frkfalk

Lykken varede kort......

25 indlæg i dette emne

Hej alle i søde brude.....*S*

Skrev jo herinde og delte min nye glæde med jer - nemlig min graviditet.........!!!

Så skete det jeg frygtede desværre, jeg har lige idag aborterede :shooter: Det er sådan en underlig og meget tom fornemmelse og da jeg ringede til lægen sagde hun at der var ikke noget de kunne gøre, jeg skulle bare vente - lad mig sige at det er en ubehagelig ventetid, til fosteret kommer ud - kors hvor er jeg bare tom indvendig.....og så smadder ked af det.........

Blev nød til lige at dele og få lidt luft

Gitte :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For sytten da også.........der findes vist ikke rigtig ord der kan trøste her......

Prøv at se om du ikke kan være lidt god ved dig selv det næste stykke tid, det trænger du vist til :shooter:

beatles

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er jeg ked af det på jeres vegne. Det er bare noget af det hårdest man kan komme ud for. Jeg har selv prøvet det med vores første.

Jeg ved det er en ringe trøst lige nu, men jeg håber i med tiden kan komme til at se positivt på den abort. Naturen er nu en gang indrettet sådan at syge fostre bliver sorteret fra, så det er højst sandsynligt noget der er galt med barnet. Du er velkommen på pm hvis du har ngle spørgsmål eller andet du ikke lige har lyst til at snakke om sådan åbent.

Jeg var i uge 16 da jeg aborterede.

:shooter::super::lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa...

Føler med dig/jer - det er bare super hårdt... Aborterede selv i uge 12 i juli sidste år - fik snakket rigtig meget om det, og blev mere eller mindre afklaret med det... Lykken tilsmilede os hurtigt herefter, da jeg sidst i august stod med en positiv graviditetstest i hånden...

Sender rigtig mange varme tanker til jer... Mit "råd" til jer er, at brug hinanden og få snakket om det - selvom det er hårdt...

:shooter: Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej søde

Det er jeg så ked af at høre. Jeg forstår dig fuldstændig, da jeg selv i maj 2005 aborterede. nu ved jeg ikke hvor langt du var henne, men jeg var kun 10 uger henne og alligevel var det forfærdeligt, fordi man allerede haved tænkt 9 måneder frem.

Det eneste der hjalp for mig var en ny positiv graviditetetstest og lige umiddelbart tror man aaaaaaaldrig man bliver gravid igen.

Men 3 måneder efter min abort blev jeg heldigvis gravid igen og har idag den dejligste søn på 11 måneder. Så fat mod og op på hesten igen om man så må sige. Glæd dig over at du kan blive gravid og ja, over dit kommende bryllup hvor du kan nyde at drikke og ikke være træt eller have kvalme.

Alle mulige lykkepust og positive tanker til dig

:shooter::super::lol::hug:

Lief

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer