smilinglady

Ingen polterabend til mig..

45 posts in this topic

Hej Tøzer,

I skal næsten lige høre dette..

Igår kom 3 af mine kollegaer og hentede mig og kørte mig op nord på til en 4. kollega. Så tøserne her havde altså taget hånd om en super hyggelig og personlig polterabend for mig når nu mine egne venner var så slappe ikke at gøre det. Det var så dejligt og hyggeligt.

Tudeprinsessen her vidste jo slet ik hvad hun skulle sige eller gøre da de kom...thihi.

Så nogen af jer fik ret. Jeg havde slet ik luret den, og jeg må sige, at jeg fandt da ud af hvem der er mine venner og hvem der ikke var. Min kæreste havde nemlig kontaktet mine egne veninder og her havde ingen af dem lyst til at være med. Der var sågar en, som ikke gav besked tilbage til ham...

Alt i alt så har jeg da lært noget om mig selv og mine "veninder" og veninder at kende og det er altså slet ikke så ringe endda at have nogle dejlige kollegaer.

knus fra smilinglady

p.s. tak fordi I alle gad og hører på mit "hyleri" hele ugen... :bestwishes:

0

Annonce ♥

Hej Tøzer,

Igår kom 3 af mine kollegaer og hentede mig og kørte mig op nord på til en 4. kollega. Så tøserne her havde altså taget hånd om en super hyggelig og personlig polterabend for mig når nu mine egne venner var så slappe ikke at gøre det. Det var så dejligt og hyggeligt.

Tudeprinsessen her vidste jo slet ik hvad hun skulle sige eller gøre da de kom...thihi.

Så nogen af jer fik ret. Jeg havde slet ik luret den, og jeg må sige, at jeg fandt da ud af hvem der er mine venner og hvem der ikke var. Min kæreste havde nemlig kontaktet mine egne veninder og her havde ingen af dem lyst til at være med. Der var sågar en, som ikke gav besked tilbage til ham...

Alt i alt så har jeg da lært noget om mig selv og mine "veninder" og veninder at kende og det er altså slet ikke så ringe endda at have nogle dejlige kollegaer.

knus fra smilinglady

p.s. tak fordi I alle gad og hører på mit "hyleri" hele ugen... :bearhug:

Dejligt at høre, at dine kolleger havde sørget for en hyggelig dag for dig. :bestwishes:

Men jeg ville godt nok også være skuffet over veninderne, hvis de ikke havde gider deltage i dit polterabend.

0

Det er jeg virkelig glad for at høre! Hvor er det skønt med sådanne kolleger!!! Kan godt forstå du tænker lidt mere over hvem der EGENTLIG er dine veninder nu! Hvor er det dog nogle søde kolleger du har! Og din kæreste har også prøvet.. det er jo trods alt vidunderligt at vide!

Har du tænkt dig at sige noget om det til veninderne nu?

0

Hejsa du.

Hvor er jeg da lettet på dine vegne, det var da dejligt for dig. Og skide sødt af dine kollegaer, når nu dine veniinder ( eller hvad jeg skal kalde dem ) ikke kunne tage sig sammen.

Jeg synes det er så skide tarveligt, at ens veninder ikke kan gøre sådan noget for en. Hvad skal man så bruge dem til??

Men alt i alt, er jeg glad for at du kom ud, og blev overrasket, håber i havde en dejlig dag.

Mange mange knus herfra

Ea.

0

Annonce ♥

Hvor er det bare fedt, med sådanne skønne kolleger (veninder)....hvor er de super gode :cheerleader3:

OG hvor er det bare for dårligt, at dine "veninder" ikke engang kan tage sig sammen til at deltage, når det er planlagt af andre....det er simpelthen at sige, at du ikke betyder nok til at de har lyst til at bruge tid på at give dig en fed aften......:ban: Hvis jeg var dig, ville jeg absolut overveje at få ryddet op i vennekredsen..... :bestwishes:

Men dejligt at andre sørgede for at du fik hygget dig..... :denmarkflag:

0

Hej Tøzer,

knus fra smilinglady

p.s. tak fordi I alle gad og hører på mit "hyleri" hele ugen... :denmarkflag:

Ej, hvor var det bare dejligt for dig, at der trods alt var nogen, som kunne spænde ballerne og gøre noget! Der skal jo så lidt til! Vi planlagde polter for Josefin, som ellers ikke hvade fået et, og på ½ time havde vi planlagt en superaften helt i hendes ånd. Det behøver bare ikke være et stort om kompliceret projekt - selvom dte naturligvis også godt kan være det :cheerleader3:

Men føj hvor ville jeg have en dårlig smag i munden, hvis jeg var en af de såkandte veninder, som ikke lige havde overskud til at arrangere polter - eller for den sags skyld møde op, når andre allerede havde arrangeret... Men de kunne godt finde tid til at komme til festen....

På den anden side skal man måske også passe på at man ikke forventer for meget. Der står vel ingen steder, at veninderne SKAL arrangere noget. Man skal reelt bare glæde sig over, at de påtager sig opgaven. Det har jeg måttet sige til mig selv flere gange, når vores venner tilsyneladende har inoreret nogle af vores ønsker til polter. Men lad os nu se - det må jo snart være oppe over for os :bestwishes:

0

UBEGRIBELIG historie!!!

Det gør mig MEGET ondt for dig, at du skulle skuffes så slemt af dine veninder!!!

Men jeg er glad for at du har så fantastiske kollegaer og fik en god dag trods alt!!! Og hvor er det godt at høre at du får sådan en pragtfuld mand!!! (Hvor var det dejligt at læse, at han trods alt prøvede alt hvad han kunne for at give dig den dag du ønskede dig!!!)

0

:balloons::balloons: Jeg er virkelig ked af at høre, at der ikke bliver holdt polterabend for dig. Hvad er der lige gået galt???? Jeg ville tage en snak med veninder og fortælle dem, hvor skuffet jeg er. Sådan noget skal de have at vide, så det ikke kommer til at påvirke din bryllupsdag.

Jeg ville personligt ikke kunne se igennem fingre med og jeg bærer desværre nag. Så jeg ville helt klart få renset luftet og bede om en forklaring...

:cheerleader3::denmarkflag::bestwishes::balloons:

0

Annonce ♥

Jeg ville lige vente til på lørdag. Jeg har før været med til polte piger 1 uge før. Hvis der ikke sker noget der, ville jeg fortælle mine såkaldte venninder sandheden om, hvor skuffet og ked jeg var.

Men koldt vand i blodet, der er jo som sagt stadig en lørdag tilbage :cheerleader3:

kh.

Tina

Kan godt forstå du er skuffet. Skal dine "veninder" med til jeres bryllup??? Ellers var det måske forklaringen. Hvis du har styrke til det ville jeg nævne det i en tale til brylluppet(som en anden herinde også har nævnt) for så kan de sidde og blive flove.

Held og Lykke fremover :denmarkflag:

0

Hej søde du.

Æv sikke nogle kedelige og tarvelige "veninder" du har.... Jeg må indrømme, at hvis det var mig, og hvis de pågældende personer var inviteret til brylluppet, ville jeg seriøst overveje at sige til dem, at de ikke behøvede at komme til brylluppet alligevel. Også selvom det er på lørdag. Kan ikke se, hvorfor de skal have glæden af at se dig på din store dag, når de ikke selv vil være med til at give dig en dejlig dag. Suk.

Vil også gerne vide hvor i landet du bor, så jeg kan være med til din ekstra (godt du har gode kolleger) polterabend efter brylluppet :ilovebryllupsklar:

Kærlig hilsen June.

0

Hejsa!!

Tarveligt tarveligt tarveligt, er vist det eneste man kan sige om den sag. Jeg tror måske også seriøst at jeg ville overveje om de skulle med til brylluppet. Man skal bare ikke have tankerne på dumme veninder, når det skal være en af de bedste dag i ens liv.

Ja man sidder s** og bliver forholdsvis harm på dine vegne. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/shooter.gif

Dejligt med dine søde kolleger. Det er jo ikke meget, der skal til for at man føler, at man er noget værd i venner og veninders øjne. Som du skriver kunne de nøjes med en kop the hjemme hos dig selv.

Jeg ville være blevet mega skuffet og ked af det, ligesom dig, hvis ikke der var nogen, der havde holdt polterabend for mig.

Masser af :ilovebryllupsklar: til dig!

0

Hejsa

Jeg ved godt at det selvfoelgelig ikke hjaelper meget paa din situation, men jeg vil alligevel fortaelle min lille historie.

Jeg faar nemlig heller ingen polterabend eller dvs det jeg faar har jeg selv arrangeret.

Mit problem er at jeg flyttede til Spanien for 8 aar siden og skal giftes med en spansk fyr. Jeg kommer fra Vestsjaelland og har studeret i Aarhus. Alle disse flytninger betyder at mine veninder ikke rigtig kender hinanden og bor langt vaek fra hinanden. Der skal faktisk ingen fra Madrid med til brylluppet, saa de holder helt sikkert ikke noget. Jeg skal ikke til Jylland inden brylluppet (skal giftes i DK) saa de veninder holder helt sikkert heller ingenting. Saa er der nogle stykker fra Sjaelland, men, som sagt, de kender ikke rigtig hinanden. Hvis én virkelig gad og havde tid, kunne hun godt goere noget om ikke andet gennem min mor, men det tror jeg altsaa heller ikke nogen goer.

Jeg vil jo alligevel gerne have en polterabend, eller noget der ligner, saa jeg har taget sagen i egen haand og sagt til min bedste veninde fra Sjaelland om vi ikke skal gaa ud og spise loerdagen foer brylluppet og saa i byen og drikke os skide fulde. Jeg har to smaa boern saa det i sig selv, er ikke noget der sker tit.

Naa, men det korte af det lange er at hvis jeg var dig ville jeg hoere mine veninder om de ikke gider gaa med dig ud og fejrer din sidste weekend i "frihed". Saa kan det jo vaere de alligevel opper sig og finder paa et par ting og sager nu i er ude. Det haaber jeg virkelig for dig. Din skuffelse er ogsaa stoerre hvis du holder det for dig selv, saa ud med det.

Knus

Trine

0

Annonce ♥

Hvor er det synd for dig http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif - jeg synes du skal få talte med veninderne inden brylluppet, men kun hvis du er helt sikker på de ikke laver noget- undgå dårlig stemning- jeg ville selv være stiktosset og meget ked af det og skuffet hvis det skete for mig!!- og det er med at kommme ud med de dårlige følelser inden den store dag!!

Hvis du synes det er svært at starte sådan en konflikt - synes jeg du skal fokusere på at formidle hvor ked af det, det har gjort dig !! så er jeg sikker på det ordner sig ( har hørt om flere bryllupper hvor folk reagerer mærkeligt og egoistisk fordi de er pisse misundelige og ville ønske de selv skulle giftes- hold fast i at du har verdens dejligste mand og i skal giftes...

:ilovebryllupsklar:

0

NU SKAL DU IKKE VÆRE FOR SKUFFET FØR AT DU HAR SET OM DET NU ER RIGTIGT. DET KAN JO VÆRE AT DE SIGER DET FOR AT DU IKKE MÅ HAVE NOGEN ANELSE. OG HVIS IKKE SKAL DET DA KOMMENTERES TIL DEM. MAN KAN SIGE AT MAN HURTIGT KAN FINDE UD AT HVEM DER ER ENS RIGTIGE VENNER.

KNUS FINESMOR. :ilovebryllupsklar:

0

NU SKAL DU IKKE VÆRE FOR SKUFFET FØR AT DU HAR SET OM DET NU ER RIGTIGT. DET KAN JO VÆRE AT DE SIGER DET FOR AT DU IKKE MÅ HAVE NOGEN ANELSE. OG HVIS IKKE SKAL DET DA KOMMENTERES TIL DEM. MAN KAN SIGE AT MAN HURTIGT KAN FINDE UD AT HVEM DER ER ENS RIGTIGE VENNER.

KNUS FINESMOR. :bestwishes:

Hun skal giftes på lørdag, så nu er det nok helt sikkert at de såkaldte veninder intet holder :bearhug:

Må virkelig tage hatten af for dine kollegaer. Det har de virkelig gjort godt :bearhug:

Dejligt at du alligevel fik en polter-adend selvom det ikke var med dem du havde tænkt dig.

Tror også du gør klogt i, at tage dine bekendtskaber op til revision efter brylluppet.

Ha' et rigtig godt og hyggeligt bryllup lørdag og må solen skinne på jer :bearhug:

0

Dejligt, at dine kollegaer fik arrangeret noget for dig, og at I havde en hyggelig dag!!!

Jeg er faktisk næsten i samme situation som dig.

Hele vores familie bor i Jylland og vi bor på Sjælland, hvor jeg læser. Jeg har inviteret nogle af mine veninder herovre fra med til brylluppet, fordi jeg rigtigt godt kunne tænke mig at have dem med til den store dag. Da jeg inviterede blev de allesammen rigtigt glade og sagde at de næsten ikke kunne vente med at arrangere min polterabend.

Men ak, vi har allesammen haft travlt med eksamen, og fik først ferie for 14 dage siden. En uge inden vi fik sommerferie ringede min storesøster til en af veninderne og spurgte om de skulle arrangere noget. Det kunne hun altså ikke lige overskue på daværende tidspunkt. Det var ikke fordi hun ikke ville, men hun kunne ikke lige overkomme at tænke på det.

Så min stakkels storesøster fik ligepludselig travlt. Hun opgav at snakke med mine veninder og improviserede rimelig hurtigt en eftermiddag sammen med mine 3 svigerinder. Så jeg fik en ansigtsbehandling, en lækker middag og en biograftur. Alt i alt var det faktisk en rigtig hyggelig dag, selvom jeg godt kunne mærke, at de ikke havde haft alt for lang tid til at arrangere det i. Jeg snakkede lidt med min søster om det, og hun lød faktisk lidt skuffet på mine vegne. Hun kunne ikke helt forstå at de ikke lige kunne overkomme det.

Så jeg forventer egentlig ikke noget fra veninderne, selvom de godt nok har truet med en masse ting som jeg skulle prøve. Men jeg kender dem allesammen lidt for godt og ved at der nok ikke er nogen af dem der kan tage sig sammen til at arrangere noget. Nu er sommerferien jo også startet og mange af dem har travlt med at tjene lidt penge for at supplere SU'en - men det kunne da være hyggeligt at mødes med dem allesammen inden brylluppet og have en hyggelig dag sammen - jeg stiller slet ikke store krav, og det behøver jo ikke at koste noget særligt at have en sjov og hyggelig dag.

Knus

Anne-Marie

0

Annonce ♥

Jeg er faktisk i samme situation som dig. Det blev heller ikke i aften, er skide skuffet, min veninde eller hvad man kan kalde hende havde mere travlt med at rejse, kunne hun så ikke havde hold det inde, jeg sætter jo ikke det vilde krav.

Men hvad så må det blive sådan :iloveyou:

Men hvor var det dejlig at din kollega holde noget for dig, pas godt på dem

Edited by musse64
0

De tog sgu røven på mig...

Fik polerabend i går, hold op hvor var det sjovt

0

Hejsa...

Først: godt du fik den :) der var du godt nok overrasket hva ;)

Men altså til spørgsmålet : Jeg, ville virkelig ikke ane hvad jeg skulle gøre....

Frygter det nemlig selv, da jeg ikke rigtig har nogle veninder, sådan tæt på mig...

Så jeg går faktisk selv og frygter jeg ik får en PA...

Knus C&B

Edited by C&B
0

Hvor er det bare røvet, ja det er -HAHA-

Det kan de bare ikke være bekendt.

Nu kan jeg ikke helt finde ud af om der er en enkelt lørdag tilbage inden dit bryllup eller ej. Men hvis jeg var dig, så ville jeg lade den sidste weekend inden brylluppet passere - bare for lige at være sikker. Og så ville jeg helt sikkert sige det til dem. Hvis ikke du siger noget, så går de måske bare og tror, at det er da helt fint og i orden bare at skodde venindernes polterplaner, og så er det jo dig, der går og har det dårligt, hvor det i virkeligheden burde være dem!!!!

Få det ud af verden for dit eget vedkommende. Fortæl dem at du netop kommer til at føle dig ensom, venneløs og underprioriteret pga. deres mangel på engagement, og at du synes det er umanerligt egoistisk af dem, at de ikke kan komme på bare ét eller andet. :ilovebryllupsklar:

Som du selv siger, så behøver PA jo hverken at være dyre eller fancy for at være en god oplevelse.

Hvis de havde arrangeret en picnic, en tur i svømmehallen, et py-party, et kage-bord, en veninde-quiz, en drinks-aften, en biograftur m. middag eller BARE ET ELLER ANDET, så havde man jo alligevel fået dén følelse af, at de havde gjort noget og tænkt på én. Også selvom det ikke var det vilde event-ræs.

Og dét skal de altså simpelthen ha' at vide. :boohoo:

For det kunne jo også hjælpe dig til at finde ud af hvem der egentlig burde sorteres fra i vennekredsen. Hende der stillede sig totalt uforstående, og som overhovedet ikke havde dårlig samvittighed kunne være en oplagt kandidat. :ban:

Men det kunne jo også være, at du fik en uforbeholden undskyldning fra nogle af dem. Det gør det ikke godt igen, men det kan dog redde et venskab, hvis de siger: "Det er vi bare SÅ kede af. Vi tænkte slet ikke, at det betød så meget for dig. SORRY!"

Håber du finder en løsning, der virker for dig, og at din bryllupsdag ikke bliver trukket ned af bitterhed over manglende PA.

MLA80

0

Annonce ♥