AnnaPerenna

BK brugernes farver, temaer og budgetter

40 indlæg i dette emne

Oversigt over brude!

Ideen med denne tråd er at samle de brude der f.eks. bruger rød, dem som bruger blå etc. - så vi altid kan hente inspiration fra andre med netop vores farvetema uden at skulle igennem flere millioner sider!

Derfor må I meget gerne skrive mig en PM og fortælle hvilke farvetema i bruger (hovedfarven: f.eks. blå og så de nuancer der komplementerer, f.eks. sølv og pink!!) Husk i PM'en at smide en link med jeres planlægningstråd - og senere med jeres bryllupsbilleder! Skriv gerne lige en linje der passer til jeres bryllup; f.eks. "elegant slotsbryllup med blå toner samt sølv v. Fåborg"

I denne tråd er det også muligt, at finde bryllupper indenfor samme budget som jeres, så I kan se, hvordan andre gør.

Det kan jo være, at I finder en masse lækre idéer, som I ikke havde tænkt over selv.

I må også meget gerne skrive hvis nogle "gamle" brude har en masse inspiration i deres gamle tråde og bryllupsbilleder, så putter vi også dem ind.

Husk I godt kan ligge i både budget 50.000-70.000 samt i f.eks hvide brude!

Hurra, for en fælles inspirationstråd!!

Efter farve;

Sort/Hvide brude:

Inspirationstråd med sort: Sort!

Josefin

Katjamo

Hvide brude:

Inspirationstråd med hvid: Hvid!

Sessi; rent hvidt bryllup med orkideer og troldegrene. Bryllupsberetning og Planlægning

LouiseSwee; Romantisk bryllup i multipavillon i haven.Farver i hvid, creme, bordeaux og lidt grønt. Planlægning

Røde/pink/lyserød/rosa brude:

Her er en inspirationstråd med lyserød/pink! Lyserød/pink!

Her er en inspirationstråd med rød! Rød!

Thea1980: super hyggeligt havebryllup hjemme i haven med farverne Hot Pink og Æblegrøn og et touch af elfenben..Planlægningstråd

Maddy83: Romantisk havebryllup i egen have med pink, creme, hvide detaljer. Planlægning

Den glade Brud; røde roser i flere mørke nuancer dertil creme og guld Planlægning og billeder

Louiseh79; Casual bryllup i feriekoloni i vig med overnatning i smukke røde, sort og creme farver; Planlægning

Allegra; flot bryllup ved Gammel Vrå slot med guld toner samt lyserød/rød Bryllupsberetning og Planlægning

Lena2007; Afslappet bryllup i havestil med farvetemaet pink/grøn. Planlægning

Ghetteognu; et bryllup med røde (og guld) detajler, bestemt efter farven på gommens uniform. Planlægning og Bryllupsberetning

mariaemma; elegant slotsbryllup i creme, guld og rosa nuancer. PLanlægning

marina29: mørkerøde farver med en smule pink og hvid. Planlægning

MariaogKennet; hyggeligt, romantisk landbryllup i sart rosa med turkis og guld detaljer.Planlægning

CatieJ; gammelrosa bryllup med Askepottema; Planlægningstråd

Lilla brude

Inspirationstråd med lilla: Lilla

Cherine; Familiehygge-bryllup i festlokale med LILLA, creme og guld. Planlægning

sofine; Augustbryllup i lilla, creme og guld. Planlægningstråd

Rød/hvide brude:

SandraBrix; smukt bryllup på Næsbyholm Slot med hel-blonde kjole! Planlægning og Bryllupsberetning

BirgitUlla; fransk-inspireret bryllup på kunstcafe med taskebuket og polkaprikker. Planlægning og Bryllupsberetning

Vibekeld (mangler beskrivelse)

LouiseSwee; Romantisk bryllup i multipavillon i haven. Farver i hvid, creme, bordeaux og lidt grønt.Planlægning

Tudetøsen; smukt prinsessebryllup på Kokkedal Slot i råhvid og mørkerød; Planlægningstråd

Blå brude:

Inspirationstråd med blå: Blå!

Annaperenna; blå og æblegrønne detaljer i et skønt ballet og 1920'erne-tema. Planlægning

askepot29; Uformelt Have/Lade bryllup med blå, grønne og hvide detaljer; Planlægning

MariaogKennet; hyggeligt, romantisk landbryllup i sart rosa med turkis og guld detaljer.Planlægning

Grønne brude:

Inspirationstråd med grøn: Grøn!

Thea1980: super hyggeligt havebryllup hjemme i haven med farverne Hot Pink og Æblegrøn og et touch af elfenben..Planlægningstråd

mmunck

Lena2007; Afslappet bryllup i havestil med farvetemaet pink/grøn. Planlægning

AnjaSL; romantisk bryllup på kro ud til vandet med creme/grønne nuancer. Planlægning

Creme, gylden, mocca brude:

Inspirationstråd med creme, gylden, cappucino: Creme/gylden!

sofine; Augustbryllup i lilla, creme og guld. Planlægningstråd

Mariahønen; elegant slotsbryllup i guld og hvide nuancer på Lykkesholm Slot, 25/08 2007; Planlægning

Solsikken; Bryllup 26. maj med farvetema creme, sand og brændt/mørk orange (paprikafarve). Planlægning og Bryllupsberetning

Den glade Brud; røde roser i flere mørke nuancer dertil creme og guld Planlægning og billeder

Frk. Bastrup; stilfuldt bryllup i mocca og creme Planlægningstråd

Sølv/guld/kobber brude:

Gule brude:

Inspirationstråd med gul: Gul!

Efter tema;

Romantiske brude:

CatieJ; gammelrosa bryllup med Askepottema; Planlægningstråd

Bobo: Eventyrbryllup d. 5.Juni 2010 Planlægningstråd!

Sommerbrude:

Lena2007; Afslappet bryllup i havestil med farvetemaet pink/grøn. Planlægning

Strandbrude:

Havebryllup:

Thea1980: super hyggeligt havebryllup hjemme i haven med farverne Hot Pink og Æblegrøn og et touch af elfenben..Planlægningstråd

BLS: Havebryllup- blåt og blomstret. Planlægning

Maddy83: Romantisk havebryllup i egen have med pink, creme, hvide detaljer. Planlægning

Skuggi; smukt havebryllup uden specielt farvetema! Planlægning

Slotsbrude/ballroom-brude:

Mariahønen;elegant slotsbryllup i guld og hvide nuancer på Lykkesholm Slot, 25/08 2007; Planlægning

Allegra; flot bryllup ved Gammel Vrå slot med guld toner samt lyserød/rød Bryllupsberetning og Planlægning

yndlings-lea; smukt bryllup ved Næsbyholm Slot med callaer; Bryllupsberetning og Roger La Borde planlægning

SandraBrix; smukt bryllup på Næsbyholm Slot med hel-blonde kjole! Planlægning og Bryllupsberetning

Tudetøsen; smukt prinsessebryllup på Kokkedal Slot i råhvid og mørkerød; Planlægningstråd

Sommerfuglebrude:

Josefin

Andre brude:

Efter budget;

0-30.000

Katjamo; moderne rådhusbryllup på strand i sort og hvid. Planlægningstråd

30.000 - 50.000

sofine; Augustbryllup i lilla, creme og guld. Planlægningstråd

CatieJ; Gammelrosa bryllup med Askepottema; Planlægningstråd

Skuggi; smukt havebryllup uden specielt farvetema! Planlægning

Den glade Brud; røde roser i flere mørke nuancer dertil creme og guld Planlægning og billeder

marina29: mørkerøde farver med en smule pink og hvid. Planlægning

50.000 - 70.000

Maddy83: Romantisk havebryllup i egen have med pink, creme, hvide detaljer. Planlægning

Ghetteognu; et bryllup med røde (og guld) detajler, bestemt efter farven på gommens uniform. Planlægning og Bryllupsberetning

LouiseSwee; Romantisk bryllup i multipavillon i haven . Farver i hvid, creme, bordeaux og lidt grønt.Planlægning

MariaogKennet; hyggeligt, romantisk landbryllup i sart rosa med turkis og guld detaljer.Planlægning

70.000 - 100.000

Cherine; Familiehygge-bryllup i festlokale med LILLA, creme og guld. Planlægning

Solsikken; Bryllup 26. maj med farvetema creme, sand og brændt/mørk orange (paprikafarve). Planlægning og Bryllupsberetning

Frk. Bastrup; stilfuldt bryllup i mocca og creme Planlægningstråd

100.000 - 120.000

mariaemma; elegant slotsbryllup i creme, guld og rosa nuancer. Planlægning

120.000 - 150.000

150.000 - 200.000:

Mariahønen; elegant slotsbryllup i guld og hvide nuancer på Lykkesholm Slot, 25/08 2007; Planlægning

Kobberbrude

Bk's første kobberbrud: Planlægningstråd

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alletiders!

Vores afholdt på en skøn herregård og bliver holdt i limegrøn og fuchsia farver på elfenbensbund.

Budgettet ligger på 100.000 kr.

Følg vores bryllupsplanlægning!

Pernille

Redigeret af Lind78
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Anna..

Jeg forsøgte og sende dig en PM, men den siger at du ikke kan modtage flere! smile.gif

Så skriver lige her..

Vores tema er "Winter Wonderland" (Vinter bryllup) og farvene er isblå, varm rosa, sølv og hvid..

Budgettet er 100.000kr..

Og tråden kan findes her: http://www.bryllupsk...showtopic=68507

Redigeret af Shedevil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ej denne her oversigt har jeg aldrig set før (den er jo også ret gammel) men meget fed!

Hvis den stadig opdateres vil jeg da godt med.

Farve: sort/hvid/lime

Tema: DIY og romantisk weekend på Sonnerupgaard Gods

Pris: kategorien mellem 100.000 - 120.000

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alletiders ide med samlet inspirationstraad! Men nu kan du ikke modtage flere PM'ere, saa du faar den her :)

Vores bryllup var et stort havebryllup i Italien med et lilla/lavendel og ivory tema.

Vores budget var ca. 57.000 kr. uden at have medregnet bryllupsrejser.

Her er min planlaegningstraad:Romantisk sommerbryllup i Italien

Mange hilsner

Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Jeg mangler nogle som har samme farver som vi har. Orange og brun, med et pift af hvid.

Vi skal giftes sankt hans aften, derfor er vores tema ilden og de varme farver derfra. Jeg har endnu ikke oprettet en planlægningsguide, men det komme nok med tiden.

Bryllupet sker ved kirkelig vielse, og derefter fest i et forsamlingslokale. budgette er ca. 50-70.000 kr. Prøver at holde det mindre. vi har ingen bryllupsrejse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores bryllup skal holdes på en meget flot kro, tema'et og inspirationen kommer fra det romantiske og traditionelle bryllup, hvor farvevalget er lilla nuancer (lys som mørk), med et twist af sølv og hvid.

Budgetmæssigt stiller vi mod 50.000 kr., med en buffer på 5.000 kr.

Følg min bryllups planlægningstråd her

P.s. Kanon tråd :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af sgplcamilla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi holder vores bryllup i et forsamlingshus, og har valgt at vi skal ha hvid dug på bordene, men en lilla løber på med sølv tråde. :)

Lilla og hvide serviter

Brudebuket og borddekorationer bliver i lys lille, mørk lille og pink -( lyserød), alt efter hvad vi finder ud af til den tid. :rolleyes:

Lidt samme farvetema som sgplcamilla :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

God idé, jeg vil også være med :)

Vi skal vies i kirken Sanks Hans aftens dag og er så heldige at have familie, som har stort lyst festlokale.

Farverne bliver holdt i hvide nuancer dog med helt sart lyserøde og lysegrøne toner i blomsterne.

Budgettet ligger på omkring de 30.000 alt inkl.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Disney Princess Ariel Tema.. :b223:

Hejsa.. :7himmel:

Jeg vil gerne starte et nyt tema, der hører under strand/havet & havfruen. :thumbsupsmileyanim:

Vil gerne det MESTE kunne være do it yourself eller bare meget billigt... :fløjt:

Nå men smid en masse billeder op af invitationer, bordkort, opdækning osv. :bunny_4:

På forhånd tak :thanks:

Myss lille mulle

Når du plukker roser,

pluk så en til mig.

Når du tæller venner,

glem så ikke mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et farvetema i sart fersken, sort og hvid (samt perler og sølv)

Slotsbryllup i riddersalen, med vintage og moderne noter.

Min planlægningstråd

http://www.bryllupsklar.dk/forum/73746/inspirationstraad-for-birgit-niels-16-juni-2012.html/page__view__findpost__p__1213985

Her er farvetema inspiration

http://www.bryllupsklar.dk/forum/74069/fersken-sort-hvid-farvetema.html/page__view__findpost__p__1220420

post-57058-0-56760400-1333792511.jpg

post-57058-0-91533100-1333792560.jpg

post-57058-0-50245500-1333792594.jpg

post-57058-0-29805600-1333805012.jpg

post-57058-0-38469500-1333805192.jpg

post-57058-0-46364900-1333805220.jpg

Redigeret af BirgitA
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super tråd.

Vi har ikke et tema, men farverne bliver holdt i creme/hvid-oliven/lysgrøn og guld.

Bordpynt er grønne bloklys i 3 str. samt nogle paptallerkener i hvid med grøn kant til lysene og så er planen at have afskåret blomsterhoveder rundt om. Dugene er creme farvet velour og servietterne har vi to farver creme og olivengrøn. Bordkort bliver ligelides i oliven grønne og cremefarvet karton med guldhjerter og noget rigtig fint papir med guldmønster og glimmer. har også købt guldhjerter konfetti til at strø ud over bordene samt kysseklokker i guld.

mangler lige at købe tyl til risposer.

Er helt ny så er ikke så langt med min planlægning herinde endnu, men det kommer nok.

Knus

Betina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hopper også lige på her :D

Vil da gerne ligges ind under temabryllup, med mit middelalderbryllup tråden: http://www.bryllupsklar.dk/forum/64159/cecilie-roberts-middelalderbryllup-2012-kjolebilleder.html

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil også gerne med.

Vi skal giftes til september og holder det i min farfars og min fars barnsdoms by, vies i samme kirke som de er blevet viet i og holder festen det sted hvor mange store familiefester er blevet holdt... Det er et hotel i gammel stil, bygget i 1850 og stilen går tilbage til da. Vores tema er sommerfugle og farverne gyldne og grønne nuancer. Der er med farverne taget udgangs punkt i selve festsalenes farver og udsmykning. Og så passer de farver jo godt til det begyndende efterår.

På bordene skal der være store kandelabere og guldfarvede swarovski krystaller spredt ud samt sommerfugle lavet af fjer. Sommerfuglene er i gyldne og grønne nuancer. I kaffestuen skal der være cremefarvede roser på bordene samt krystaller...en enkelt rose i hver lille vase med en guldsommerfugl i også.. ca 5 på hvert bord. Bryllupskagen og vores cupcakes er pyntet med sukkersommerfugle og det samme i kirken.. en enkelt cremefarvet rose og en guldsommerfugl ved hver bænk... også brudebuketten består af cremefarvede roser og guldsommerfugle.

Bordkort og indbydelser er i guld med grønne swarovksisten og kniblede sommerfugle som pynt.

Vi skal hverken have ris eller papirskonfetti men istedet cremefarvede silkestofs sommerfugle.

Budgettet er omkring de 100.000

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Jeg mangler nogle som har samme farver som vi har. Orange og brun, med et pift af hvid.

Vi skal giftes sankt hans aften, derfor er vores tema ilden og de varme farver derfra. Jeg har endnu ikke oprettet en planlægningsguide, men det komme nok med tiden.

Bryllupet sker ved kirkelig vielse, og derefter fest i et forsamlingslokale. budgette er ca. 50-70.000 kr. Prøver at holde det mindre. vi har ingen bryllupsrejse.

Hej, vi skal giftes i efterårsferien d. 20/10, så mit tema er efterår - jeg mangler bare virkeligt gode inputs til, hvordan de brændte farver kan udføres smukt og gennemgående i invitationer, bordpynt, buket, m.m. - det sidste jeg ønsker mig er, at det kommer til at se kikset og 70er agtigt ud!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Jeg mangler nogle som har samme farver som vi har. Orange og brun, med et pift af hvid.

Vi skal giftes sankt hans aften, derfor er vores tema ilden og de varme farver derfra. Jeg har endnu ikke oprettet en planlægningsguide, men det komme nok med tiden.

Bryllupet sker ved kirkelig vielse, og derefter fest i et forsamlingslokale. budgette er ca. 50-70.000 kr. Prøver at holde det mindre. vi har ingen bryllupsrejse.

Hej, vi skal giftes i efterårsferien d. 20/10, så mit tema er efterår - jeg mangler bare virkeligt gode inputs til, hvordan de brændte farver kan udføres smukt og gennemgående i invitationer, bordpynt, buket, m.m. - det sidste jeg ønsker mig er, at det kommer til at se kikset og 70er agtigt ud!!

Her lidt idéer

post-49320-0-67495500-1340140831.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer