maddy83

Brude fra Horsens

138 posts in this topic

Hov, nu når tråden er fundet frem vil jeg høre om der er nogen der interesseret i zill-møde.

Der er en tråd under, skal vi mødes.

Kan i ikke skrive jer ind der, hvis nogen er interesseret.

Heto

Nu ved jeg jo, at der bliver snakket om den 1. september 2007 til globryllup og jeg vil da bare sige, at I SKAL VÆRE SÅ HJERTELIG VELKOMMEN :griner:-:bearhug:

0

Annonce ♥

OKAY - JEG GIVER OP!!!!!

Der er åbenbart ingen der er interesseret i noget som helst.

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Heto

0

Hej Horsens piger :balloon:

Vil lige fortælle, at jeg idag har talt med Føtex i Bankager, der ville have 50 kr pr.kuvert for bryllupskage :thumbsupsmileyanim: De havde lige sat priserne op, fortalte konditoren.. Selvom kagen blev et-lags og blev betegnet som festkage, ville det koste det samme..... :bearhug:

Jeg tænkte derfor, at jeg så lige så godt kunne ringe rundt til nogle andre konditorer i byen, og jeg fik jeg fat i Lone fra Medaljon; en etage bryllupskage ville koste ca. 65 kr pr.kuvert, men i et-lags ville den koste, og hold nu fast, 32,50 kr!!! Incl. eget valg af form, fyld og incl. levering!

Så nu har vi fundet følgende billede fra Markus Grigo, som vi gerne vil have vores kage til at ligne mest muligt, og så skal jeg da lige love for, at det bliver Medaljon, der får lov til at løbe med tjansen -HAHA-

MUMS!!! Medaljon er altså også den bedste bager i byen efter min mening... slurp

0

Hej Horsens piger :balloon:

Vil lige fortælle, at jeg idag har talt med Føtex i Bankager, der ville have 50 kr pr.kuvert for bryllupskage -HAHA- De havde lige sat priserne op, fortalte konditoren.. Selvom kagen blev et-lags og blev betegnet som festkage, ville det koste det samme..... -HAHA-

Jeg tænkte derfor, at jeg så lige så godt kunne ringe rundt til nogle andre konditorer i byen, og jeg fik jeg fat i Lone fra Medaljon; en etage bryllupskage ville koste ca. 65 kr pr.kuvert, men i et-lags ville den koste, og hold nu fast, 32,50 kr!!! Incl. eget valg af form, fyld og incl. levering!

Så nu har vi fundet følgende billede fra Markus Grigo, som vi gerne vil have vores kage til at ligne mest muligt, og så skal jeg da lige love for, at det bliver Medaljon, der får lov til at løbe med tjansen -HAHA-

MUMS!!! Medaljon er altså også den bedste bager i byen efter min mening... slurp

Ja, de er bare rigtig dygtige :thumbsupsmileyanim: ..de er vist nok også lige blevet kåret til en af Danmarks bedste bagere, så det gør det bare endnu bedre, hehe :bearhug:

0

Annonce ♥

FORRESTEN! Husk, at der er bryllupsoptog idag kl.13.30 og 15.30 i forbindelse med Middelalder festivalen -HAHA-

0

Så har vi lige været til samtale med præsten, Torsten Ringgaard fra Hansted Kirke - og nøj, hvor er han rar! glæder mig helt vildt til hvad han finder på mht. tale :cowsleep:

....tit tit Horsens, hvor er I henne?? :thumbsupsmileyanim:

Edited by Frøken Smil
0

Hey hey

fedt der os er andre

vi bor også i Horsens - Torsted, jeg er først lige blevet friet til så vi skal giftes august 2009, meeeen man kan jo aldrig være for tidlig ude når der skal planlægges...

det eneste vi har er ringene... eller dvs vi har bestilt dem, regnede med at få dem i denne uge eller i næste... glæder mig sådan til vi får dem, får så bliver det ligesom rigtigt :-)

så jeg sidder og kigger på hvor vi skal holde det henne... puha aner det faktisk ikke rigtig så gode råd tages med kyshånd

0

Annonce ♥

Hey hey

fedt der os er andre

vi bor også i Horsens - Torsted, jeg er først lige blevet friet til så vi skal giftes august 2009, meeeen man kan jo aldrig være for tidlig ude når der skal planlægges...

det eneste vi har er ringene... eller dvs vi har bestilt dem, regnede med at få dem i denne uge eller i næste... glæder mig sådan til vi får dem, får så bliver det ligesom rigtigt :-)

så jeg sidder og kigger på hvor vi skal holde det henne... puha aner det faktisk ikke rigtig så gode råd tages med kyshånd

Kæmpe tillykke med dit forestående bryllup - og NYD at du har så meget planlægningstid :thumbsupsmileyanim: Som du selv er inde på, man kan aldrig være for tidligt ude, hehe.

Hvad har I gjort jer af tanker ift. det sted, I vil holde det? Skal det være forsamlingshus, hotel, restaurant, eller???

0

Hej Frukennet -HAHA-

Min varmeste anbefaling af feststed må bestemt være Bygholm :thumbsupsmileyanim: Vi holdt vores bryllup der d. 14/4 2007 og efter min mening finder du ikke et mere romantisk feststed i Horsens hvis man er til det gamle romantiske selvfølgelig :td:

-HAHA-

Christine (som iøvrigt også bor i Torsted)

0

Hej

ok tak det vil jeg lige undersøge.

hvordan ligger prislejet derover?

er det forresten nogen der har lagt budget som er offentligt skue??? jeg prøvede at ligge et forleden og gik lidt i stå.

og lige en sidste ting, er der andre fra horsens som skal giftes sommer 2009?

0

Fandt lige den gamle Horsenstråd frem igen.

Det er ved at være gamle nyheder efterhånden, men vil da lige oplyse, at der nu er åbnet en brudekjoleforretning ude på Sønderbrogade :thumbsupsmileyanim:

Jeg er jo en gift kone, så jeg står ikke lige og skal bruge butikken til noget, men om ikke andet, så kan andre kommende brude da få glæde af den. Den ser iøvrigt rigtig indbydende ud, butikken :ilovebryllupsklar:

Knus fra

Frøken Smil

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej alle jer fra Horsens

Så er det vidst min tur til at tilmelde mig.

Min forlovede og jeg har været sammen i 7½år, og skal giftes til september i Tamdrup Kirke.

Jeg selv er 22år og min forlovede 27år.

Festen holder vi på Hotel Opus.

Billederne havde vi regnet med skulle tages i Bygholm Park, men Boller skov/strand og ved statsfængslet lyder også som nogle gode steder, som vi har taget op til overvejelse

Nogle der kender til en god musiker under middagen/dinnermusik - bandet har vi fundet..

Så har jeg hentet min kjole i går - jeg er helt vildt spændt.. Kan slet ikke vente med tilretningen og til at jeg skal have den på på selve dagen.

0