mariaemma

Maria & Jacobs bryllupsplanlægning 21 juni 2008

2,213 posts in this topic

Annonce ♥

Uhhhh Nu er det bare om 13 timer jeg skal giftes... :cheerleader3:

Jeg har lige sendt manden af sted sammen med forloveren. Syntes selv vi har fuldstændig styr på det hele, og hvis der er noget vi har glemt er det bare ærgeligt ;)

Har lige brug for at koble lidt fra herinde på BK, inden jeg skal i seng og sove ALENE... :cheerleader3: Meeen næste gang vi skal sove er det sammen og som MAND OG KONE... :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Kære Maria

Jeg ønsker dig en pragtfuld dag, lige som i har ønsket jer.

Håber at det holder tørt vejr!

Et kæmpe tillykke med imorgen, får næste sommerfugle i maven på jeres vegne :cheerleader3::cheerleader3:

Håber at I får en fantastisk dag :loveflag:

post-32555-1213995446.gif

Ihh Mange tak, hvor er i søde :cheerleader3:

0

Kaere Maria!

Saa kom dagen endelige - jeg oensker jer den bedste dag i hele verden! Jeg haaber I vil faa en fantastisk og uforglemmelig dag, med glade gaester og gode minder -HAHA-

Ogsaa er jeres lykke endda dobbelt op med den lille spire i maven :cheerleader3:

:cheerleader3::cheerleader3::loveflag: TIL LYKKE MED BRYLLUPSDAGEN :):hug::griner:-

0

Annonce ♥

Kæreste Maria og Jacob

Så kom endelig dagen i har ventet så længe på. :) Jeg håber i får en helt igennem fantastisk dag, med masser af glade gæster, gode gaver og dejlige minder. :cheerleader3:

Jeg ønsker jer mange gange tillykke :cheerleader3: og alt muligt held og lykke fremover, både som ægtefolk og med lille blobber. Jeg håber jo stadig at se dig på babyklar, i novemberterminen! :loveflag:

Ha en ovenud fantastisk dag, og husk at nyde den i fulde drag. :cheerleader3:

Jeg glæder mig rigtig meget til at høre og se en fantastisk beretning for dagen. :carrot:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære begge to,

Om få minutter gå det i gang og Maria du gå op ad kirke gulvet i din smukke kjole :cheerleader3:

Jeg ønsker jer den bedst dag og et vidunderligt bryllup.....her skinner solen og er sikker på den vil gøre det hos jer hele dagen.

:cheerleader3: STORT TILLYKKE :cheerleader3:

:loveflag:

Anne, som ked af hun ikke kunne nå det

0

Annonce ♥

Kære søde Fru Maria! :cheerleader3:

Kæmpe tillykke med dagen i går! :) jeg nåede slet ikke herind i går pga PA, så du får lige en forsinket hilsen!

Jeg håber I havde den mest fantastiske og vidunderlige dag, og jeg glæder mig rigtig meget til at høre om det hele og se en masse billeder!! :thumbsupsmileyanim:

:)

0

Hej alle i dejlige Zillaer.

Tusind tak for alle jeres dejlige hilsner, jeg er dybt rørt. :cheerleader3:

Vi havde en fantastisk dag og ALT gik efter planen. Det er mit livs lykkeligste dag og jeg vil aldrig glemme den.

Nu er jeg så helt officelt blevet FRU NØRGAARD, og jeg glæder mig at at leve op til denne titel :)

Har en masse søvn jeg skal have indhentet, men håber på jeg kommer forbi i morgen med et par billeder til jer. For dem får vi MASSER af, kan jeg vist godt røbe allerede nu :thumbsupsmileyanim:

Her er liige et enkelt et fra dagen

post-25399-1214157712.jpg

0