Guest aceren

Så er der invitationer =)

21 indlæg i dette emne

Hej Piger....og drenge... :cheerleader3:

Så blev de langt om længe klar til trods for at trykkeren legede lidt med min tålmodighed...og de få bridezilla gener jeg trods alt gemmer et sted :toot:

De er godt nok sendt, men synes alligevel lige jeg ville vise frem. Bordkort, kirkeprogram, takkekort og kage (ja hun sagde kage :) ) bliver med samme mønster på - så må de da for dælen kunne se den røde tråd ;) Kuverterne er hvide perlemor kuverter.

Anne.

Postet billede

Postet billede

Postet billede

Postet billede

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Wow de er godt nok smukke! Hvordan er de lavet?

De er stort set hjemmegjorte. Jeg fandt mønsteret på www.istockphoto.com (der kan man også hente Adobe Illustrator filer) hvorefter jeg manipulerede det i illustrator så det så ud som jeg ville ha' det - gad bare ikke lave det hele fra bunden -HAHA- Resten er bare billeder fra nettet af kirken og hotellet/restauranten, der alt er sat ind i illustrator. Og så med en lille gennemsigtigheds effekt slipper man for at købe dyrt gennemsigtigt papir til at lægge indeni :rolleyes:

De er trykt hos Vester Kopi...de lavede godt nok lidt ged i farverne og så er de trykt lidt skævt, men alt i alt er jeg ret tilfreds :)

Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er meget IMPONERET! :thumbsupsmileyanim: Dine invitationer er VILDT smukke. WAUU...

Jeg er spændt på at se dine øvrige ting, for hvis det her er niveauet, så tør jeg ikke tænke på resten...!

Jeg har sendt invitationer afsted, men alligevel kunne jeg ikke dy mig for at gemme dine i min inspirationsmappe!

:loveflag: Maiken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
De er stort set hjemmegjorte. Jeg fandt mønsteret på www.istockphoto.com (der kan man også hente Adobe Illustrator filer) hvorefter jeg manipulerede det i illustrator så det så ud som jeg ville ha' det - gad bare ikke lave det hele fra bunden :loveflag: Resten er bare billeder fra nettet af kirken og hotellet/restauranten, der alt er sat ind i illustrator. Og så med en lille gennemsigtigheds effekt slipper man for at købe dyrt gennemsigtigt papir til at lægge indeni :thumbsupsmileyanim:

De er trykt hos Vester Kopi...de lavede godt nok lidt ged i farverne og så er de trykt lidt skævt, men alt i alt er jeg ret tilfreds :biggrin:

Anne

WAW hvor er de bare flotte! Det lyder godt nok dyrt at få dem lavet hos Vester Kopi! Hvad har du måtte slippe for det? (Hvis jeg må have lov at spørge)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WAW hvor er de bare flotte! Det lyder godt nok dyrt at få dem lavet hos Vester Kopi! Hvad har du måtte slippe for det? (Hvis jeg må have lov at spørge)

Tak....og det må du da :fløjt: Små 400,- for 40 stk (print på begge sider så 80 sider i alt) hos Vesterkop i Viborg. I Kbh. ville de ha' 1100 ca. - de må være gale :thumbsupsmileyanim: Og beklager det sene svar - havde helt glemt at holde øje med dette indlæg, og får ingen mails om svar mere...hmm :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg er meget IMPONERET! :thumbsupsmileyanim: Dine invitationer er VILDT smukke. WAUU...

Jeg er spændt på at se dine øvrige ting, for hvis det her er niveauet, så tør jeg ikke tænke på resten...!

Jeg har sendt invitationer afsted, men alligevel kunne jeg ikke dy mig for at gemme dine i min inspirationsmappe!

:boohoo: Maiken

Takker mange gange :D Er i fuld gang med resten (bordkort, risposer, kirkeprogram, gæstebog og takkekort) - lægger det ind så snart jeg har det i hånden....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For noen nyyydelige invitasjoner!

Holder på med våre nå, og lette rundt på nettet for å se om jeg fant noe inspirasjon.

Synes det er noe som mangler med våre, og her fant jeg det jeg lette etter. Spørs bare om jeg får til noe så avansert :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For noen nyyydelige invitasjoner!

Holder på med våre nå, og lette rundt på nettet for å se om jeg fant noe inspirasjon.

Synes det er noe som mangler med våre, og her fant jeg det jeg lette etter. Spørs bare om jeg får til noe så avansert :P

Dejligt at kunne inspirere :cheerleader3: Hvis jeg kan hjælpe med noget siger du bare til ;)

Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Dejligt at kunne inspirere :thumbsupsmileyanim: Hvis jeg kan hjælpe med noget siger du bare til ;)

Anne

Hvilke programmer brukte du for å lage disse invitasjonene?

Hej igen...

Invitationen er lavet i Adobe Illustrator - billederne er behandlet i Adobe Photoshop inden de blev sat ind, for at de så ens ud (størrelse og farve)...

Mønstret har jeg fra www.istockphoto.com, hvor man kan downloade billeder og Illustrator filer...

Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Har totalt forelsket mig i det mønster du har anvendt, men kan du huske hvor på siden det befinder sig...? søgte under flowers og der er GODT NOK MANGE!

Hvad for noget papir har du fået trykt dine indbydelser på og hvad var prisen i alt...?

Mange hilsner

Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer