Mariahønen

Mit 500.000 kr.'s bryllup!

39 indlæg i dette emne

Jeg elsker vores bryllup, og vi har ikke sparet på noget.

Men: stærkt inspireret af tråden om tv-udsendelsen på onsdag om parret, der holder "det store kirkebryllup" for 500.000 kr., er jeg blevet nysgerrig; hvad ville I gøre med så stort et budget?! (Og husk; det skal være et "traditionelt" bryllup, og i Danmark, så den med at flyve de 200 nærmeste til Hawaii går ikke! :) )

Jeg tror nok at vores bryllup ville blive meget det samme... Dog med nogle få "tilbygninger", f.eks.:

- Brylluppet skulle starte fredag eftermiddag og vare hele weekenden, dvs. 2 overnatninger i stedet for "kun" lørdag-søndag

- Fredag aften skulle så starte med indkvartering, festmiddag og aftenhygge

- Lørdag inden vielsen skulle byde på morgenmad, aktiviteter som f.eks. valgfri ture i luftballon, i hestevogne eller på vandet. Frokosten skulle være delikatesse-picnic.

- Musik: Et stort gospelkor i kirken, en klassisk strygerkvartet eller en harpespiller under maden, og et mindst 5-mands swingband under dansen :carrot:

- Min kjole skulle ikke "bare" være af Maggie Sottero, den skulle være AF Maggie Sottero, hvis I forstår ;)

- Champagne på alle værelser, Ole Henriksen-produkter på alle badeværelser :thumbsupsmileyanim:

- Gaveposer med store gaver (indgraverede glasvaser, økologisk hyldeblomstsaft, citatbog om kærlighed, lækre hvide bloklys, en cd med kærlighedsmusik, duftposer, flere Ole Henriksenprodukter til damer og evt. en god whiskey e.l. til herrerne) i stedet for små til gæsterne.

- Et kæmpe prof. tivoli-festfyrværkeri til at slutte lørdagen af med :oops:

- En kok under brunchen søndag, som står i spisesalen og laver pandekager og små omeletter på folks ønske

- En bryllupsrejse til de vestindiske øer

Hvad synes I?!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feeed tråd!

Uha altså altså!!

Jeg ville få Vera Wang OG Monique Lhuillier til at lave min kjole! - gerne med bidrag af Chanel og Prada!

Mine sko skulle være Miu Miu's guldglimmer sko med blå sløjfe!

Brylluppet skulle gerne holdes et natursskøbt område med en masse blomster, Radions Symfoniorkester! Meyer skulle komme og lave al maden, inspireret af de udsendelser han laver om det danske køkken; hummer, østers og fjordrejer! Det bedste vin og special øl! Oste og chokolade fløjet ind fra Schweiz etc. etc.

Selv. sølvbestik, damask duge etc.!

Min kage skulle være 12 lags - af tiramisu!!

Mine gæster skulle overnatte - jeg vil stadig gerne have et teltbryllup - og så sætte telte (pavillioner) op til gæsterne, som er indrettet totalt fint med egyptisk bomuld etc., rigtige senge og lys!

Brudepigerne ville få diamant ringe i gave, og have kjoler fra Wang/Lhuillier!!

Anna

post-13167-1180368673.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Feeed tråd!

Uha altså altså!!

Jeg ville få Vera Wang OG Monique Lhuillier til at lave min kjole! - gerne med bidrag af Chanel og Prada!

Mine sko skulle være Miu Miu's guldglimmer sko med blå sløjfe!

Brylluppet skulle gerne holdes et natursskøbt område med en masse blomster, Radions Symfoniorkester! Meyer skulle komme og lave al maden, inspireret af de udsendelser han laver om det danske køkken; hummer, østers og fjordrejer! Det bedste vin og special øl! Oste og chokolade fløjet ind fra Schweiz etc. etc.

Selv. sølvbestik, damask duge etc.!

Min kage skulle være 12 lags - af tiramisu!!

Mine gæster skulle overnatte - jeg vil stadig gerne have et teltbryllup - og så sætte telte (pavillioner) op til gæsterne, som er indrettet totalt fint med egyptisk bomuld etc., rigtige senge og lys!

Brudepigerne ville få diamant ringe i gave, og have kjoler fra Wang/Lhuillier!!

Anna

Søde Anna, der blev sagt 500.000 - ikke 5.000.000 :thumbsupsmileyanim:

Personligt ville jeg nok bare skrue lidt op for charmen på flere områder... Kjolen skulle være unik, flere blomster, Næsbyholm slot, flere gæster, og mere ekslusiv menu. Og naturligvis en bryllupsrejse, som siger spar to. Men jeg tror faktissk jeg ville have ret svært ved at brænde så mange penge af på den ene dag...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feeed tråd!

Uha altså altså!!

Jeg ville få Vera Wang OG Monique Lhuillier til at lave min kjole! - gerne med bidrag af Chanel og Prada!

Mine sko skulle være Miu Miu's guldglimmer sko med blå sløjfe!

Brylluppet skulle gerne holdes et natursskøbt område med en masse blomster, Radions Symfoniorkester! Meyer skulle komme og lave al maden, inspireret af de udsendelser han laver om det danske køkken; hummer, østers og fjordrejer! Det bedste vin og special øl! Oste og chokolade fløjet ind fra Schweiz etc. etc.

Selv. sølvbestik, damask duge etc.!

Min kage skulle være 12 lags - af tiramisu!!

Mine gæster skulle overnatte - jeg vil stadig gerne have et teltbryllup - og så sætte telte (pavillioner) op til gæsterne, som er indrettet totalt fint med egyptisk bomuld etc., rigtige senge og lys!

Brudepigerne ville få diamant ringe i gave, og have kjoler fra Wang/Lhuillier!!

Anna

Søde Anna, der blev sagt 500.000 - ikke 5.000.000 :thumbsupsmileyanim:

Personligt ville jeg nok bare skrue lidt op for charmen på flere områder... Kjolen skulle være unik, flere blomster, Næsbyholm slot, flere gæster, og mere ekslusiv menu. Og naturligvis en bryllupsrejse, som siger spar to. Men jeg tror faktissk jeg ville have ret svært ved at brænde så mange penge af på den ene dag...

Hehe jeg veeeed det godt Louise!! men jeg har det ligesom dig, jeg behøver altså ikke det HELT store..

Mariahønen - har du oprettet en planlægningstråd? Syntes ikke jeg kan finde den?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville have både en vielseskjole og en aftenkjole. Dem jeg har kigget på som jeg var for vild med kostede hendholdsvis 110.000 og 50.000 så de tog tager allerede en god bid af budgettet. Jeg ved Jakob havde noget i tankerne som var hend ad de 20.000 i udstyr, så det var jo også en streg i regningen.

Vi vil ikke giftes i kirke, så sådan en luksusliner ville da ikke gøre noget med et lille krydstogt efterfølgende som bryllupsrejse. Så man holdt festen mm på lineren her i Dk ved kejen og efter overnatning, gave oppakning mm kunne man sige farvel til sine gæster og så sejle afsted..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først af alt - så ville jeg leje HELE Varna Palæet! Jeg synes det er så flot og romantisk - og ikke mindst omgivelserne, men det er bare ikke os at skulle "dele" med to andre fester (og så ville det jo stadig være for dyrt, hmm...). Så ville jeg have en Marianne Carøe tylkjole (de var også lige i overkanten af budgettet) og min egen som sen aftenskjole (den er kort og passer perfekt til når der skal danses!). Gæstelisten ville forblive stort set den samme, for vi inviterede alle dem vi havde lyst til. Ca. 150.000 kr.

Bryllupsrejsen skulle, hvis jeg måtte bestemme, være noget heeelt andet og til et heeeelt andet budget. Er der andre end mig der har læst Shopaholic bøgerne?? Jeg vil have hendes bryllupsrejse! Plus meget mere :) Måske en hvor vi besøgte alle de kontinenter, en slags jordomrejse (ikke krydstogt, jeg er jo nærmest vokset op i båd, så det gider jeg ikke!). Ca. 200.000 kr.

Og resten af pengene ville jeg sætte i banken! :thumbsupsmileyanim: Eller hvis de skulle bruges, shoppe ny garderobe!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skulle have MIN kjole som aften/middagkjole og den store prinsesse kjole jeg prøvede forleden til vielsen. Ligeledes skulle jeg have den LÆKRESTE andendagskjole. Gerne også lidt lækkert til hvedebrødsdagene. og selvfølgelig også sko og hvad der ellers var brug for.

Det samme gælder Yngve, måske bare ikke lige i kjoler, men...

Gæste listen ville nok være lige knapt dobbelt så stor

Vi skulle hentes i karet fra kirken. Jeg tror vi ville holde festen i temmelig meget samme stil. Næsten morgen skulle vi have den lækreste af den lækreste brunch hvor vi også skulle pakke gaver op.

Vi ville ikke spare på fotograf som vi har gjort nu...

bryllupsrejsen skulle starte i en bungalow i mexico som rent forkælelse skal vi sige i 14 dage??? der efter skulle den forstætte som back packer tur ned gennem latin ameriks og slutte i Rio til karnevalet, altså i små seks måneder skulle vi på bryllupsrejse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker vores bryllup, og vi har ikke sparet på noget.

Men: stærkt inspireret af tråden om tv-udsendelsen på onsdag om parret, der holder "det store kirkebryllup" for 500.000 kr., er jeg blevet nysgerrig; hvad ville I gøre med så stort et budget?! (Og husk; det skal være et "traditionelt" bryllup, og i Danmark, så den med at flyve de 200 nærmeste til Hawaii går ikke! :lol: )

Jeg tror nok at vores bryllup ville blive meget det samme... Dog med nogle få "tilbygninger", f.eks.:

- Brylluppet skulle starte fredag eftermiddag og vare hele weekenden, dvs. 2 overnatninger i stedet for "kun" lørdag-søndag

- Fredag aften skulle så starte med indkvartering, festmiddag og aftenhygge

- Lørdag inden vielsen skulle byde på morgenmad, aktiviteter som f.eks. valgfri ture i luftballon, i hestevogne eller på vandet. Frokosten skulle være delikatesse-picnic.

- Musik: Et stort gospelkor i kirken, en klassisk strygerkvartet eller en harpespiller under maden, og et mindst 5-mands swingband under dansen :carrot:

- Min kjole skulle ikke "bare" være af Maggie Sottero, den skulle være AF Maggie Sottero, hvis I forstår ;)

- Champagne på alle værelser, Ole Henriksen-produkter på alle badeværelser :shooter:

- Gaveposer med store gaver (indgraverede glasvaser, økologisk hyldeblomstsaft, citatbog om kærlighed, lækre hvide bloklys, en cd med kærlighedsmusik, duftposer, flere Ole Henriksenprodukter til damer og evt. en god whiskey e.l. til herrerne) i stedet for små til gæsterne.

- Et kæmpe prof. tivoli-festfyrværkeri til at slutte lørdagen af med :hug:

- En kok under brunchen søndag, som står i spisesalen og laver pandekager og små omeletter på folks ønske

- En bryllupsrejse til de vestindiske øer

Hvad synes I?!

Lige netop - især den med Maggie Sottero - blev gift i sådan én :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Feeed tråd!

Uha altså altså!!

Jeg ville få Vera Wang OG Monique Lhuillier til at lave min kjole! - gerne med bidrag af Chanel og Prada!

Mine sko skulle være Miu Miu's guldglimmer sko med blå sløjfe!

Brylluppet skulle gerne holdes et natursskøbt område med en masse blomster, Radions Symfoniorkester! Meyer skulle komme og lave al maden, inspireret af de udsendelser han laver om det danske køkken; hummer, østers og fjordrejer! Det bedste vin og special øl! Oste og chokolade fløjet ind fra Schweiz etc. etc.

Selv. sølvbestik, damask duge etc.!

Min kage skulle være 12 lags - af tiramisu!!

Mine gæster skulle overnatte - jeg vil stadig gerne have et teltbryllup - og så sætte telte (pavillioner) op til gæsterne, som er indrettet totalt fint med egyptisk bomuld etc., rigtige senge og lys!

Brudepigerne ville få diamant ringe i gave, og have kjoler fra Wang/Lhuillier!!

Anna

Hej Anna

Synes at du skulle overveje en kariere som bryllupsplanlægger. Du har da de fedeste ideer og ved lige hvor du skal finde tingene. Du kunne lave mange fantastiske fester - og tjene mange penge...

Så med en halv million ville jeg ringe til dig.

Redigeret af Vivian
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

- Et kæmpe prof. tivoli-festfyrværkeri til at slutte lørdagen af med :cheerleader3:

... Og så var budgettet brugt :rolleyes:

Jeg tror ikke vi ville lave de store forandringer når det kommer til stykket. Gæstelisten ville nok blive udviddet til også at omfatte vores fætre og kusiner, og måske ville vi fokusere med på god vin. Skulle det gå helt voldsomt, så ville vi nok også betale overnatning for samtlige gæster, men derudover ville der nok ikke ske det vilde...

Jo, jeg ville naturligvis finde den vildeste brude-kjole-designer og overraske Majken med en privat session med ham/hende inkl. frit budget til kjolen ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er selvfølgelig inspireret af TV indslaget. Jeg så det og må indrømme at jeg sad med en fornemmelse af at det - bortset fra helikopteren - ikke var meget mere overdådigt end de bryllupsfester vi oplever rundt omkring, og jeg tror såmænd heller ikke man får en bedre fest bare fordi man smider 400 - 450.000 kr. mere i end fest, end de fleste.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg elsker vores bryllup, og vi har ikke sparet på noget.

Men: stærkt inspireret af tråden om tv-udsendelsen på onsdag om parret, der holder "det store kirkebryllup" for 500.000 kr., er jeg blevet nysgerrig; hvad ville I gøre med så stort et budget?! (Og husk; det skal være et "traditionelt" bryllup, og i Danmark, så den med at flyve de 200 nærmeste til Hawaii går ikke! :cheerleader3: )

Jeg tror nok at vores bryllup ville blive meget det samme... Dog med nogle få "tilbygninger", f.eks.:

- Brylluppet skulle starte fredag eftermiddag og vare hele weekenden, dvs. 2 overnatninger i stedet for "kun" lørdag-søndag

- Fredag aften skulle så starte med indkvartering, festmiddag og aftenhygge

- Lørdag inden vielsen skulle byde på morgenmad, aktiviteter som f.eks. valgfri ture i luftballon, i hestevogne eller på vandet. Frokosten skulle være delikatesse-picnic.

- Musik: Et stort gospelkor i kirken, en klassisk strygerkvartet eller en harpespiller under maden, og et mindst 5-mands swingband under dansen :carrot:

- Min kjole skulle ikke "bare" være af Maggie Sottero, den skulle være AF Maggie Sottero, hvis I forstår ;)

- Champagne på alle værelser, Ole Henriksen-produkter på alle badeværelser :rolleyes:

- Gaveposer med store gaver (indgraverede glasvaser, økologisk hyldeblomstsaft, citatbog om kærlighed, lækre hvide bloklys, en cd med kærlighedsmusik, duftposer, flere Ole Henriksenprodukter til damer og evt. en god whiskey e.l. til herrerne) i stedet for små til gæsterne.

- Et kæmpe prof. tivoli-festfyrværkeri til at slutte lørdagen af med :cheerleader3:

- En kok under brunchen søndag, som står i spisesalen og laver pandekager og små omeletter på folks ønske

- En bryllupsrejse til de vestindiske øer

Hvad synes I?!

hmm jeg kunne nu godt leve med det du forslår der...

Nogle af de ting jeg ville bruge pengene på ville klart være MIN kjole frem for en gang stangtøj.

Og kæresten ville helt sikkert elske at tage til Italien og finde lidt tøj...

En helt speciel menu som virkelig skulle udfordre og forkæle smagsløgene, og dertil nogle rigtig, rigtig, rigtig lækre vine - Maden er jo altid nok den største budgetdel, men det ville den i allerhøjeste grad være, hvis jeg kunne smide om mig med pengene :cheerleader3: Det er sådan en ting der virkelig har generet mig at gå på kompromis med, selvom jeg er glad for det sted vi skal feste.

Som Mariahønen - et swingband, hvor ville det dog bare være så fedt med sådan et. Og det skulle ikke være noget med at de spillede tre sæt eller noget i den stil. Nej de kunne sgu for lov til at blive ved hele natten (stakkels dem...)

Så er der sådan en lille ting som bilen. Vi skal køre i Rolls Royce Silver Cloud fra 1956 og lige præcis den ville jeg ikke skifte ud, heller ikke for en helikopter. Men det ville nu være rart at have den hele dagen, så man også kørte fra festen med stil.

Og så en bryllupsrejse der sparker røv! Faktisk ville jeg tage på to fordi min svigerfar fylder 60 ti dage efter bryllupet, så først en lille getaway, måske helt oppe nordpå et eller anden sted som Tromsø eller noget i den stil. Og så ellers en tur somewhere til caribien, eller måske safari i Sydafrika/Kenya eller hvad med en rundrejse i New Zealand eller....

Det er lidt skræmmende, men jeg tror faktisk man meget meget nemt kunne komme godt over den halve million hvis man bare kunne gøre det som man ville :iloveyou:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er selvfølgelig inspireret af TV indslaget. Jeg så det og må indrømme at jeg sad med en fornemmelse af at det - bortset fra helikopteren - ikke var meget mere overdådigt end de bryllupsfester vi oplever rundt omkring, og jeg tror såmænd heller ikke man får en bedre fest bare fordi man smider 400 - 450.000 kr. mere i end fest, end de fleste.

Det tror jeg du har så evigt ret i, men man skulle da være et skarn hvis man ikke kunne bruge dem. :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Må indrømme at efter at have set programmet (fik desværre ikke set det hele) synes jeg faktisk at mit eget bryllup var mere overdådigt. Men gør de fleste ikke det? Tror, at selvom vi "kun" brugte 100.000 kr på vores bryllup vi vi lige så stor en oplevelse ud af det som de gjorde ved at poste en halv mill i deres.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuhhh....

Mit bryllup til en halv mil:

Skræddersyet tøj til os begge:

To kjoler - en til kirken og maden og én fræk til nattens dans

Han skulle også have to forskellige sæt

En overdådigt blomsterpyntet kirke

strygerkvartet og gospelkor

Lang limo

Store luksusbusser til at transportere gæsterne til receptionen. Der skulle naturligvis være jazzband og en klovn til underholdning af børnene.

Herefter kører busserne til feststedet, som er en lækker park med en MEGA multipavillion med små sidetelte, hvor der er lounge og så videre. Igen overdådigt pyntet med blomster. Der skulle være lækre gaveposer til gæsterne.

Fedt band til om aftenen, levende musik til middagen, lækker mad og lækre vine.

Overnatning for alle gæster og brunch om morgenen sammen med os.

Og naturligvis en prof fotograf, der følger os hele dagen:)!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg satte mig foran tv'et i onsdags med de største forventninger. Og bagefter...... Der sad jeg bare og tænkte: "HVAD!!!!!!!!"

Var det 500.000kr værd, og mener at jeg får lige så meget fest for en femtedel af den pris.

Men hver sin smag, og som tidligere sagt i denne tråd, vil man nok altid synes at sin egen fest er bedre...

Så piger! -vi drømmer videre og holder vores livs største fest til de budgetter vi har plads til.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis jeg havde et bryllupsbudget på 500.000 kr at gøre godt med, så tror jeg faktisk ikke jeg ville gøre så meget anderledes end det allerede er.

Det "eneste" jeg lige kan komme i tanke om er, at så tror jeg folk skulle inviteres til en hel weekend på det slot vi skal holde festen på; Holde en "rehersal dinner" om fredagen med en masse sjove og underholdende indslag. Lørdag morgen skulle vi alle spise en stor lækker brunch og så skulle vi alle gøre os klar til at vi skulle vies i slotskirken, som høre til slottet. Om aftenen skulle vi så holde en overdådig og sjov bryllupsfest, hvor vi havde hyret et rigtig godt band. Jeg ville nok gøre mere ud af udsmykningen, blomsterne osv, altså lave lidt mere tema-fest ud af det. Om søndagen skulle vi så spise brunch og tage afsked med vores gæster. Jeg ville nok gøre en del mere ud af gaverne til gæsterne. Mine brudepiger skulle have specialsyet hver deres kjole, så den passede nøjagtigt til deres personlighed, men de skulle have samme farver. Jeg ville købe et smukt smykke til dem hver (det gør jeg nu også i virkeligheden)

Min elskede mand skulle have det flotteste ur med en sød indgravering, en playstation 3 (lidt drenget er man vel altid :toot: ) og en tur i en lækker Ferrai.

Jeg ville nok få sat en "lidt" større sten i min vielsesring, måske en på en hel ct... :cheerleader3:

bryllupsrejsen ville nok gå til Bali, Hawaii, eller Caribbien eller sådan noget.....

....ja....ok :) Jeg fik vist brugt den halve million alligevel.... og jeg fik vist også lavet en del om på festen, selvom stedet skulle være det samme :)

Jeg er nu i bund og grund udmærket tilfreds med det bryllup vi har fået stablet på benene og det er, når det kommer til stykket heller ikke billigt. Jeg tror måske det kommer op omkring de 150.000 kr i sidste ende.... så jeg ar absolut intet at klage over og ville ikke bytte for noget i verden. :)

Redigeret af Fru P.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg satte mig foran tv'et i onsdags med de største forventninger. Og bagefter...... Der sad jeg bare og tænkte: "HVAD!!!!!!!!"

Var det 500.000kr værd, og mener at jeg får lige så meget fest for en femtedel af den pris.

Men hver sin smag, og som tidligere sagt i denne tråd, vil man nok altid synes at sin egen fest er bedre...

Så piger! -vi drømmer videre og holder vores livs største fest til de budgetter vi har plads til.

Jooo, men det er jo netop DET, denne tråd er til!! At "drømme videre"! Hvis du nu HAVDE 500.000 kr., som du blev tvunget (af onde bryllups-feer :cheerleader3: ) til at bruge på dit bryllup, hvad ville du så bruge dem til?

Vi vil også gerne have dit bud? ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit bryllup til 500.000...

Tja, jeg ville stadig holde teltfest hos mine forældre - det er helt sikkert. Gæstelisten ville ikke blive udvidet - vi har inviteret alle dem, vi ønsker at dele dagen med. Kjolen skulle også være den samme - jeg er vild med min kjole.

Men den halve mille - den ku' jeg sagtens få brugt alligevel...

Efter vielsen, hvor vi skal ha' serveret bryllupskage, skulle der serveres ægte champagne i stedet for mousserende vin (jeg er nemlig én af de få, der ææælsker ægte champagne).

Kagen skulle nok være lidt mere overdådig.

Jazz-band om eftermiddagen.

Jeg ville hyre prof. tjenere.

Jeg ville lave en overdådig slik-buffet - med alt hvad hjertet begærer indenfor slik-området...

Maden ville nok blive noget dyrere end de 300 kr. pr. kuvert.

Og vinen - den skulle der absolut ikke spares på - jeg ville købe en Amarone Pasqua anno 2001 - den bedste årgang, synes jeg.

Pianisten til middagen skulle være én, der spiller på flygel i stedet for elektrisk klaver.

Swingband senere på aftenen.

Gaver til alle gæsterne.

Overnatning til alle gæster.

Bryllupsrejsen skulle være en jordomrejse - intet mindre...

Er pengene brugt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg satte mig foran tv'et i onsdags med de største forventninger. Og bagefter...... Der sad jeg bare og tænkte: "HVAD!!!!!!!!"

Var det 500.000kr værd, og mener at jeg får lige så meget fest for en femtedel af den pris.

Men hver sin smag, og som tidligere sagt i denne tråd, vil man nok altid synes at sin egen fest er bedre...

Så piger! -vi drømmer videre og holder vores livs største fest til de budgetter vi har plads til.

Jooo, men det er jo netop DET, denne tråd er til!! At "drømme videre"! Hvis du nu HAVDE 500.000 kr., som du blev tvunget (af onde bryllups-feer :toot: ) til at bruge på dit bryllup, hvad ville du så bruge dem til?

Vi vil også gerne have dit bud? ;)

Jeg ville nok ikke lave de grove træk så meget om, men måske bare skifte et par ting ud.

Jeg prøver stadig og tænke på at festen skal stadig være for alle, og hvis vi skiftede vores feststed ud, ved jeg at, der i hvert fald ville være nogle i min side af familien, der ikke ville føle sig tilpas.

Men hvis jeg skulle sige "Tillykke familien, jeg har 500.000 og gøre godt med" jamen så gi mig det hele. Stor/Mange sten i vielsesringen, lang eksotisk bryllupsrejse og siden vi drømmer: en ORDENTLIG fedtsugning, så man kunne springe det kur-sjov over :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville heller ikke lave noget særligt om.

Jeg har valgt min drømme kjole - intet andet vil kunne hamle op med den (synes jeg).

Havde jeg så mange penge, at 400.000 ekstra ikke betød noget, ville morgengaven nok blive en del større.

Ellers ville jeg da bruge pengene på mine børn og resten af familien i det daglige!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fed tanke :boohoo:

Jeg ville bruge flere penge på kjolen (ikke købt endnu),

proff. fotograf og få filmet hele dagen,

overnatning til gæsterne,

skræddersyet tøj til gommen (han mener stadig han bare kan bruge sin 10 år gamle skjorte og jakke fra Jack & Jones)

bestille frugt og snitter til receptionen i stedet for at lave dem selv,

livemusik til festen i stedet for mobildisko (som jeg dog er meget positive overfor;o)

Ellers ved jeg faktisk ikke hvad jeg skulle ændre. Kan virkelig lide det som vi har bestemt os for og det til "bare" 45.000,-

Redigeret af Zwipzer
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville heller ikke ændre det vilde.

Brylluppet skulle holdes fra fredag til søndag, stadig med vielse lørdag

Location ville være slot, hvor alle gæster kunne overnatte i stedet for en gildesal

Maden skulle serveres i stedet for en buffet

en overdådig bryllupskage

Gæstelisten, den samme

lækre gaver til gæsterne, både ved bordet og på værelserne

brunch om søndagen

2 kjoler brudekjolen og kjolen til dagen efter

Blomster i kirken

give HTB en fed morgengave

Og en mega fed bryllupsrejse - istedet for som nu hvor vi ikke skal på nogen

Ellers ville jeg ikke ændre på noget

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer