Sign in to follow this  
Followers 0
sommerpigen

Brude fra Vejle?

5 posts in this topic

Er der nogle der kan anbefale en god blomsterbutik i Vejle? Der er nemlig en del og er lidt i vildrede om hvem der laver de flotteste og til en pris hvor man ikke er gået bankerot inden man træder ud af butikken.....

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hejsa,

Vi fik buket, brudepigebuket og knaphulsblomst fra Kreative Blomster på vardevej. valgte dem, fordi vi havde fået et gavekort. Jeg har bestemt ikke fortrudt - synes hun fik lavet nogle rigtig flotte buketter og kunne gennemskue hvad min mand (læs:mig :cheerleader3: ) godt kunne lide. Og s synes jeg betjeningen var meget positiv.

Men rigtigt - der er mange blomsterhandlere i Vejle og mange af dem ser rigtig godt ud, men det er selvfølgelig svært at afgøre om de også kan levere noget man kan lide.

kh Louise

Edited by Møffe
0

Hvis det må være lidt uden for Vejle - så er Annie fra Tørring Blomster fantastisk dygtig.

Kender ikke til priserne - men hun kan anbefales.

0

Vi fik fra Birkebæk Blomster i Give. Det er self. 30 km fra Vejle, så ved ikke om det er for langt...

Ihvertfald var vores blomster super flotte. Brudebuketten var nøjagtig som aftalt og lige efter mit ønske, så det var dejligt... Prisen var også okay synes jeg, min mand gav 950 kr for den. Den kan ses i mine bryllupsbilleder ved at klikke på linket nederst i mit indlæg..

Har tit købt super flotte buketter ved den blomsterhandler der ligger neden for horsensbakken, på samme side af stadion... Tæt på Hos Hanne ( tøjbutik ).. Håber du ved hvor jeg mener...

Men hvordan deres brudebuketter ser ud kan jeg desværre ikke sige noget om...

0

Annonce ♥

:bearhug: Hej!!

Når jeg har fået blomster af min kæreste, så har han altid købt dem hos

Karina Blomser, Nørrebrogade 10, Vejle.

Og der er altid virkelig smukke..

Priserne kender jeg ikke når det er brudebuketter, men jeg vil mene hun er et besøg værd..

Om min kæreste, så køber min brudebuket der, aner jeg ikke - det er en meget stor hemmelighed :bestwishes:

:bearhug: Jeanet

0