Guest Miss-mus

Et lille spørgsmål

14 posts in this topic

Er der nogen af jer der har prøvet eller kender nogen der har prøvet at købe en kjole uden at ha set den?? Altså hvor man skal sende mål ind til en eller anden som så sender dem videre til udlandet hvor kjolen så blir syet efter målene??

Hvordan gik forløbet?? Var det nemt at tage mål, og passede kjolen da den kom hjem??

Håber at høre fra nogen

0

Annonce ♥

Hej

jeg har købt 3 kjoler på ebay, på den måde du beskriver.

Nej det er ikke svært at tage mål, men der kan opstå små uoverensstemmelser fordi du tager målene i cm og deres mål som regel er i inches.

Jeg måtte ændre lidt på alle 3, men det var småting. Alle 3 var lidt for små i overdelen så de skulle lægges lidt ud, men det var meget nemt fordi alle 3 havde nok at tage af, sømmene var ret brede. Og den ene måtte lægges lidt op. Men når man så tænker på at jeg kun har givet ca. 3-400 kr. pr. stk, så er det jo i småtings afdelingen.

De levede alle 3 op til mine forventninger om udseende.

Vedlægger billeder af dem, 2 Live og den sidste med modellen, men den så ud nøjagtig som på billedet.

knuz

tina

post-2246-1180457267.jpg

post-2246-1180457279.jpg

0

og den sidste

post-2246-1180457419.jpg

0

Hvilken ebay sælger købte du den røde af?

Vil du ikke skrive det i en PM til mig, da vi eller sikke må reklamere for for sådanne hjemmesider, tak!

0

Annonce ♥

Jeg ved en fra søstersiden (babyklar) har haft købt en kjole på nettet, og den skulle kun ligges lidt ind men ellers passede den perfekt.. Den er superflot.. :thumbsupsmileyanim:

0

Hej

Jeg forhandler brude og galla kjoler, via nettet. Både ud fra et måleskeme, men også efter kundens mål. Jeg har ikke fået en eneste klage over de kjoler som er bestilt efter kundens egne mål.

Så jeg tror ikke du skal være nervøs.

Hilsen

Tine

0

Jeg bestilte min brudekjole i Kina, via en dansk hjemmeside, kan ikke skrive adressen her, vil du have den kan du maile mig ;)

Der var brugsanvisning på siden, til hvordan man tager mål og det var ikke svært.

Det tog næsten 2 mrd. men jeg bestilte også 3 andre kjoler.

Kjolerne passer perfekt og der er intet at klage over.

Kan varmt anbefale det.

Men jeg gik i næsten 2 mrd. og var meget nervøs for hvordan den ville komme til at se ud, så det kræver nok mod og tålmodighed.

Her er min kjole.

ELSKER DEN!!!

Held og lykke

post-22880-1180538681.jpg

0

Bestilte min i Tyskland på nettet også ved at opgive mål - venter spændt, den kommer omkring den 8.6. Har så aftalt med en skrædder at jeg kommer til tilretning, hvis der skulle være noget. Det er lidt en gyser... men af alle kjoler jeg har set hidtil, synes jeg stadig den er MIN!

0

Annonce ♥

Jeg bestilte min brudekjole i Kina, via en dansk hjemmeside, kan ikke skrive adressen her, vil du have den kan du maile mig ;)

Der var brugsanvisning på siden, til hvordan man tager mål og det var ikke svært.

Kan varmt anbefale det.

Men jeg gik i næsten 2 mrd. og var meget nervøs for hvordan den ville komme til at se ud, så det kræver nok mod og tålmodighed.

Her er min kjole.

ELSKER DEN!!!

Held og lykke

0

Jeg bestilte min kjole i Kina på en kinesisk hjemmeside hvor alt stod på engelsk, og hold op hvor jeg var stolt da jeg kunne skride op af kirkegulvet i en kjole der var blevet syet helt specielt til mig i Shanghai!!! :denmarkflag:

Jeg gav 199 dollar for den.

0

Jeg har lige bestilt min kjole på ebay i kina også, og sendt mine mål, så jeg er bare rigtig spændt, jeg skulle få den om 1-1½ mdr :denmarkflag:

Held og lykke!

0

Kan varmt anbefale det.

Her er min kjole.

ELSKER DEN!!!

Held og lykke

Ih den adresse kunne jeg godt bruge. Gider du at sende mig en PM?

:0) JannieDavid

0

Annonce ♥

Hej

Det er mig med de 3 kjoler øverst oppe i tråden. Den brune er til salg, en ca. str. 38-40 hvis nogen skulle være interesserede.

Jeg købte også en ny her til nytår, dog hos en anden sælger, men den var endnu flottere og samme prisleje.

send mig en pm hvis i vil ha et link til siden.

mvh

tina

post-2246-1202226884.jpg

0