mariaemma

Maria & Jacobs bryllupsplanlægning 21 juni 2008

2,213 posts in this topic

Piiiift!! :blink: De er SUUUPER flotte dine gaveæsker!! Dem skal I nok få MEGET ros for! Rigtig godt arbejde!! :pokey::thumbsupsmileyanim:

Taaak Rikke

Jeg har allerede fået meget ros for dem, af dem der har været forbi mens min "produktion" har været igang. Så det er jo rigtig rart :bearhug: !!!

Ja det er jo altid rart, når man nu knokler så meget med det... :unsure: De er i hvert fald meget, meget flotte!!

0

Annonce ♥

De færdige gaveæsker....

Efter at ha lavet alle frøposerne færdige i fredags. Gik jeg igang med at fylde gaveæskerne lørdag mens der blev kigget bryllup i tv :carrot: Det har jo været et omfattende projekt med de gaveæsker da jeg selv har lavet alt fra bunden. Men jeg også blevet super glad for resultatet.

Her et billede af den færdige gaveæske med organza bånd på, hvilket har været rimeligt svært at finde :

post-25399-1211792997.jpg

Blærerækken af de 56 færdig samlet og fyldte æsker :unsure: :

post-25399-1211793135.jpg

Lige et close up af æskerne:

post-25399-1211793206.jpg

WAUW, de er flotte!!! :thumbsupsmileyanim:

Behøver jeg sige, at jeg er vild med dem!

0

Super flotte gaveæsker!! :thumbsupsmileyanim:

Hvor er båndet fra?

Hej Iben

Båndet er fra Panduro hobby, meeen det er desværre udgået :pokey: Og jeg HAR ledt OVERALT for at skaffe det, da jeg manglede bånd til ca. 10 æsker. Det endte dog med at jeg måtte købe noget andet organza bånd der lignede det meget og sætte på de sidste æsker (har sat dem på nogen af fyrene´s æsker, for de ser nok ikke forskellen aligevel.. :bearhug: )

:unsure:

0

Annonce ♥

Hej Maria!

Hvor var det bare hyggeligt igår, men hold da op hvor var jeg træt da jeg kom hjem! Man bliver lidt udkørt af al den friske luft og kultur!

Glæder mig rigtig meget til dit bryllup, og jo jeg skal nok finde en fin fin hat!

Og så lige til jeres gaveæsker: KÆFT hvor ser det godt ud! Det er virkelig gennemført, og flot lavet, det ligner en million! Dem kan du virkelig være stolt over, de ser meget professionelt ud!

Kæmpe kram

Stine (Som stadig er mæt efter igår...)

Hej Stine

Mange tak for de søde kommentar, bliver jo næsten helt genert :thumbsupsmileyanim:

Krammer fra Maria

0

Maria....

Hvis nu jeg har en sart sart lyserød hat på...og taske med pink blomster...og lyserødt sjal...må man så godt have sort kjole på til dit bryllup? Eller skal man vælge en anden? (Har andre i skabet, men ved bare ikke hvor godt de passer til hatten :thumbsupsmileyanim: ....)

Eller hvad? Hvordan er det med reglerne? (Jeg havde jo brudepiger i sort, så jeg er ikke så god til at finde ud af om det er taktløst...)

kram

0

Maria....

Hvis nu jeg har en sart sart lyserød hat på...og taske med pink blomster...og lyserødt sjal...må man så godt have sort kjole på til dit bryllup? Eller skal man vælge en anden? (Har andre i skabet, men ved bare ikke hvor godt de passer til hatten :loveboard: ....)

Eller hvad? Hvordan er det med reglerne? (Jeg havde jo brudepiger i sort, så jeg er ikke så god til at finde ud af om det er taktløst...)

kram

Hej Stine

Du har hermed min tilladelse til at komme i sort til bryllupet :loveboard: . Jeg går altså heller ikke så højt op i det der med farverne. Desuden er sort jo ret hot fortiden, så jeg syntes det lyder super flot med den lyserødt hat til. Glæder mig SÅ meget til at se dig søde. :cheerleader3:

Og Hey præsten kommer jo også i sort.... :loveboard:

:thumbsupsmileyanim: Maria

0

Hej Stine

Du har hermed min tilladelse til at komme i sort til bryllupet :loveboard: . Jeg går altså heller ikke så højt op i det der med farverne. Desuden er sort jo ret hot fortiden, så jeg syntes det lyder super flot med den lyserødt hat til. Glæder mig SÅ meget til at se dig søde. :loveboard:

Og Hey præsten kommer jo også i sort.... :loveboard:

:thumbsupsmileyanim: Maria

yeææææs så skal jeg have min sorte kjole på! (bare folk så ikke mistaker mig for at være præsten *fnis*)

Skal hen hos min veninde og hente/låne hatten idag efter arbejde, så kan den ligge hjemme hos mig og vente på den 21. juni...

Måske kunne man finde et lyserødt bånd at have i livet som matchede hatten...uuuh sikke mange ideer jeg får :cheerleader3:

Hvordan er det egentlig med dig og sheiken, skal i sove sammen natten før brylluppet eller sparker du ham ud? Og hvor skal du gøre dig klar før kirken?

Kram

0

Annonce ♥

JUHUUUU SÅ BLEV VI POLTET..... :cheerleader3:

Så blev det altså vores tur til at blive poltet i lørdags. Og vi havde bare den fedeste dag :loveboard: Jeg vil ikke lave nogen beretning før jeg har fået billederne fra vores venner, det er ligesom lidt sjovere når i kan se hvad jeg taler om... :)

Meeen kan da komme med et par hints. Min polter inkluderede :

-Bue og pil

-40 fods motorbåd

- Den fedeste Harley Davidson....

- Luksus

Og Gemalens..

- Anholdelse af politiet

- gookard

- Rullestol

- Krudt og kugler i grise kustume....

JA vi fik prøvet lidt af hvert den dag.

Glæder mig til at fortælle mere om det senere, krammer fra Maria

0

Super flotte gaveæsker!! :cheerleader3:

Hvor er båndet fra?

Hej Iben

Båndet er fra Panduro hobby, meeen det er desværre udgået :cheerleader3: Og jeg HAR ledt OVERALT for at skaffe det, da jeg manglede bånd til ca. 10 æsker. Det endte dog med at jeg måtte købe noget andet organza bånd der lignede det meget og sætte på de sidste æsker (har sat dem på nogen af fyrene´s æsker, for de ser nok ikke forskellen aligevel.. :td: )

:loveboard:

:) Det tror jeg du har helt ret i!

Jeg glæder mig til at høre om jeres polter - det er nogle max seje stikord!

0

Kære Maria!

Er totalt spændt på at høre hvordan polterabenen udfoldede sig, de stikord tyder i hvert fald på en rigtig rigtig god dag!

Jeg har fået den fine lyserøde hat hjem, ih hvor jeg allerede er glad for den, glæder mig meget til at få den på!!! Jeg ser helt kongelig ud! (Men jeg har jo også et par dråber blåt blod i årene ;) )

Knus

0

Annonce ♥

Hej søde

Hold da op hvor tiden render. Nu er der godt nok ikke længe til i skal giftes!! :thumbsupsmileyanim:

Super, super flotte gaveæsker. :cheerleader3:

Glæder mig meget til at høre om jeres polter. Det lyder som om i virkelig fik prøvet lidt af hvert.

0

JUHUUUU SÅ BLEV VI POLTET..... :thumbsupsmileyanim:

Så blev det altså vores tur til at blive poltet i lørdags. Og vi havde bare den fedeste dag :thumbsupsmileyanim: Jeg vil ikke lave nogen beretning før jeg har fået billederne fra vores venner, det er ligesom lidt sjovere når i kan se hvad jeg taler om... -HAHA-

-Bue og pil

-40 fods motorbåd

- Luksus

Og Gemalens..

- Anholdelse af politiet

- gookard

- Rullestol

KOM SÅ MED DEN .......... :griner:-

0

VORES TOPFIGUR....

Som tidligere omtalt har jeg været på jagt efter en speciel topfigur til vores bryllupskage. Vi ville gerne have en med en John Derre traktor som er det mærket på vores traktore her på gården. Det har været svært at finde nogen der sendte ud af U.S.A. Men efter lang tids søgen fandt jeg denne på E-bay, og søde Mie (kejzer) bestilte den hjem til mig :thumbsupsmileyanim:

post-25399-1212575450.jpg post-25399-1212575495.jpg

Syntes bare den er så fiiin og lige os. Glæder mig sådan til vi skal vise den frem på kagen. :thumbsupsmileyanim:

0

VORES TOPFIGUR....

Som tidligere omtalt har jeg været på jagt efter en speciel topfigur til vores bryllupskage. Vi ville gerne have en med en John Derre traktor som er det mærket på vores traktore her på gården. Det har været svært at finde nogen der sendte ud af U.S.A. Men efter lang tids søgen fandt jeg denne på E-bay, og søde Mie (kejzer) bestilte den hjem til mig :griner:-

Syntes bare den er så fiiin og lige os. Glæder mig sådan til vi skal vise den frem på kagen. :thumbsupsmileyanim:

Hvor er den bare jer den topfigur :thumbsupsmileyanim:

synes den er mega fed!!!

0

Annonce ♥

Så blev det altså vores tur til at blive poltet i lørdags. Og vi havde bare den fedeste dag :thumbsupsmileyanim: Jeg vil ikke lave nogen beretning før jeg har fået billederne fra vores venner, det er ligesom lidt sjovere når i kan se hvad jeg taler om... -HAHA-

-Bue og pil

-40 fods motorbåd

- Luksus

Og Gemalens..

- Anholdelse af politiet

- gookard

- Rullestol

KOM SÅ MED DEN .......... :griner:-

Jeg håber på at få nogen billeder fra min svigerinde i dag.... ;)

0

Så blev det altså vores tur til at blive poltet i lørdags. Og vi havde bare den fedeste dag :thumbsupsmileyanim: Jeg vil ikke lave nogen beretning før jeg har fået billederne fra vores venner, det er ligesom lidt sjovere når i kan se hvad jeg taler om... :cheerleader3:

-Bue og pil

-40 fods motorbåd

- Luksus

Og Gemalens..

- Anholdelse af politiet

- gookard

- Rullestol

KOM SÅ MED DEN .......... :cheerleader3:

Jeg håber på at få nogen billeder fra min svigerinde i dag.... ;)

VENTER MED SPÆNDING...............................

0

VORES TOPFIGUR....

Som tidligere omtalt har jeg været på jagt efter en speciel topfigur til vores bryllupskage. Vi ville gerne have en med en John Derre traktor som er det mærket på vores traktore her på gården. Det har været svært at finde nogen der sendte ud af U.S.A. Men efter lang tids søgen fandt jeg denne på E-bay, og søde Mie (kejzer) bestilte den hjem til mig :sm:

Syntes bare den er så fiiin og lige os. Glæder mig sådan til vi skal vise den frem på kagen. :cheerleader3:

SUPER SEJT!!

Jeg tror, at det er den eneste figur, som kan toppe vores kajkager! Min ældste dreng æælsker JD og så sent som i dag efter at ha' slæbt ham ind til blomsterbiksen til de sidste detaljer, tog vi omkring en JD forhandler som lå overfor. Vi har ingen landbrug, vores forældre har haft, men han er besat af traktorer og maskiner og kan alle mulige og umulige mærker.

Han vil helt sikkert stemme for jeres figur - tillykke med den!! (godt køb :loveflag: )

0

Annonce ♥

KORT FORTALT !!! :)

Jeg har jo gået og ventet i over en uge på at få nogle billeder fra vores -polter. :pokey: Og efter som der var 4 der havde kamara med, ved jeg jo der en taget en masse billeder fra dagen. Jeg har nu forgæves prøvet at rykke efter dem, men uden held. Jeg modtog godt nok en cd fra min svigerinde i går, hvor hun sagde at hun havde lagt billederne fra dem alle sammen over på. :) SUPER tænkte jeg og fik sat mig ved computeren. Men der lå kun 1 enkelt billede fra dagen med overskriften:

TROEDE DU SELV DU FIK LOV AT SE BILLEDERNE ENDNU !!!

:td:

AGRRR hvor blev jeg GAL, nu havde jeg jo glædet mig til at kunne lave min beretning til jer, men jeg får åbentbart ikke billederne. ! Jeg vil ikke gå nærmere i detaljer (man ved jo aldrig hvem der kigger med) Men jeg er da lidt skuffet over jeg ikke bare kunne få 8-10 billeder fra dagen når nu jeg ved de har taget flere hundrede !!!

0