Guest Camilla1981

VRÆLLLLL

11 indlæg i dette emne

Ja jeg ved godt det ikke har noget med bryllup og gøre men VRÆL jeg har i dag mistet min dejlige Shcæferhund Shaggy

han havde fået vejrtrækningsproblemer og de viste sig så og være en stor ondartet svulst som de desværre ikke kunne gøre noget ved.

sidder og græder helt vildt meget bare ved og sidde og skrive men han var jo mit et og alt ud over min mand.

jeg elskede ham rigtigt højt.

han var så fuld af livsmod og var altid frisk når man kom hjem fra arbejde, sådan en dum kræft kan tage livet af alle desværre.

min dejlige hund blev kun 4 år og 9 mrd.

:thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar::bestwishes::cheerleader3::cheerleader3:

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej alle sammen

1000 tak for jeres ord.

men selv 2 dage efter han er væk savner vi ham meget

her er så tomt i huset, der er ingen der kommer imod en når man kommer hjem fra arbejde, der er ingen hund der skal lege, der er ingen hund som skal have sin morgen, eftermiddag og aftens gå tur, der er ingen hund som skal have morgen og aftensmad. kort sagt der er ingen hund til og gøre os glade...

vi er nu på ud kig efter en ny hund som vi så håber og kunne få til august da vi har ferie der. men nu må vi se om vi kan finde en Schæfer der er skabt til os.

hilsen Camilla

post-15149-1180633355.jpgpost-15149-1180633424.jpg

disse 2 billeder er de sidste der blev taget af min dejlige hund *snøft*

Redigeret af Camilla1981
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi fået Shaggy hej i en urne så vi kan lave et gravsted i haven til ham. vi har valgt at vi vil købe en blomst som vil komme igen år efter år så vi kan mindes ham.

Det var rigtigt hårdt og komme gående med en urne hvori man ved ens dejlige hund nu ligger.

vi skal ha gravet et hul så han kan komme ned og ligge... VRÆLLL hvor gør det bare ondt og se på den urne og jeg savner ham bare helt vildt.

hilsen Camilla

0

Del dette indlæg

Årh...det gør mig ondt, Camilla :bestwishes:

Man har det som som ens hjerte er blevet revet ud - man knuseelsker jo de pelsdyr!

Det gør forbandet indt lige nu, og man tror aldrig man kommer over det...men med tiden vil kunne mindes Shaggy med et smil på læben, det er jeg sikker på :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer