Kalland

Så skete det

16 indlæg i dette emne

Sent i går aftes fødte Daisy herindefra en lille pige... Mor, far og datter har det allesammen fint...

:cheerleader3: ET STOR TILLYKKE :toot:

:) På starten af et nyt livsstykke :)

Knuz fra Trine

Redigeret af Kalland
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Piger...

Her er hvad min veninde skrev på babyklar... rigtig rammende

loveshower.gif loveshower.gif loveshower.gif en dejlig lille pige loveshower.gif loveshower.gif loveshower.gif

kl. 23.50

og hun er 55 cm lang og vejer 3435 gram loveshower.gif loveshower.gif loveshower.gif

Daisy er dog noget groggy........... Hendes ringmuskel sprang - så hun har ligget på operationsgangen i nat................ men hun har ellers godt nu og ligger og nyder sin dejlige Prinsesse *******

Håber at Jeg senere eller i morgen lige kan nå forbi og tage en masse billeder af Prinsessen - så I kan se hende (hvis jeg må lægge billederne ind - for hvis moren selv vil - så er det hermed respekteret) loveshower.gif loveshower.gif loveshower.gif

skal nok selv fortælle en dag jeg har kræfter igen...

Men her er et billede og den text jeg selv lige har kunnet overskue...

Hej piger

Er kommet hjem i dag. Kunne ikke holde ud at være der mere...

Far og datter har det fint og nyder hinanden for de har jo ligesom knyttet nogle særlige bånd fra start...

Jeg har det efter omstændighederne ok. Jeg er mest ked af at jeg havde glædet mig til at kunne klare mig selv igen og nu er jeg endnu mere afhængig af andre. De næste dage får jeg noget depot smertestillende og så må jeg klare mig med panodiler.

Må ikke sidde og skal helst ligge meget så kommer nok ikke så meget online.

Jeg vil se om ikke jeg kan klare lidt af gangen så I kan få detaljer og noget mere af vide om det hele. Lige nu skal jeg passe på mig selv og kæmpe mig og mine følelser videre for det er godt nok hårdt bare at se til at andre tager sig af ens lille guldklump. Har stadig meget af det smertestillende og bedøvelse i kroppen som gør, at jeg dårligt tør løfte min lille prinsesse. boohoo.gif

post-15936-1181063061.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer