mariaemma

Maria & Jacobs bryllupsplanlægning 21 juni 2008

2,213 posts in this topic

Hmm, det er ikke en nem beslutning :shopping:

Men jeg krydser i hvert fald alt hvad jeg kan, for at det bliver godt vejr :cheerleader3: Hi hi........

Ja det SKAL det bliv, og de der lokale byger skal bare gå uden om Sønderjylland og Hornsherrede ;)

Nemlig :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej Maria

Jeg krydser fingre for at vejret er dejligt paa loerdag :cheerleader3: Hvor er det vildt, at det allerede er paa loerdag :shopping:

Hej Camilla

Mange tak skal du have, ja nu har man været igang med planlægningen så lægne og så kommer dagen endelig :cheerleader3:

Hvordan er vejret nede hos jer ?

Krammer fra Maria

0

Annonce ♥

:balloons: 3 DAGE SØDE 3 DAGE :balloon:

Synes det er ok at forsømme os så tæt på brylluppet, så længe du kvittere med en laaaaaaaaaaaang smuk beretning fyldt med billeder!!!

:(

Det lover jeg Anne :cheerleader3: Jeg har faktisk lige tale med vores fotograf Martin fra Stjernestudiet og alt er klar til på lørdag :bearhug: . Han skal jo starte med at fotografere os når vi lander i Helikopteren på Skjoldenæsholm :)

UUUUHHH de bliver så fantastiske jeres billeder..... dem vil jeg glæde mig til at se. :cheerleader3:

Arbejder på om jeg kan nå til globryllup inden fødselsdagen :heart: vil bare se dig smukke skønne strålende brud!!!

JAAAAAA DU KOMMER MÅSKE :blink: :carrot: :) Vi skal jo også allerede vies kl. 11 så det er jo tidligt på dagen (LÆS= LOKKE, LOKKE, LOKKE)

Hæhæ har allerede været inde på krak og se, hvor langtid det tager og det kunne godt lade sig gøre...... nu skal jeg jo så lige lokke bilen fra gemalen :) men hva det burde ikke være så svært, han skal til Bon Jovi koncert i morgen UDEN mig - ikke at han overhovedet synes om hans musik!

Jamen HALLO så er den jo i vinkel... :) Det er også super nemt at finde Kirken ligger lige ud til Amtsvejen, som du kommer på fra Fr.sund.

Vi har heldigvis en G.P.S :shopping:

0

Jubii nu har jeg endelig fået min dejlige brudekjole med hjem :ilovebryllupsklar: Den hænger fint på vores gæsteværelse, og er lige klar til at hoppe i på lørdag.

Jeg har for en sikkerheds skyld LÅST døren til værelset. Ikke fordi jeg tror manden ville kunne finde på at snige sig der ind. Men vi har et "ren" af hjælpere i huset i de her dage og måske der var en nyskerrig sjæl iblandt :cheerleader3:

Min fine forlovelsesring er også blevet hentet hos guldsmeden, den er blevet rodineret og skinner nu som ny igen. Den vil jeg først tage på igen på lørdag, Glæder mig til at den får "selskab" af min vielsesring :)

0

:cheerleader3: 3 DAGE SØDE 3 DAGE :cheerleader3:

Synes det er ok at forsømme os så tæt på brylluppet, så længe du kvittere med en laaaaaaaaaaaang smuk beretning fyldt med billeder!!!

-HAHA-

Det lover jeg Anne :ilovebryllupsklar: Jeg har faktisk lige tale med vores fotograf Martin fra Stjernestudiet og alt er klar til på lørdag :cheerleader3: . Han skal jo starte med at fotografere os når vi lander i Helikopteren på Skjoldenæsholm :)

UUUUHHH de bliver så fantastiske jeres billeder..... dem vil jeg glæde mig til at se. :)

Arbejder på om jeg kan nå til globryllup inden fødselsdagen :cheerleader3: vil bare se dig smukke skønne strålende brud!!!

JAAAAAA DU KOMMER MÅSKE :rolleyes: :carrot: :blush: Vi skal jo også allerede vies kl. 11 så det er jo tidligt på dagen (LÆS= LOKKE, LOKKE, LOKKE)

Hæhæ har allerede været inde på krak og se, hvor langtid det tager og det kunne godt lade sig gøre...... nu skal jeg jo så lige lokke bilen fra gemalen :) men hva det burde ikke være så svært, han skal til Bon Jovi koncert i morgen UDEN mig - ikke at han overhovedet synes om hans musik!

Jamen HALLO så er den jo i vinkel... (y) Det er også super nemt at finde Kirken ligger lige ud til Amtsvejen, som du kommer på fra Fr.sund.

Vi har heldigvis en G.P.S :cheerleader3:

:super:

0

Annonce ♥

Uuuuuh, 3 dage søde Maria! :ilovebryllupsklar::):cheerleader3::cheerleader3:

Skønt at have kjolen hjemme!! min ligger hjemme ved mine forældre og venter på mig! :cheerleader3: Sniger mig ind til den hver gang jeg er hjemme... :rolleyes: Man kan jo ikke lade være!! Ååååh, glæder mig til at se billeder af dig på lørdag! :cheerleader3::cheerleader3:

0

Uhhh nu er der kun 2 dage til,at det er min tur til at blive gift :) Syntes godt jeg kan mærke sommerfuglene så småt beynder at tumle rundt i min mave, (eller også er det bare Blobber der er begyndt at sparke!!) :cheerleader3:

:cheerleader3::ilovebryllupsklar::cheerleader3:

I så tilfælde er jeg også gravid, for jeg kan i høj grad mærke sommerfuglene! :rolleyes:

Både på dine vegne og på mine :blush:

:cheerleader3:

De er så flotte, de kirkehæfter! :cheerleader3: Det er hele jeres "serie" i øvrigt, men det har jeg vist sagt et par gange eller to før (y)

0

FØRST:

:ilovebryllupsklar: 2 DAGE :)

Øv svigermor har valgt hun vil fejre tøsepigen i morgen allerede kl. 13.... så jeg kan ikke nå at se smukke smukke dig og din labre manse :cheerleader3:

Hvorfor kunne de ikke bare slå deres fødselsdag sammen??? Vi skal til svigermor i morgen til hendes og tøsepige har officielt på søndag.

ØV

0

Annonce ♥

Kirkehæfter.....

Så har jeg fået samlet de sidste kirkehæfter, og resultater blev dette :

post-25399-1213806185.jpg

Midtersiderne med 2 af salmerne,

post-25399-1213806247.jpg

Bagsiden med Kærligheden er...

post-25399-1213806303.jpg

Ej hvor er de altså bare blevet fine og enkle. Lige sådan tror jeg jeg vil ha det :cheerleader3: Rigtig fint.. tak for inspiration ;)

Og så der KUN " DAGE IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ilovebryllupsklar::)

0

FØRST:

:ilovebryllupsklar: 2 DAGE :)

Øv svigermor har valgt hun vil fejre tøsepigen i morgen allerede kl. 13.... så jeg kan ikke nå at se smukke smukke dig og din labre manse :cheerleader3:

Hvorfor kunne de ikke bare slå deres fødselsdag sammen??? Vi skal til svigermor i morgen til hendes og tøsepige har officielt på søndag.

ØV

:cheerleader3:(y):cheerleader3:-HAHA-:cheerleader3::):cheerleader3::):rolleyes:

(Hmm med lidt held kan du da godt nå at værre tilbage i Hillerød til kl. 13, selv om du går glip af receptionen kan du da nå kirken :blush: )

0

FØRST:

:) 2 DAGE :cheerleader3:

ØV

:cheerleader3:-HAHA-:cheerleader3::):cheerleader3::):rolleyes::super::blush:

(Hmm med lidt held kan du da godt nå at værre tilbage i Hillerød til kl. 13, selv om du går glip af receptionen kan du da nå kirken (y) )

Hihi du giver ikke let op.... må lige hører Lars om han kan sørge for at tøsepigen bliver klar. Så kunne det måske godt lasa gisa :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

Kirkehæfter.....

De er rigtig søde - jeg kan godt lide den lyserøde sløjfte i "ryggen" :ilovebryllupsklar:

0

Hej sødeste Maria

Kun 2 dage!!!!!! :cheerleader3: :carrot: :ilovebryllupsklar: Det er da for vildt.

Vil bare lige sige at dine kreationer er så smadder flotte. Ville så gerne med til bryllup, i hvert fald i det mindste bare globryllup, men nej, du bor sgi så langt væk! :):cheerleader3: Øv, ellers havde jeg været der.

0

Kirkehæfter.....

De er rigtig søde - jeg kan godt lide den lyserøde sløjfte i "ryggen" :ilovebryllupsklar:

Mange tak ska du ha, syntes også de passer meget godt ind i resten af vores "serie" :)

0

Annonce ♥

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, så er det i morgen, du skal giftes med manden i dit liv.

Jeg håber og tror, at I får en fantastisk dag og at alle jeres ønsker og drømme for dagen bliver opfyldt.

Et kæmpe stort tillykke med bryllupsdagen i morgen (jeg er ikke på i morgen) :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::loveflag::):hug::griner:--HAHA--HAHA-

0

Hej smukke mamasitta,

Så er det i morgen....puha hvor må sommefuglene spæne afsted :cheerleader3: og vejret ser da ganske tilforladeligt ud.

Er i hvert fald sikker på solen skinner på jer :cheerleader3:

Er ikke sikker på jeg kan nå at komme og glo i morgen, men håber det kan komme til at hænge sammen. Tøsepigen har nemlig lus og skal have kur i nat og så skal det ordnes i morgen.

Jeg gør alt hvad der står i min magt :cheerleader3:

Ha en skøn dag som frøken!!

:loveflag:

0

Hej sødeste Maria

Kun 2 dage!!!!!! :) :carrot: :cheerleader3: Det er da for vildt.

Vil bare lige sige at dine kreationer er så smadder flotte. Ville så gerne med til bryllup, i hvert fald i det mindste bare globryllup, men nej, du bor sgi så langt væk! :cheerleader3::loveflag: Øv, ellers havde jeg været der.

Hej Mette

Jeg lover at jeg nok skal kommen med en fyldig beretning og masser af billeder fra dagen. Så kan det næsten blive det samme som globryllup :cheerleader3:

0