Guest nillemusen

Så er der fodbold.

102 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hader fodbold (generelt sport), men synes nu alligevel det er hyggeligt med alle de messekser inde i byen. Har lige været i Kbh og spise med min søster og min far, som er kommet til Hovedstaden for at se fodbold, så fulgte dem ud til Parken. Der var VILDT mange fodboldfans i byen - især svenske. Og en rigtig festlig stemning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv en kamp... De spiller som om de ik' ka' finde ud af hva' de skal eller hvem der ska' ha' bolden! Det er godt nok formålsløst....

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!! :cheerleader3:

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad sker der for den spade???

Brian sad og kom med denne kommentar " den tosse skulle sætte sig op på sin plads og så de andre tilskuere kunne få fat på ham. Så ville han nok ikke have det så godt."

selv jeg sidder og er mega sur og skuffet over at der er en klaphat der ødelægger det hele for det danske landshold.

Men jeg er overrasket over at de danske drenge kunne komme så stærkt tilbage. Så godt gået drenge.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Christian Poulsen får en albue i hovedet - reagerer med en knytnæve i maven på svenskeren. Dumt, ja - men ham tågehornet som så angriber dommeren?!?!!?!?!?!? Han skulle fanme spærres inde på ubestemt tid!

Håber for hans helbred, at politiet har eskorteret ham ud af Parken, ellers er han da ikke i live, når han vågner fra sin brandert i morgen tidlig.... TÅBE!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Christian Poulsen får en albue i hovedet - reagerer med en knytnæve i maven på svenskeren. Dumt, ja - men ham tågehornet som så angriber dommeren?!?!!?!?!?!? Han skulle fanme spærres inde på ubestemt tid!

Håber for hans helbred, at politiet har eskorteret ham ud af Parken, ellers er han da ikke i live, når han vågner fra sin brandert i morgen tidlig.... TÅBE!

Lige mine ord. Godt skrevet.

Redigeret af nillemusen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan altså ik' forstå, at vi ska' straffes så hårdt, når der er danske spillere, der "redder" dommeren og ta'r slagene for ham! :toot:

Det bør også være en formildende omstændighed, at Gravgaard griber ind der. Havde det ikke været for ham, havde dommeren da fået en ordentlig omgang...

Det undrer mig bare, at dommerne kan tage sådan en beslutning - om at afblæse kampen og at dømme Danmark som tabere - nede i omklædningsrummet. Troede, at der skulle 'højere kræfter' til at tage en så drastisk beslutning...

Kunne godt tænke mig at høre en kommentar fra Christian Poulsen om den situation han bliver dømt for - og fra Gravgaard om hans reaktion ved overfaldet. I øvrigt pisse godt reageret af Gravgaard :cheerleader3:

Ej, hvor er jeg sur over at sådan en tåbe skal ødelægge det hele for os allesammen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da heller ikke at man skriver på tavlen at man har Danmark har tabt. Så skal fansene da nok først gå i coma. Jeg tør ikke aat tænke på hvordan København ser ud i aften og hvor maget ballade er bliver.

Præcis - der er 42.000 frusterede og uforstående fodboldfans på vej ud af Parken - og flere tusinde mennesker i Fælledparken... Håber Københavns Politi har mange folk på arbejde i aften....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det bør også være en formildende omstændighed, at Gravgaard griber ind der. Havde det ikke været for ham, havde dommeren da fået en ordentlig omgang...

Det undrer mig bare, at dommerne kan tage sådan en beslutning - om at afblæse kampen og at dømme Danmark som tabere - nede i omklædningsrummet. Troede, at der skulle 'højere kræfter' til at tage en så drastisk beslutning...

Kunne godt tænke mig at høre en kommentar fra Christian Poulsen om den situation han bliver dømt for - og fra Gravgaard om hans reaktion ved overfaldet. I øvrigt pisse godt reageret af Gravgaard :cheerleader3:

Ej, hvor er jeg sur over at sådan en tåbe skal ødelægge det hele for os allesammen!

PRÆCIS! :toot: til Gravgaard! Det eneste der gør, at man trods alt stadig er en smule stolt af at være Dansker!

Ja én eneste person har ødelagt så meget... Ka' han mon nogensinde vise sig på gade igen?

Det er bare så ærgerligt det hele...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer