mariaemma

Maria & Jacobs bryllupsplanlægning 21 juni 2008

2,213 posts in this topic

Hej alle i dejlige Zillaer.

Tusind tak for alle jeres dejlige hilsner, jeg er dybt rørt. :)

Vi havde en fantastisk dag og ALT gik efter planen. Det er mit livs lykkeligste dag og jeg vil aldrig glemme den.

Nu er jeg så helt officelt blevet FRU NØRGAARD, og jeg glæder mig at at leve op til denne titel :(

Har en masse søvn jeg skal have indhentet, men håber på jeg kommer forbi i morgen med et par billeder til jer. For dem får vi MASSER af, kan jeg vist godt røbe allerede nu :thumbsupsmileyanim:

Her er liige et enkelt et fra dagen

post-25399-1214157712.jpg

Fantastisk udtryk, du har :cheerleader3: I er så smukke!

Glæder mig til at se flere billeder :)

Edited by Anjapigen80
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihh Maria nåede ikke at få sagt tillykke inden, men i hvert fald ønsker jeg dig hjertelig tillykke med brylluppet nu :)

Hvor ser i bare smukke ud på billedet :respekt: og jeg er glad for at høre at i havde en fantastisk dag :thumbsupsmileyanim: Og vejret var jo perfekt :cheerleader3:

Kæmpe knus fra Sarah

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu har jeg så været gift i 71 timer og hvor er det bare dejligt :respekt: Jeg elsker min mand og disse dage har været de lykkeligste i mit liv :cheerleader3:

I går fik vi så ryddet det sidste op fra Receptionen. Taget teltene ned og afleveret bord,stole + div. ting. Begge vores forældre var at hjælpe til, så det var rigtig dejligt ;)

Det er faktisk først i dag trætheden er begyndt at melde sig, de sidste dage har været så dejlige at jeg har levet på en høj adrenalinsky tror jeg.... :carrot: Meen i dag kan jeg godt mærke min ømme krop (dansede uafbrudt i 3 timer) og hovedet er også koblet HELT fra :)

Vi er så småt begyndt at modtage billeder fra gæsterne, og det er bare sååå dejligt at gense dagens begivenheder. Vi får først billeder fra fotograferne i næste uge, men i skal da se nogen af dem gæsterne har taget :thumbsupsmileyanim: Hvis i altså har lyst ????

0

Nu har jeg så været gift i 71 timer og hvor er det bare dejligt :thumbsupsmileyanim: Jeg elsker min mand og disse dage har været de lykkeligste i mit liv :thumbsupsmileyanim:

I går fik vi så ryddet det sidste op fra Receptionen. Taget teltene ned og afleveret bord,stole + div. ting. Begge vores forældre var at hjælpe til, så det var rigtig dejligt ;)

Det er faktisk først i dag trætheden er begyndt at melde sig, de sidste dage har været så dejlige at jeg har levet på en høj adrenalinsky tror jeg.... :carrot: Meen i dag kan jeg godt mærke min ømme krop (dansede uafbrudt i 3 timer) og hovedet er også koblet HELT fra :loveboard:

Vi er så småt begyndt at modtage billeder fra gæsterne, og det er bare sååå dejligt at gense dagens begivenheder. Vi får først billeder fra fotograferne i næste uge, men i skal da se nogen af dem gæsterne har taget :thumbsupsmileyanim: Hvis i altså har lyst ????

DET HAR VI!!!!!! :cheerleader3::respekt::):)

0

Annonce ♥

Annonce ♥