KimsRikke

1. tilretning af kjolen

31 indlæg i dette emne

Så var jeg til 1. tilretning i dag... JUHUUH :bestwishes:

Kjolen sad som den skulle, så jeg har tabt det jeg skulle! Jeg var egentlig ikke i tvivl (som så mange andre) men da først jeg fik den på, var det bare endnu en bekræftelse:

JEG ELSKER MIN KJOLE! Billederne taler vist for sig selv..

Bare ærgeligt at man ikke kan se mit fine diadem og at sløret ikke kunne sættes fast.. Det må I se senere...

post-24027-1181924105.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det sidste er af min mormor på 81, som syntes at et bryllup krævede et nyt outfit.. Hende er jeg altså ret stolt af! Det er min mor ved siden af på højre side (og hun er i øvrigt 59..)

Jeg krydser fingre for at jeg ældes lige så flot.! Det skal lige siges at min mormor ikke farver hår og har aldrig gjort det!!

post-24027-1181926903.jpg

Redigeret af KimsRikke
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres ros! Det varmer, når det kun er min mor og brudeekspedienten, som har set den!

Man vil jo gerne vise den frem til hele verden, så denne side er bare pragtfuld!! :bestwishes: I ved jo alle hvordan det føles :carrot:

Jeg glæder mig SÅ meget til endelig at få den på hele dagen!!

I får lige et billede af min mpr, hvor man rigtig kan se hvor smart hun er! Her er hun sammen med min dejlige niece

post-24027-1181928139.jpg

Redigeret af KimsRikke
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke en fræk og rigtig flot kjole... jeg mener fræk i forbindelse med den skønne detalje med fjererne ved brystet! den sidder kanon godt på dig

Tusind tak. :bestwishes: Det var også den detalje med "fjerene" (som ikke er fjer, men noget stift og formbart "krøse") jeg faldt for. Den har også de samme ved hoften i modsatte side, men det skjuler jeg vist lidt med hånden. Sløret er forresten også med "krøse"... Det er et tylsjal, som passer til kjolen. Det skal sidde fast på en kam ca. midt på sjalet, så krøsene hænger forskudt ned af ryggen.. Jeg tror det bliver sindssygt flot!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er bare så flot den kjole - den har jeg også været i. Og samme sted kan jeg se :-)

- Sille

Det er et super godt sted, og hun var virkelig god til at finde den stil jeg ville have, og vælge fra på det jeg absolut ikke brød mig om..

Prøvede du den lilla?

Hvad endte du med? -og hvor?

:bestwishes:

Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WAUW en smuk kjole...!!!

Hvad hedder den og hvor har du købt den?!

Må jeg være fræk at spørge, hvor høj du er?!

Jeg måler selv kun 1,5 m så jeg søger jo modeller IRL at "spejle" mig i for at få et indtryk af, hvordan kjolerne sidder : )

Rigtig rigtig skøn kjole... Godt valgt : )

Tine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

WAUW en smuk kjole...!!!

Hvad hedder den og hvor har du købt den?!

Må jeg være fræk at spørge, hvor høj du er?!

Jeg måler selv kun 1,5 m så jeg søger jo modeller IRL at "spejle" mig i for at få et indtryk af, hvordan kjolerne sidder : )

Rigtig rigtig skøn kjole... Godt valgt : )

Tine

Tak! Jeg er selv rigtig glad!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg er 158 cm, har korte ben og er bredest midt på. -Men kjolen hjælper mig faktisk med alle 3 ting..

Jeg ved ikke hvad modellen hedder, men det er en Linea Raffaelli og findes på LR´s hjemmeside i en lilla udgave. Jeg købte den i Brudesalonen i Ugelbølle på Djursland. Hun har udelukkende Linea Raffaelli og Rembo Styling. Hendes hjemmeside er www.brudesalonen.dk

Den kostede 11.000 kr SLAM! :thumbsupsmileyanim:

-Min mor betalte den, og hun var enig med mig i, at det bare var den rigtige kjole, så det var jo heldigt! Sløret koster så 1500 oveni..

Hels og lykke med søgningen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er bare så flot den kjole - den har jeg også været i. Og samme sted kan jeg se :-)

- Sille

Det er et super godt sted, og hun var virkelig god til at finde den stil jeg ville have, og vælge fra på det jeg absolut ikke brød mig om..

Prøvede du den lilla?

Hvad endte du med? -og hvor?

:thumbsupsmileyanim:

Rikke

Ja hun var rigtig sød og hjælpsom. Jeg prøvede ikke den lilla - men en masse andre flotte kjoler :thumbsupsmileyanim:

Selv om din kjole var favoritten da jeg tog derfra, så endte jeg med at købe en lidt anden stil, en Emelie Costa som jeg fandt hos Kennedys:

post-22100-1182102525.jpg

- Sille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er bare så flot den kjole - den har jeg også været i. Og samme sted kan jeg se :-)

- Sille

Det er et super godt sted, og hun var virkelig god til at finde den stil jeg ville have, og vælge fra på det jeg absolut ikke brød mig om..

Prøvede du den lilla?

Hvad endte du med? -og hvor?

:thumbsupsmileyanim:

Rikke

Ja hun var rigtig sød og hjælpsom. Jeg prøvede ikke den lilla - men en masse andre flotte kjoler :thumbsupsmileyanim:

Selv om din kjole var favoritten da jeg tog derfra, så endte jeg med at købe en lidt anden stil, en Emelie Costa som jeg fandt hos Kennedys:

post-22100-1182102525.jpg

- Sille

Den er da også bare SINDSSYGT flot.. og meget anderledes.. :blush:

Kan også godt forstå du valgte den :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes kjolen er rigtig flot til dit korte strithår - noget jeg personligt også er fan af. :thumbsupsmileyanim:

Uggelbølle og Kennedys - er der andre steder på Djursland, der er værd at besøge? Har kig på en kjole i Rold, men skal lige ud at kigge lidt mere inden jeg bestemmer mig...

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og igen...

Hej Rikke,

Ville bare lige sige at det er en superflot kjole, samme farve som min, den giver en rigtig flot kulør ! - den er vist fra Brudesalonen :thumbsupsmileyanim: Der købte jeg også min, superbetjening, som Lene kan levere :thumbsupsmileyanim:

Held og lykke til dit bryllup !

kh Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer