Sign in to follow this  
Followers 0
Guest majsa2

Hvem skal giftes i en Lilly?

30 posts in this topic

Annonce ♥

Hejsa,

jeg skal også giftes i en Lilly model,

JEg skal til min 1. tilretning her den 21, glæder mig bare så meget har jo ikke ihaft kjolen på siden januar.

Der kommer lidt billeder ind når jeg har været til tilretning, men indtil videre må i nøjes med at se den på modellen.

Knus fra Stine

post-24984-1181982079.jpg

0

Først vil jeg bare sige, det er nogle vildt flotte kjoler.

Jeg skal også giftes i en Lilly,og jeg har hørt at der ikke er mange, der skal have denne her model, men jeg er helt vild med, og den passer perfekt på/ til mig, :bestwishes:

det er ikke mig på billedet

Hej Karina.

Kan godt forstå at du er faldet for denne Lilymodel. Den har jeg også været i og den er absolut skøn at være i. Den har været min farvorit langt hen ad vejen, men fandt altså den det endte med at blive hos Unique brude og festkjoler. Kan godt få lidt ondt i maven nu hvor jeg ser denne Lilykjole igen, for den er virkelig skøn. Kan komme lidt i tvivl om jeg nu har valgt rigtigt. Heldigvis kommer min kjole hjem i næste måned, så der får jeg den jo at se igen og mon ikke valgt så er helt rigtigt.

Kan I alle have en rigtig dejlig dag i jeres fantastiske Lilymodeller.

Sætter lige et billede ind med kjolen med mig i. Den sidder godt, selv på mig og ikke kun på modellerne :bearhug:

Knuzzer Trine SC

Wow den er godt nok flot!!

jeg skal også giftes i en Lilly

kjole3.jpg KØbte det på lager udsalg i Oktober for 1000 kr, så jeg var heldigt, også passede den lige! har ingen sko eller skørte på her..

Lilly har fået et meget smukt udvalg - og jeg som troede jeg aldrig skulle giftes i lilly... fordi de primært altid har været hvide :bearhug:

0

ja jeg er jo så blevet gift...

men jeg blev det os i lilly... den første kjole jeg prøvet var os den jeg valgte.. selv om jeg fik prøver ja ca 15-20 kjoler rundt omkring i kh..

Men os fordi hende i butiken hun var bare så super sød og ærlig.. jeg havede såen i alle andre butiker de syntes bare man så Skide godt ud i hva som helst....

Held og lykke med det...

0

Annonce ♥

Jeg skal også giftes i en Lilymodel - på lørdag.

Den er købt for 4 år siden (tingene går ikke så hurtigt med mig :thumbsupsmileyanim: )

Kjolen er meget krøllet på billedet og er ikke rettet til.

Det var den kjole jeg bedst kunne lide. Prøvede rigtig mange, og endte med en de havde på udsalg.

post-343-1182107385.jpg

0