maddy83

Brude fra Horsens

138 indlæg i dette emne

Hej..

Jeg har først for nyligt fundet ud af at der er flere herinde fra der er fra Horsens, eller skal giftes i Horsens.

Så skal vi oprette en tråd?

Hvornår og hvor skal I giftes?

Hvor holder I festen?

Også kunne jeg godt bruge lidt inspiration til locations - hvis I har nogle andre idéer...

En tråd til at inspirere hinanden.

Jeg starter med mig selv.

Vi bor i Torsted, og er 23, (snart 24) og 29 (manden).

Vi skal giftes hjemme i vores egen have, og får Tommy Christensen (byrådsmedlem) ud til os.

vi holder reception efterfølgende.

Festen holder vi på Café Oasen.

Locations har vi tænkt på bygholm park eller Boller skov, det ligger tæt ved en strand! Men vi har ikke besluttet os

endnu!!

Vil I være med??

Redigeret af maddy83
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej..

Jeg har først for nyligt fundet ud af at der er flere herinde fra der er fra Horsens, eller skal giftes i Horsens.

Så skal vi oprette en tråd?

Hvornår og hvor skal I giftes?

Hvor holder I festen?

Også kunne jeg godt bruge lidt inspiration til locations - hvis I har nogle andre idéer...

En tråd til at inspirere hinanden.

Jeg starter med mig selv.

Vi bor i Torsted, og er 23, (snart 24) og 29 (manden).

Vi skal giftes hjemme i vores egen have, og får Tommy Christensen (byrådsmedlem) ud til os.

vi holder reception efterfølgende.

Festen holder vi på Café Oasen.

Locations har vi tænkt på bygholm park eller Boller skov, det ligger tæt ved en strand! Men vi har ikke besluttet os

endnu!!

Vil I være med??

Hej

Jeg kan desværre ikke være med - er lige flyttet til Viborg d.1/4-07 efter at have boet 6 år i Horsens - Tyrsted.

Synes at bygholm park er rigtig hyggelig - skønt sted. :shooter:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JUbiiii yaaaaee...

Ja jeg vil da godt være med i denne tråd...

Jeg bor tæt på forum horsnes(så vi har haft nogle billige koncerter det sidste års tid tihi)jeg er 26 år og min kommende er på vej til de 31..

Vi skal vies i Vær kirke(ved stensballe)

vi holder reception på Jørgensens Hotel

Hvor vi så også holder festen...

Vi skal ha taget vores billeder ude ved kirken da det er et meget smukt område og udsigt ud over en sø...

Hmm mon ikke det også er meget rart at vide hvornår vores store dag er tihi, ellers skal i jo bare til at tælle frem... Nå men vores store dag er den 14/7-´07 kl 15..

:shooter:

Vi snakkede også om vi skulle ud til bygholm og få taget billederne, men så skulle vi køre til dne anden ende af byen og det er jo sent i forvejen så vi vil miste noget tid fra vores gæster... Byholm er bare så smuk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

trold280306 øvøv, hva ;)

:super:) FEDT!! og med jørgensen hotel... vi har selv overvejet stedet, men vi valgte Café Oasen. Det er nok os - men J. Hotel er bare så flot!!

Det er ikke længe til I skal giftes, hva

puha nej det er ved at være tæt på nu..... :shooter:

Hvor ligger café oasen?? jeg er ikke her fra byen men manden ved det ikke og han er opvokset her hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måske det genkendes hvis man siger Dagnæs Sognegård... det hed det nemli før! Sognegårdsvej 3...

et billede, synes det ser hyggeligt ud. Ville bare ønske at de gamle billeder kunne ryddes væk, men det er jo alligevel en del af charmen...

post-24287-1180548512.jpg

Jeg glemte da vist at fortælle at vi skal giftes den 18 august ;)

Jesper har fået ansvaret for at finde overnatningssted til bryllupsnatten - jeg må INTET vide.. Menjeg har en mistanke om at det bliver på Jørgensen Hotel, det er også nogle rigtig fine værelser de har!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa horsensianere!

Jeg hører nok ikke helt hjemme i jeres tråd......og så alligevel måske........?!?

Jeg er født og opvokset i Horsens (Stensballe) og vi skal (også :shooter: ) giftes i Vær kirke, hvor jeg er konfirmeret. Festen skal holdes oppe ved Skanderborg.

Men som sagt kender jeg lidt til byen :lol:

Hvis jeg skulle vælge en fotolokation i Horsens tror jeg, det skulle være Bastian eller det gamle Statsfængsel - tror det vil være rigtig flot med den rå baggrund til den fine hvide kjole.........:super: Ellers er der også flot ude ved Husodde, hvor man har skoven ned til vandet. Har selv overvejet stranden dér.

Mvh

Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa...

Os' mig, os' mig... vi bor også i Horsens.

Vi er dog begge tilflyttere fra Silkeborg og Nørre Snede, men har boet i Horsens i 3 år:-) Vi bor også tæt på Forum oppe på Nørrebrogade.

Vi skal giftes d. 8/9-07

Kirke: Vor Frelsers Kirke (På torvet)

Reception og feststed: Jørgensens Hotel

Fotograf: Torben Thorhauge fra Århus. Vi regner med at skulle til Husodde og have taget strandbilleder:-)

Vi skal ned og snakke menu med Jørgensens på mandag... glæder mig :shooter: De har bare styr på sagerne dernede...

Dejligt at kunne følge andre Horsens tøser. HVor får I lagt make-up osv? Jeg skal ned til Visage, men har aldrig brugt dem før. Så håber de er gode

Kh

Jannie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nogle flotte steder alle sammen... Hehe bare man kunne være ved dem alle sammen den dag men så skulle man nok starte kl 8 om morgenen.. hehe

Kunne godt være det blev lidt presset :super:

Hvem skal I fotograferes af?

Hej...

Vi skal ha taget billeder af pbfoto.... Han dækker os hele dagen med billeder og vidio.... til en fantastisk pris...

VI har været ude og snakke med ham og de billeder vi har set er bare til UG :shooter: ....

-----------------------------

Ang. make-upén så er det en bekendt til min svogers kærestes mor(hmm ja langt ude) , men hun ordner både hår og make-upén , på mig og svogers kæreste(som skal være brudepige sammen ´med min datter)- i alt for 950,- <-- så der er jeg nok ikke den største hjælp*sss*

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nåå ja, statsfængslet, det kunne da være fedt!...

Vi må ud og køre og kigge en dag!!

Jeg er ikke til nogen stor hjælp hverken men fotograf eller make-up.

Make-uppen ligger jeg selv, medmindre jeg får et knald godt tilbud.

Fotograf har vi en bekendt som skal fotografere os under ceremonien også bryllupsbilleder... men jeg tænker tit på om vi skal ofre flere penge på det. Vi skal betale 1800 kr for en mappe med 70 billeder, en samtale hvor vi mødes et par uger før, også billeder af gæster, ceremoni og bryllupsbilleder. Det kan ikke gøres billigere, men hun er selvoplært - ikke pro....

Frisuren bliver ordnet hos Salon Diva - har aldrig gået til frisør før bortset fra 1 gang... så det bliver også første gang for mig..

Jeg kommer også fra Nr. Snede omegn, nemli Ejstrupholm :shooter:

ph foto er det her fra byen? hvad giver i for hele dagen? hvis jeg må være så fræk at spørge ;)

Og bryllupskage... ja den skal min svigermor bage - så der kan jeg heller ikke hjælpe. Har set flere eksempler herinde på hjemmelavet kager, så det vil vi også prøve. Selvfølgelig med en prøve kage først ;)

Redigeret af maddy83
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har hyret Steentoft til at fotografere. Hans stil er meget os (=ikke alt for pussenusset :shooter: )

Jørgensens Hotel er virkelig godt - min søsters konfirmation blev holdt dér. Det kan I sagtens glæde Jer til!

Har aldrig været på Bygholm til fest - men alene omgivelserne taler vist for sig selv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ph foto er det her fra byen? hvad giver i for hele dagen? hvis jeg må være så fræk at spørge ;)

Ja selvfølgelig må du da spørge om det...!!

Han er lidt ude fra horsens mod århus....

Vi skal gi´6500 For hele dagen : hvor vi får vidio dækning til brudevalsen er danset og en masse billeder som vi både får som billeder men også på en dvd sammen med vidioen... + protrætter... VI var så så heldige at booke ham før hans priser steg, men de er kun steget til 8000 og jeg syntes bestemt det er pengene værd og han er bare til at snakke med og vil gøre det som man ønsker ... Haha man skulle tro jeg var hans sælger hva....

håber det hjalp lidt...

MVh Lena

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ph foto er det her fra byen? hvad giver i for hele dagen? hvis jeg må være så fræk at spørge ;)

Ja selvfølgelig må du da spørge om det...!!

Han er lidt ude fra horsens mod århus....

Vi skal gi´6500 For hele dagen : hvor vi får vidio dækning til brudevalsen er danset og en masse billeder som vi både får som billeder men også på en dvd sammen med vidioen... + protrætter... VI var så så heldige at booke ham før hans priser steg, men de er kun steget til 8000 og jeg syntes bestemt det er pengene værd og han er bare til at snakke med og vil gøre det som man ønsker ... Haha man skulle tro jeg var hans sælger hva....

håber det hjalp lidt...

MVh Lena

Ja 6500 kr er sgu billigt - når det er for hele dagen og både billeder og dvd - I er Heldige!!!

synes det er fedt med en Horsens tråd!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige et lille spørgsmål...

Vi står nemlig og skal til at finde en bil vi skal køre i på dagen. Hvad gør I andre?

Vi er nok mest til en veteran bil eller en VW Bobbel med kaleche :rolleyes: Men hvor dælen finder man sådan én

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er så heldige at min far er i en veteranklub, han kører selv på motorcykel - ville ønske vi kunne transporteres på den måde, men manden her har ikke motercykel-kørekort. men altså han har lovet at få fat i en af sine venner, som har en gammel amerikaner bil

Prøv at kigge inde på de forskellige hjemmesider - fx http://www.vw-veteranklub.dk/ jeg ved ikke lige om der er noget, for jeg kan ikke selv kigge. Har problemer med mit internet, så der er nogle sider jeg ikke kan komme ind på . Godt det ikke er BK ;) prøv google, det er mit bedste bud - måske telefonbogen. Håber det er nogle der kan hjælpe dig bedre end jeg kan

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa!

Lige en enkelt horsensianer mere, for et par dage!! Skal giftes den 9. juni, så det er lige om hjørnet :rolleyes:

Jeg bor nu uden for Horsens, ved Lundum, og skal også giftes i Lundum kirke.

Festen bliver i Medborgerhuset.

Vi laver også selv vores kage, håber det bliver godt!!

Jeg skal have sat hår hos Selected Hair oppe ved den gamle biograf, har en kollega der fik sat går der, og det var godt! Kan ikke huske prisen, men det var ikke slemt.

Makeuppen bliver hos La Cari, på gade med Janus og Kvist, hun bruger Jane Iredale makeup og Dermalogica-produkter, så det er jeg ret spændt på. Har hørt meget godt om jane iredales ting. Og også La Cari, heldigvis :cheerleader3: :cheerleader3:

Åh hvor er jeg misundelig på jer der kan vies i Vær kirke! Det er bare så smukt derude! Har været til barnedåb derude, med en herlig præst. Meen, lur mig om kke vi får et dejigt bryllup herude haha.

Knus fra Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har fundet en fotograf fra århus, facefoto.

Vi får taget billeder før og efter vielsen, og der efter får vi taget bryllupsprotrætter.

Vi får i alt 60 fotos fremkaldt, og de bliver lagt på en cd-rom, så vi selv kan fremkalde flere.

Vi skal betale 4300kr + kørsel. Vi var helt vilde med de billeder han havde på hans hjemmeside. :cheerleader3:

Jeg får lagt make up hos la boutique, der ligger på søndergade. Har hørt at hun er dygtig. Jeg skal af med 400kr i alt, for prøve og brude make up. Så det er ikke så dyrt.

Ang. bryllupskage, jeg har hørt at medaljon på nørretorv laver noge fantastiske bryllupskager. :rolleyes: De tager ca. 65kr per person.

Hvor får i jeres brudebukket fra ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg får lagt make up hos la boutique, der ligger på søndergade. Har hørt at hun er dygtig. Jeg skal af med 400kr i alt, for prøve og brude make up. Så det er ikke så dyrt.

Ang. bryllupskage, jeg har hørt at medaljon på nørretorv laver noge fantastiske bryllupskager. :cheerleader3: De tager ca. 65kr per person.

Hvor får i jeres brudebukket fra ?

Det lyder dejligt billigt, har dog ingen erfaringer med La boutique.

Medaljon laver rigtig meget godt. Arbejder på BB, så skal man have kage med, er Medaljon oplagt. Men jeg vil ikke bruge 4000 på kage, hvis jeg kan lave selv til 600. At jeg nok får mig en ny hobby med kagebagning æder nok det vi sparer, :rolleyes:

Brudebuketten har vi lige været nede og bestille ved høst blomster, de er rigtig søde derinde!! Og rimelig billige også. Skal have den vedhæftede....

Knus Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa!

Lige en enkelt horsensianer mere, for et par dage!! Skal giftes den 9. juni, så det er lige om hjørnet :rolleyes:

Jeg bor nu uden for Horsens, ved Lundum, og skal også giftes i Lundum kirke.

Festen bliver i Medborgerhuset.

Vi laver også selv vores kage, håber det bliver godt!!

Jeg skal have sat hår hos Selected Hair oppe ved den gamle biograf, har en kollega der fik sat går der, og det var godt! Kan ikke huske prisen, men det var ikke slemt.

Makeuppen bliver hos La Cari, på gade med Janus og Kvist, hun bruger Jane Iredale makeup og Dermalogica-produkter, så det er jeg ret spændt på. Har hørt meget godt om jane iredales ting. Og også La Cari, heldigvis :cheerleader3: :cheerleader3:

Åh hvor er jeg misundelig på jer der kan vies i Vær kirke! Det er bare så smukt derude! Har været til barnedåb derude, med en herlig præst. Meen, lur mig om kke vi får et dejigt bryllup herude haha.

Knus fra Camilla

9. juni - ja det er jo lige om hjørnet :cheerleader3: Har du styr på det hele?

Har ikke hørt om hverken Selected Hair eller La Cari før, men regner med du giver en anmeldelse af begge efter d. 9. juni

:iloveyou:

Den herlige præst skulle vel aldrig være Gudmund? (den eneste mandlige præst ved Vær/Nebel sogn).

Mvh

Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer