MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 posts in this topic

Wow søde Marie. Hvor er det bare en super flot bog du har lavet :) - I like very much ;).

Jeg havde i øvrigt lavet en fotomontage til min mand på vores bryllupsdag i lørdags, hvor jeg havde brugt "When God made you", og den trak virkelig tårer, grin og det hele, så jeg vil da lige sige dig et STORT tak for at introducere den smukke smukke sang her på siden - den gjorde stor lykke ved vores bryllup.

Stort knus fra Anja

0

Annonce ♥

Wow søde Marie. Hvor er det bare en super flot bog du har lavet :) - I like very much ;) .

Jeg havde i øvrigt lavet en fotomontage til min mand på vores bryllupsdag i lørdags, hvor jeg havde brugt "When God made you", og den trak virkelig tårer, grin og det hele, så jeg vil da lige sige dig et STORT tak for at introducere den smukke smukke sang her på siden - den gjorde stor lykke ved vores bryllup.

Stort knus fra Anja

Årh hvor dejligt at du kunne bruge sangen. Det er blevet "vores" sang, og den giver mig gåsehud hver gang jeg hører den.

Tak for rosen af min bog - er rigtig glad for den!!!

0

Rigtig fin bog Marie!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg er også ved at lave en, men har desværre ikke taget billeder af hver enkelt gave... :thumbsupsmileyanim: kun af dem alle samlet... Men jeg må nøjes med at sætte gavelisten ind og så "fællesbilledet" af gaverne!

Tusind tak!!!! Det tog mig også en hel dage at tage billeder af gaverne, men jeg synes det var det værd.

Det må det helt sikkert være!

Vi har pakket vores ting ud af æskerne (det meste i hvert fald) :ilovebryllupsklar: Men det er da sjovt for jer at have bagefter :)

0

Annonce ♥

Hvor er det en fin bog :)

Er selv ved ar lave en og gud hvor tager det lang tid at vælge billeder ud mv. :thumbsupsmileyanim:

Hvor mange sider er jeres på? Synes ryggen ser meget tyk ud.

Tusind tak.

Den er på 122 sider. :thumbsupsmileyanim: Der var mange billeder.

Edited by MarieMus
0

Hvor er det en fin bog :thumbsupsmileyanim:

Er selv ved ar lave en og gud hvor tager det lang tid at vælge billeder ud mv. :ilovebryllupsklar:

Tusind tak.

Den er på 122 sider. :thumbsupsmileyanim: Der var mange billeder.

For søren det var mange :) Jeg er ikke kommet så langt endnu (er på s. 8 eller noget i den stil) Må jeg spørge hvad den endte med at koste? 800,- eller noget i den stil? Synes selv at bogen er en rigtig god ide, da vi alligevel ikke vil tage ALLE billeder fra dagen frem og se igennem, vi har flere tusinde.

0

Wow søde Marie. Hvor er det bare en super flot bog du har lavet :) - I like very much ;) .

Stort knus fra Anja

Årh hvor dejligt at du kunne bruge sangen. Det er blevet "vores" sang, og den giver mig gåsehud hver gang jeg hører den.

Kan virkelig godt forstå, du får gåsehud, hver gang du hører den, den er da også bare noget af det smukkeste, jeg længe har hørt, og havde jeg haft et godt mandligt sidestykke til at synge med mig, så havde jeg klart sunget den for ham selv, for det er da bare den smukkeste melodi, og den ultimativt smukkeste tekst - jeg nogensinde har hørt :thumbsupsmileyanim: - den siger bare det hele :thumbsupsmileyanim:.

Knuuus

0

Annonce ♥

Hvor er det en fin bog :cheerleader3:

Er selv ved ar lave en og gud hvor tager det lang tid at vælge billeder ud mv. :cheerleader3:

Tusind tak.

Den er på 122 sider. :cheerleader3: Der var mange billeder.

For søren det var mange :) Jeg er ikke kommet så langt endnu (er på s. 8 eller noget i den stil) Må jeg spørge hvad den endte med at koste? 800,- eller noget i den stil? Synes selv at bogen er en rigtig god ide, da vi alligevel ikke vil tage ALLE billeder fra dagen frem og se igennem, vi har flere tusinde.

Ja men vi havde også over 1000 billeder. Bogen kostede omkring 600 kr. Den er hver en krone værd! Virkelig god kvalitet!

0

Stort knus fra Anja

Kan virkelig godt forstå, du får gåsehud, hver gang du hører den, den er da også bare noget af det smukkeste, jeg længe har hørt, og havde jeg haft et godt mandligt sidestykke til at synge med mig, så havde jeg klart sunget den for ham selv, for det er da bare den smukkeste melodi, og den ultimativt smukkeste tekst - jeg nogensinde har hørt :cheerleader3: - den siger bare det hele :cheerleader3: .

Knuuus

Heeeelt enig!!! :cheerleader3:

0

Virkelig flot bog.

Kunne du uploade billederne lidt ad gangen eller lavede du hele bogen på en gang??

Man kan sagtens uploade lidt af gangen. Programmet gemmer hvad du har lavet, så du kan gøre det over længere tid, men jeg blev grebet af det og lavede den næsten på en weekend. :)

0