AnnaPerenna

BK brugernes farver, temaer og budgetter

40 posts in this topic

Annonce ♥

Vores farver på invitationerne er hvide, vanilie og gylden. blomsterne bliver nok noget hvidt og lyserødt.

Et romantisk bryllup i min gamle, lille, hvide Hvidovre Kirke, reception hos mine forældre og fest og middag på Schæffergården. :heart::happy:

Budgettet ligger et sted mellem 95.000 og 110.000 :)

0

Annonce ♥

Hej allesammen :)

Vi har ikke planlagt så meget endnu, men satser lidt på at festen skal holdes i et cirkustelt, august 2013!!!

Så pynten og farvetemaet må gerne være lidt cirkus/karneval-agtigt, bare uden det tar alt for meget overhånd :balloon:

Da vi begge er på SU er budgettet max 50.000kr til en fest med ca 100 inviterede... Håber ik det er alt for urealistisk men vi har gode kontakter :fløjt:

Synes denne tråd er mega god men lidt svært a regne med jeres andre budgetter når i ikke skriver til hvor mange gæster :(

Cheers!!

0

Super tråd.

Vi har ikke et tema, men farverne bliver holdt i creme/hvid-oliven/lysgrøn og guld.

Bordpynt er grønne bloklys i 3 str. samt nogle paptallerkener i hvid med grøn kant til lysene og så er planen at have afskåret blomsterhoveder rundt om. Dugene er creme farvet velour og servietterne har vi to farver creme og olivengrøn. Bordkort bliver ligelides i oliven grønne og cremefarvet karton med guldhjerter og noget rigtig fint papir med guldmønster og glimmer. har også købt guldhjerter konfetti til at strø ud over bordene samt kysseklokker i guld.

mangler lige at købe tyl til risposer.

Er helt ny så er ikke så langt med min planlægning herinde endnu, men det kommer nok.

Knus

Betina

Den du har nede i bunden der tæller dage, hvordan dælen laver man den, og hvordan får man det ind? Håber det er ok jeg spørger her :)

0

Jeg vil også være med :)

Vi har hellere ikke en tema men farverne er hvid/ lysrøde og lidt sort :) Vi skal hvide duge, sort servietter og lyserød blomster

Vi har en budget på ca. 100000 inkl. alt men ikke bryllup rejse

Mvh

Aya

0

Annonce ♥

Ja jeg skal også lige fortælle lidt :-)

Vores bryllup skal foregå den 1 Juni 2013, vi skal vies i Maribo Domkirke kl 13,

og kan slet ikke vente, der er jo ikke længe til efterhånden :heart:

Budgettet er på 85000 kr +/-

Vi skal først have en reception i svigermekanikkens have med telt, der skal serveres Bryllupskage og Asti .

Der er inviteret lige under 100 til der :-)

Efter der bliver vi kørt til Hotel Saxkjøbing, hvor vi skal holde festen, der bliver vi 50...skulle gerne nå at snakke med alle, hehe

De er helt fantastiske på hotellet, det er i gammel stil, og maden er bare lækker( ejet af Claus Meyer) jeg er en pige der nyde god kvalitetsmad,

så kvalitet fremfor kvantitet :biggrin:

Farverne er Pink og lilla( bestemt af mig) elsker de farver, og ja H2B ville have blå/hvid... FCK....Not gonna happen :heart:

Kan slet ikke vente til dagen hvor vi bliver til Buhl-Skjold ()()

0

Er blevet gift mange år siden .. Personligt et skøn bryllup holde festen på kroen 100 stk med mad tøj og alt .. Selv live musik 36000 kr .. Jeg er slet ikke typen der vil bruge så meget på en fest .. Og da slet ikke hvis jeg skal låne i banken .. Men msn vælger jo selv hvad man gør ..

0

Annonce ♥

Vil da lige hoppe med på her :)

Vores tema er rustik vintage bryllup. Blonder er meget gennemgående. Farverne er fersken, støvet beige, gammelrosa og pastelblå, understøttet af elfenben. Stort set alt er DIY, lige fra bryllupskagen til bordpynten. Budgettet ligger på 25.000 +/-, til cirka 35 gæster. Inspirations moodboard kan ses herunder.

post-68064-0-28307900-1375960594_thumb.j

Edited by marietrappehave
0

Vi skal holde bryllup i vores nyindrettede gildesal i en længe på vores gård. Temaet vintage på vores måde med en masse DIY. Budgettet på 20-25.000 kr er beskedent i forhold til mange af de bryllupper man kan læse om her på siden. Vi vil hellere priotere en ferie med familien frem for en stor fest.

0