Sign in to follow this  
Followers 0
AnnaPerenna

Dyre kjole vs. billig

9 posts in this topic

Hey!

Jeg er jo liiiidt fan af Monique Lhuillier, bare ikke hendes priser!

meeen her har man så fundet en efterlign. fra Jim Hjelm - så mangler man bare båndet! Kjolen fra Jim kan købes her http://shop.nordstrom.com/S/2896507?refsid...;origin=related for 178 US$ !!!

Anna

post-13167-1180540851.jpg

0

Annonce ♥

Jeg har ingen ynglings designer inden for brudekjoler, min drøm var at min kjole skulle være min og kun min, derfor er den skræddersyet og jeg er super tilfreds, ved ikke hvad den ville koste i en lign. model hos en designer, men sikkert en del.

Den er smuk den du her sat billeder ind af, jeg er bare mere til kjoler uden stropper, da jeg kommer til at se meget spinkel ud med.

knuz

0

Ved du hvad Anna. Det er SÅ smukke kjoler alle sammen, og du bliver Danmarks smukkeste brud lige gyldigt hvilke en af dem du vælge!

Men mit oprigtige svar er, at jeg synes det er meget smukke kjoler. Især den sidst er MEGET flot. Den kunne jeg også godt se mig selv blive gift i :-)

0

Annonce ♥

Ved du hvad Anna. Det er SÅ smukke kjoler alle sammen, og du bliver Danmarks smukkeste brud lige gyldigt hvilke en af dem du vælge!

Men mit oprigtige svar er, at jeg synes det er meget smukke kjoler. Især den sidst er MEGET flot. Den kunne jeg også godt se mig selv blive gift i :-)

Hej Katja,

du er bare den sødeste.. :super::lol: Alle brude er smukke!! :shooter: jeg holder mig til min Swan Lake - syntes bare det her var et kanon tilbud!!!

0

Hey!

Bare lige lidt flere ML gowns!

post-13167-1181945622.jpg

post-13167-1181945654.jpg

post-13167-1181945691.jpg

post-13167-1181945710.jpg

post-13167-1181945742.jpg

post-13167-1181945763.jpg

post-13167-1181945787.jpg

post-13167-1181945814.jpg

0

den sidste med lommerne er for fed :bestwishes:

Jeg glæder mig til jeg skal igang med at lave gallakjoler mm... Jeg har fået vildt meget inspiration her inde fra, så nu er det bare om at komme i gang :bearhug:

0

Annonce ♥

den sidste med lommerne er for fed :bestwishes:

Jeg glæder mig til jeg skal igang med at lave gallakjoler mm... Jeg har fået vildt meget inspiration her inde fra, så nu er det bare om at komme i gang :bearhug:

Ja den med lomer er bare helt vild fantastisk :bearhug:

Xzenia

0