke / og alle de andre... Det skal nok gå! Sikke en frihed du får.

0

:thumbsupsmileyanim: ...var så lidt :))

Ja jeg glæder mig helt vanvittigt til at få kørekortet i hånden, og krydser fingre for at vi til den tid nogenlunde hurtigt får fingre i en bil, så jeg ikke "glemmer" det hele igen bagefter.

Så... Hvis der er nogen som har en bil som de ikke rigtig bruger længere, som de gerne vil sælge til en "bil-hungrende-ny-bilist", så skal I endelig sige til!! Vi leder efter en billig bil.

0

Annonce ♥

Tillykke med den bestået teoriprøve.

Vi vil sælge vores bil, men først når min mor sælger hendes til os. Det sker når hun køber en ny, men det er nok først til December. ( ´der skal vores også til syn)

0