Guest Solsikken

26. maj 2007 - Den vidunderligste dag i mit liv.

180 posts in this topic

Lad mig starte med at sige:

:rolleyes:-HAHA-WAUW FOR EN DAG.......... :):blush:

Ud over at få vores børn, er dette det mest fantastiske jeg har oplevet, men lad mig starte med begyndelsen.

Alt gik planlagt. Efter en god nattesøvn vågnede jeg kl. 6.00 til solskin og fuglefløjt - kunne det være bedre......

De næste par timer gik så med frisør- og kosmetologbesøg, så jeg kunne blive smuk til kl. 14.00 hvor jeg skulle mødes med manden min i kirken. Det var rigtig hyggeligt og dejligt afslappende, jeg fik grinet en del og fik nerverne på plads.

Make-up og hår

post-20894-1180945503.jpg post-20894-1180945523.jpg

post-20894-1180945541.jpg

Edited by Solsikken
0

Annonce ♥

jubiii... glæder mig så meget til at læse med...

hvor er det smukt med de blomster i håret...

0

Lidt mere hår

post-20894-1180945682.jpg post-20894-1180945698.jpg

Kl. 13.00 var min mor klar og kom for at hjælpe mig i kjolen.

Er hun ikke smuk?????

post-20894-1180945738.jpg

Kl. 13.30 blev hun så kørt op til kirken - hun ville gerne være der som en af de første og skulle jo også sammen med min svigermor dele risposer ud.

Fik dog lige taget billeder af mine forældre og mig inden hun smuttede - så vi havde egentlig god tid, hvilket jeg synes var rigtig dejligt.

0

Annonce ♥

Min far kom tilbage for at hente mig, jeg gik og trippede lidt, for kunne kl. da ikke blive tæt på to så vi kunne komme afsted - jeg var jo klar -HAHA-

Min far går udenfor og får sig en smøg og hvad sker der så - han står pludselig med knappen fra sin smokingjakke i hånden.

PANIIIIIIKKKKKKK.................

Da var kl. 10 min i, knappen skulle sys på, jeg fandt nål og tråd, ingen af os kunne ramme det skide hul i nålen og tiden gik.

UHH blev jeg lige nervøs der - nu havde vi haft så god tid og så skulle det ske ti minutter før - PIS.

Men tråden kom igennem hullet og knappen syet på og da vi endelig kunne køre kunne vi høre kirkeklokkerne ringe for os - det var så fedt.

Da vi kom til kirken stod mine brudebørn (vores to egne børn + deres fætter og kusine) og ventede på mig udenfor. Det var så dejligt.

Men - desværre havde den knap skubbet lidt til mine nerver så jeg var noget nervøs da vi stod og var klar til at gå ind i kirken.

Jeg var faktisk lige ved at glemme at få min buket, men fik den liiige med og se - er den ikke smuk?

post-20894-1180946717.jpg post-20894-1180946744.jpg

Dørene gik op, orglet spillede og min far og jeg og vores 4 brudebørn gik op ad gulvet. Og den tur husker jeg ikke så meget fra. Jeg kan huske at jeg så nogle af vores gæster men det er stadig lidt sløret :)

Michael har bagefter fortalt at han så absolut heller ikke så ret meget. Og da jeg kom ind havde han kun øje for mig - han lagde ikke en gang mærke til hvordan det gik med børnene, for han synes jeg var så smuk :rolleyes: kan man andet end at elske ham !

Efter kindkys til svigermor, svigerfar, Michael og min mor kom vi på plads og ceremonien kunne begynde. Vores fotograf fik lov til at tage nogle få billeder under vielsen, men dem har vi ikke fået endnu - ligeså snart jeg har dem kommer de i tråden.

Vielsen gik godt. Præsten holdt en kanon tale, hvor der blev grinet indimellem og vi var helt trygge.

Michael bliver tilspurgt og inden han svarer det første ja vender han sig om og kigger ned i kirken og især på min mor, for at drille lidt.

Det var godt jeg og præsten vidste at han ville gøre det, for jeg synes der gik laaaaaaang tid inden han vendte sig om igen og svarede JA. "Tak" sagde præsten - hvilket udløste en god gang latter.

Da vi havde sat os og var blevet mand og kone stod der lige pludselig en ung kvinde foran os og begyndte at synge Bridge Over Trouble Water. Hvor kom hun lige fra????

Men hvor sang hun da gudesmukt - wauw, jeg fik helt tårer i øjenene, og da jeg kiggede på min far sad han også med tårene og blev nød til at tørre dem væk ind imellem..........

Det viste sig at det var min mor og far der havde arrangeret hende. Det fik vi dog først at vide efter min far havde holdt hans tale, idet der i den tale indgik noget omkring det med at bygge broer........... Deraf sangvalget men hvor var det smukt smukt smukt.

Bagefter afsluttede vi ceremonien med "Der er så yndigt....." og vi kunne gå ud efter en dejlig oplevelse som Hr. og Fru Kronborg (underligt).

Edited by Solsikken
0

I våbenhuset fik vi hilst på alle vores gæster og dem der var kommet til globryllup. Hvor var det dejligt at hilse på alle og se hvor flotte de alle sammen var - de havde jo gjort lige så meget ud af dem selv som os - dejligt.

Alle var i kanont humør og vi var bare så glade............

En efter en gik de ud af kirken og så var det jo vores tur - ud i en god gang risregn :rolleyes:

post-20894-1180948904.jpg

0

Annonce ♥

Herefter skulle tøjet lige rettes og håret børstes, og selv om det er lidt rystet dette billede synes jeg det er så godt!

post-20894-1180949034.jpg

0

Her et hvor jeg trøster vores datter. Hun var ikke helt på toppen og overvældet over al den hulumhej.

post-20894-1180949280.jpg

0

Vi fik sendt vores gæster ned i sognegården hvor vi holdte reception med kaffe og bryllupskage, men inden da fik vi taget billeder inde i og udenfor kirken med børnene - glæder mig vildt til at få fotografens billeder.

Her skæres kagen så for

post-20894-1180949416.jpg

Og her er vi bare glade........

post-20894-1180949427.jpg

0

Annonce ♥

Desværre var havde vi ikke mere end en halv times tid ved receptionen inden vi skulle afsted.

Først skulle vi over til Andreas´ dagplejemor hvor vores børn skulle være, og derefter gik turen til Egholm - den lille dejlige ø i limfjorden hvor vores bryllypsfest skulle holdes og hvor vores billeder er taget.

Vores egen bil var festligt pyntet og vi fik mange hilsner på vej derud.

Havde en skøn lille sejltur med sol fra en blå himmel - lige som vi havde ønsket!

Fik taget et hav af billeder 5 forskellige steder og kl. 17.00 begyndte gæsterne at ankomme.

Velkomstdrinken blev "sablet" og serveret på terrassen. Og efter samråd med overtjener og køkkenet gik vi til bords 17.40. 20 minutter før tid, men overtjeneren havde overblikket og kom og sagde at alle var færdig med deres velkomstdrink og at køkkenet var klar så vi kunne godt begynde.

Vi fik også taget parbilleder af alle gæsterne nede ved stranden - dem glæder jeg mig til at se, men i det hele taget glæder jeg mig til at få flere billeder. Bl.a. fra fotografen, men også fra nogle af vores venner der tog en del billeder som vi får på cd-rom. Og når de kommer fortæller jeg mere om festen!

I morgen skal vi hente alle vores billeder taget med engangskameraerne og videoen - det glæder jeg mig til!

Solsikken.

0

Uhhhhh hvor er det bare godt det her, søde... Hvor var I bare dejlige at se på og sååååå smukt med "Bridge Over Troubled Water" - Er da lige før jeg sidder og :)

MERE, MERE, MERE! :rolleyes:

-HAHA-

Edited by Rikke F
0

Hey jeg mangler helt klart noget her... fx... BILLEDER - kom nu med flere... det ser bare så dejligt ud - og I er så glade... og nu GIFT!!!!

- Mette

0

Søde søde piger - lige så snart jeg får flere billeder kommer de i tråden.

Prøv at tænk - jeg har endnu ikke selv set ret mange........ faktisk kun dem der er her i tråden, så jeg er også ved at dø!!!!!!!!

Min onkel og veninde tog en del med deres digitalkameraer og har lovet at sende dem på en cd-rom hurtigst muligt og det kan da kun gå for langsomt!

Men så snart jeg har dem kommer de på.

:rolleyes:

0

Annonce ♥

Tillykke med dagen. Jeg kan da godt forstå at din mand tabte pusten - du ser jo godt ud kvinde :rolleyes:-HAHA-:)

Beatles

0

Ih, søde Solsikke, hvor ser I dog bare skønne ud sammen. Du ligner 1 million i den kjole! Glæder mig til at se masser af billeder, men indtil videre ser det ud til, at I havde en super dejlig dag.

:boohoo: Camilla.

0

Jeg synes godt nok at din familie er lidt langsomme til at få sendt de billeder, kan de da ikke forstå at du har fans, der er meget utålmodige efter at se billeder fra jeres fantastiske dag :bearhug:

:boohoo:

0

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå din spænding og utålmodighed!! Vi glæææder os til at se mere:)!

(Vi har også jeres topfigur...hehehe):boohoo:

0

:cheerleader3::bearhug::toot: Tillykke med brylluppet! ()()http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smilie_flagge14.gif :blink:

Sikke nogle fantastiske billeder, og du så jo underskøn ud! :boohoo:

Tillykke med dagen. Jeg kan da godt forstå at din mand tabte pusten - du ser jo godt ud kvinde :bearhug::heart::toot:

Beatles

Ih, søde Solsikke, hvor ser I dog bare skønne ud sammen. Du ligner 1 million i den kjole! Glæder mig til at se masser af billeder, men indtil videre ser det ud til, at I havde en super dejlig dag.

:hug: Camilla.

Tusinde tak søde quinder ()():cheerleader3:

0

Jeg synes godt nok at din familie er lidt langsomme til at få sendt de billeder, kan de da ikke forstå at du har fans, der er meget utålmodige efter at se billeder fra jeres fantastiske dag :bearhug:

Du har så evig ret, og vi er også ved at gå til ()()

Men min veninde har brændt CD´en og har lovet højt og helligt at hun sender den i dag, så der skulle være håb forude.........

Og SÅ skal I få billeder skal i :heart:

:toot:

0

Jeg kan godt forstå din spænding og utålmodighed!! Vi glæææder os til at se mere:)!

(Vi har også jeres topfigur...hehehe):bearhug:

Jaaaaa........ jeg kan næsten ikke vente mere, for pokker da - på lørdag har jeg været gifti 14 dage. TAG JER NU SAMMEN!!!!!!!

Topfiguren vakte stor jubel - det kunne gæsterne godt se det humoristiske i.

UHHH.... nu er det snart hva?

0

Klar til at blive gift!

post-20894-1180946019.jpg

Du ligner bare en DRØØØM i den kjolepost-20781-1181256815.gif

og hold K.....FT en figur.post-20781-1181256715.gif

0