Guest Solsikken

26. maj 2007 - Den vidunderligste dag i mit liv.

180 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Og hvor er det fedt at se fotografens billeder. Det er lidt som om at opleve festen igen, så det er jo så skønt!!!!!!!

Sammen med billederne fik vi også 70 takkekort der skal skrives og sendes ud, så vi ved vist godt hvad vi skal lave de næste par aftener :(

Solsikken :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej du skønne solsikke

Juhuu så kom de endelig jeres billeder fra fotografen - hvor er de gode :bearhug:

Er specielt vild med dem nede på stranden, der er et flot lys of i ser bare så lykkelige ud (og det er i jo selvfølgelig også) - det skinner virkelig igennem på billederne.

Kommer der også nogle fra festen herind? Elsker at se billeder :(

- Hanna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
WAUW...

Hold da op hvor er I smukke.... Ser ud som om I har haft en drøm af en dag!

Stort tillykke med brylluppet (selvom det er lidt siden)

Kram Jane.

Tak skal du have - ja det var en drøm af en dag!

Ja nogle gange synes jeg også det er lang tid siden, men omvendt er det jo kun 5 uger siden :( Tiden er en underlig størrelse!

Solsikken :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej du skønne solsikke

Juhuu så kom de endelig jeres billeder fra fotografen - hvor er de gode :bearhug:

Er specielt vild med dem nede på stranden, der er et flot lys of i ser bare så lykkelige ud (og det er i jo selvfølgelig også) - det skinner virkelig igennem på billederne.

Kommer der også nogle fra festen herind? Elsker at se billeder :(

- Hanna

Hej Hanna!

Tak for det - Ja det er jo en speciel dag, så man udstråler jo en fantastisk lykke :loveboard:

Nej der kommer vist ikke flere billeder ind - der er jo lidt festbilleder tidligere i tråden, og de andre jeg har er med alle gæsterne. Det er jo ikke sikkert de vil vises frem :loveboard:

Solsikken :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer