Sign in to follow this  
Followers 0
BAnja

haps - jeg blev hentet på pollertur.

3 posts in this topic

hej tøser

så har jeg været på pollertur - det var bare så fedt, lige i min ånd.

jeg blev hentet kl 10.30 af min kommende svigerinde, som havde en lækker top med til mig, (billederne kommer senere)

vi tog afsted og mødtes med min svigermor, søster og en veninde på kongens nytorv, herfra gik turen ud for at spise brunch - mmmm det var bare så lækkert.

da vi var færdige, gik og gik vi langt, vi endte ved DGI byen, hvor vi skulle i kurbadet, så kunne det næsten ikke blive bedre.

vi hyggede rundt der inde med dampbad, svømmeture, spa afslapning og masser solskin på terrassen indtil kl. 17 hvor de lukkede, æv.

herfra havde vi så lidt tid hvor vi gik i kongens have og så på..... øhhhhh..... mænd med bare overkroppe.......

kl. 19.30 skulle vi lige have lidt "grønt" inden maden. så gik vi på baron von dy, det var så hyggeligt men fordi det var så varmt i vejret og der bare var den der tunge lugt af olie snørrede min mave sig helt sammen, så jeg kunne slet ikke spise noget, det var lidt surt, har nemlig gerne ville der ind og spise så længe.

da vi havde spist tog min søster, en veninde og jeg ud til nogle venner hvor vi festede videre. kl. 01 kunne jeg ikke rigtig mere - havde været oppe siden 05- så jeg tog hjem i min seng.

0

Annonce ♥