mariaemma

Maria & Jacobs bryllupsplanlægning 21 juni 2008

2,213 posts in this topic

KORT FORTALT !!! :pokey:

Jeg har jo gået og ventet i over en uge på at få nogle billeder fra vores -polter. :hug: Og efter som der var 4 der havde kamara med, ved jeg jo der en taget en masse billeder fra dagen. Jeg har nu forgæves prøvet at rykke efter dem, men uden held. Jeg modtog godt nok en cd fra min svigerinde i går, hvor hun sagde at hun havde lagt billederne fra dem alle sammen over på. :) SUPER tænkte jeg og fik sat mig ved computeren. Men der lå kun 1 enkelt billede fra dagen med overskriften:

TROEDE DU SELV DU FIK LOV AT SE BILLEDERNE ENDNU !!!

:td:

AGRRR hvor blev jeg GAL, nu havde jeg jo glædet mig til at kunne lave min beretning til jer, men jeg får åbentbart ikke billederne. ! Jeg vil ikke gå nærmere i detaljer (man ved jo aldrig hvem der kigger med) Men jeg er da lidt skuffet over jeg ikke bare kunne få 8-10 billeder fra dagen når nu jeg ved de har taget flere hundrede !!!

Øv altså! :heart: men det kunne jo være at de skal bruge billederne til et diasshow eller lignende til brylluppet.. eller også vil de måske samle dem i et album til jer.. ;) Det er jo ike let at vide.. men jeg ville nu også gerne have set lidt billeder.. Men tror desværre bare at du må væbne dig med tålmodighed søde.. :) jeg er sikker på der er en god grund til at du ikke må se dem endnu.. :fløjt:

Edited by ying
0

Annonce ♥

KORT FORTALT !!! :heart:

Jeg har jo gået og ventet i over en uge på at få nogle billeder fra vores -polter. :fløjt: Og efter som der var 4 der havde kamara med, ved jeg jo der en taget en masse billeder fra dagen. Jeg har nu forgæves prøvet at rykke efter dem, men uden held. Jeg modtog godt nok en cd fra min svigerinde i går, hvor hun sagde at hun havde lagt billederne fra dem alle sammen over på. :) SUPER tænkte jeg og fik sat mig ved computeren. Men der lå kun 1 enkelt billede fra dagen med overskriften:

TROEDE DU SELV DU FIK LOV AT SE BILLEDERNE ENDNU !!!

:)

AGRRR hvor blev jeg GAL, nu havde jeg jo glædet mig til at kunne lave min beretning til jer, men jeg får åbentbart ikke billederne. ! Jeg vil ikke gå nærmere i detaljer (man ved jo aldrig hvem der kigger med) Men jeg er da lidt skuffet over jeg ikke bare kunne få 8-10 billeder fra dagen når nu jeg ved de har taget flere hundrede !!!

:pokey: Det er da friskt gjort.

Men jeg er nu sikker på det er fordi de laver et eller andet med dem til brylluppet :td:

Men ærgeligt at du ikke kan lave beretning med billeder.

0

Annonce ♥

Kjoleprøvning..... :cheerleader3:

Ja nu nærmer DAGEN sig jo med hastige skridt, og i går var så dagen hvor jeg skulle ind og prøve min elskede kjole igen og have den til rettet. :) Jeg glædet mig bare helt vildt til at se min smukke kjole igen, meen det var også med en hvis nervøsitet for, hvad nu hvis jeg ikke kunne passe den mere. Jeg er jo 5 mdr. henne på bryllupsdagen og "blobber" vokser ivrigt for tiden :cheerleader3:

De var som altid super søde og profesionelle i House of Brides og jeg blev taget godt imod. Ind i prøve rummet med mig og på med kjolen..........

TROR I JEG KUNNE PASSE DEN.....

:cheerleader3:

JAAAAAAAAA......

:(

Kjolen passede stadig rigtig fint, selv om min mave er begyndt at vokse. Jeg er i uge 19 nu og har heldigvis stadig ikke taget på i vægt :cheerleader3: Så det var en stor lettelse at den kunne lukkes og stadig sad pænt.

0

Ingen kjole-prøvnings-beretning uden billeder. Jeg havde heldigvis min gode veninde med til at tage nogen billeder til de hungrende zillaer på BK... :)

Uhh hvor var det en dejlig fornemmelse at få kjolen på igen, Her ses den forfra, dog er der sat nåle i forneden da den skal ligges lidt op.

post-25399-1213119706.jpg

Bagfra, bemærk den søde skrædder der vimser rundt ned på gulvet

post-25399-1213119801.jpg

0

Annonce ♥

Suk hvor bliver du altså bare smuk!! :(:cheerleader3::cheerleader3:

Dejligt at du kunne være i den med din flotte mave :)

Og hold da op, nu er der bare ikke længe til mere!! :cheerleader3:

Ihh Tak søde Mette :cheerleader3:

Ja jeg har også bare total stress over alle de ting der liige skal laves inden den store dag. :cheerleader3:

Hvordan går det med din mave, er den begyndt at vokse.... ;)

Krammer fra Maria

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej igen

Hold da op dine æsker er rigtig flotte, kan også godt lid dit lile rim, tror lige jeg skal have lavet et par sætninger om :thumbsupsmileyanim:

Og rigtig fin top figur, mangler bare at det var grise (el. angus) og ikke en sortbroget malkeko :ilovebryllupsklar:

Hej Lisa

Tak for de søde ord om mine æsker, er også rigtig glad for dem og glæder mig til at vise dem til vores gæster.

Ja jeg havde faktisk overvejet at male kørene sorte, så de macher bedre vores Angus køer, men er bange for resultatet ikke blev godt. Men syntes nu den er sød alligevel ;)

0

Smuk smuk smuk er du og stråler som en sol :thumbsupsmileyanim: og nu skal du snart giftes...... og være moar, så hvem ville ikke stråle som en sol i sin smukke kjole.

Er så ked af jeg ikke kan komme til globryllup, men Tøsepigen har fødselsdag lørdag så hun skal hygges om :ilovebryllupsklar:

:cheerleader3: SMUKKE SMUKKE MARIA, DET BLIVER SÅDAN EN FANTASTISK DAG OG HELT SPECIEL :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Smuk smuk smuk er du og stråler som en sol :thumbsupsmileyanim: og nu skal du snart giftes...... og være moar, så hvem ville ikke stråle som en sol i sin smukke kjole.

Er så ked af jeg ikke kan komme til globryllup, men Tøsepigen har fødselsdag lørdag så hun skal hygges om :ilovebryllupsklar:

:cheerleader3: SMUKKE SMUKKE MARIA, DET BLIVER SÅDAN EN FANTASTISK DAG OG HELT SPECIEL :cheerleader3:

Anne hvor er du bare sød :cheerleader3: Det er bare sååå dejligt at få så meget ros, det betyder virkelig meget for mig :cheerleader3: Øv jeg er da ked af du ikke kan komme til globryllup, men forstår selvfølgelig godt at du skal fejre din dejlige "tøsepige". Og så er der jo også endnu en god grund til at solen skal skinne fra en skyfri himmel den dag :cheerleader3:

0

Super skøn ser du ud - det at du er i lykkelige omstændigheder lyser ud af dig (ellers er det bare fordi jeg ved det) men dine øjne stråler, smuk smuk mamma! :thumbsupsmileyanim:

Ih tak, jeg tror du har ret for det er der mange der har sagt til mig på det sidste... :cheerleader3: Men jeg føler mig også virkelig lykkelig og glad :ilovebryllupsklar:

0