Joan07

Barnepige

28 indlæg i dette emne

Hej tøser :bearhug:

Gemalen og jeg vil meget gerne til at gå i fitnesscenter sammen. Vi har derfor spurgt vores dagplejemors datter på 14 år, om hun ville tjene lidt penge, hvad hun selvfølgelig gerne ville. Hun kender jo vores datter, samt vi vil først tage afsted når hun er puttet, så vores barnepige skal bare være der imens vi er afsted.

Mit spørgsmål går så på - hvad pokker skal en 14-årig have i timen for børnepasning - eller kan man kalde det - tøsen er jo pakket i seng.

Jeg tænker lidt på 50 kr. i timen - er det for lidt eller for meget?

Hvad er jeres mening?

Håber at få lidt svar fra alle jer tøser/mødre. :bestwishes:

Joan

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

priserne for barnepiger her i kbh ligger mellem 75 og 125 i timen.. Det kan selvfølgelig variere fra sted til sted.

Hej Josefin

Hjertelig tillykke med dit bryllup - virkelig flotte billeder af din familie. Glæder mig til det bliver min tur.

Er det også for prisen til så unge piger?

Ja, jeg kender det jo ikke, vores datter Jasmin er jo kun 15 mdr, så vi har ikke haft decideret barnepige før.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster er ca. 16 og bor også nede i sønderjylland, og jeg mener hun får ca. 50 kr. i timen, det er i hvert fald ikke mere..

Det er godt nok vildt hvor stor forskel der er på prisen i forhold til hvor man bor henne..

Ja, jeg fik også lidt af et chok da jeg så de priser Josefin skrev.

Må lige høre om der er flere, der har en kommentar til mit indlæg

Joan

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min søster er ca. 16 og bor også nede i sønderjylland, og jeg mener hun får ca. 50 kr. i timen, det er i hvert fald ikke mere..

Det er godt nok vildt hvor stor forskel der er på prisen i forhold til hvor man bor henne..

Ja, jeg fik også lidt af et chok da jeg så de priser Josefin skrev.

Må lige høre om der er flere, der har en kommentar til mit indlæg

Joan

Det er for de 14-16 årige det koster det.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min søster er ca. 16 og bor også nede i sønderjylland, og jeg mener hun får ca. 50 kr. i timen, det er i hvert fald ikke mere..

Det er godt nok vildt hvor stor forskel der er på prisen i forhold til hvor man bor henne..

Ja, jeg fik også lidt af et chok da jeg så de priser Josefin skrev.

Må lige høre om der er flere, der har en kommentar til mit indlæg

Joan

Det er for de 14-16 årige det koster det.

Der må sku være mangel på barnepiger derover.. Ellers er der bare flere ting for en pige på 14 åt tage sig til end der er i Sønderjylland.

Hvad koster det så hvis de er lidt ældre..

Redigeret af Anne Sophie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster er ca. 16 og bor også nede i sønderjylland, og jeg mener hun får ca. 50 kr. i timen, det er i hvert fald ikke mere..

Det er godt nok vildt hvor stor forskel der er på prisen i forhold til hvor man bor henne..

Ja, jeg fik også lidt af et chok da jeg så de priser Josefin skrev.

Må lige høre om der er flere, der har en kommentar til mit indlæg

Joan

Det er for de 14-16 årige det koster det.

Der må sku være mangel på barnepiger derover.. Ellers er der bare flere ting for en pige på 14 åt tage sig til end der er i Sønderjylland.

Hvad koster det så hvis de er lidt ældre..

det koster stadig mellem de 75 og 125. Du kan tage det som de ældste for 125 og de yngste 75. Da jeg var 15 år for 10 år siden fik jeg 50 kr i timen og med inflationen er 75-125 vel egentlig det samme som den gang.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min søster er ca. 16 og bor også nede i sønderjylland, og jeg mener hun får ca. 50 kr. i timen, det er i hvert fald ikke mere..

Det er godt nok vildt hvor stor forskel der er på prisen i forhold til hvor man bor henne..

Ja, jeg fik også lidt af et chok da jeg så de priser Josefin skrev.

Må lige høre om der er flere, der har en kommentar til mit indlæg

Joan

Det er for de 14-16 årige det koster det.

Der må sku være mangel på barnepiger derover.. Ellers er der bare flere ting for en pige på 14 åt tage sig til end der er i Sønderjylland.

Hvad koster det så hvis de er lidt ældre..

det koster stadig mellem de 75 og 125. Du kan tage det som de ældste for 125 og de yngste 75. Da jeg var 15 år for 10 år siden fik jeg 50 kr i timen og med inflationen er 75-125 vel egentlig det samme som den gang.

Vi bor på Amager og her er tariffen også mellem 75-125 kr......så det kan da godt være at der fordi vi er i Købehavns-området.....

Jeg fik også 50 kr. da jeg var 14 år, men det er altså 27 år siden..... :bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da jeg var barnepige da jeg var 14 år, fik jeg 50 kr i timen. Jeg tror nu at det er en meget okay timeløn.

Jeg fik 20 kroner i timen på Midtsjælland, og det er 13 år siden!
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor i midtjylland og min veninde bruger barnepige en del om aftenen når de er puttet.

Hun har 3 børn 4,6 og 9 år. Barnepigen får 50 kr i timen. Det kan ske at hun kommer allerede til aftensmaden når der er brug for det og så bader og putter hun dem også.. Det er stadig til 50 kr i timen..

Det er ca hvad man betaler her, så det er altså ikke fordi hun er nærig..

Jeg synes det er en hel fair pris du vil give, efter min mening skal det altså ikke være mere..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes at det er en meget rimelig pris. Jeg tror selv at jeg fik omkring 40 kr i timen da jeg var barnepige og det er ca 10 år siden.

Jeg har også overvejet at spørge vores dagplejemors søn - hun er lige blevet konfirmeret og ELSKER Maja ligeså meget som hun elsker ham.

Det synes jeg sagtens at I kan tilbyde hende....

Knus Britta

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:thumbsupsmileyanim: Vi giver omkring 60 kr i timen, vi runder det gerne af, så det passer med et lige antal 100kr sedler..

Men vores barnepige skal også passe 2 børn, så 50 kr i timen når det kun er 1 barn, er vel rigeligt..

Det er da mange penge, når man er 14 år og der skal jo ikke betales skat.. :thumbsupsmileyanim:

Vores faste barnepige kommer med til bryllupet, er med hele dagen og så sover hun her, og det regner vi med at give hende 1200 kr for. Det er sq da en meget god løn for at gå til fest :toot: .. Men nu er vi også suverænt glade for hende - og ungerne elsker hende..

:blush: Jeanet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev da helt overrasket over at høre her, hvad der gives til barnepiger!

Jeg har så mange gange stødt på folk, der kun vil give 25-30 kr i timen for at få passet børn ( og det er ikke mere end et lille års tid siden, at min søster fortalte, at en af hendes elever kun fik 25 kr. i timen!). Det synes jeg, er alt for lidt! Selv fik jeg oftest 25 kr. i timen, og det er 10 år siden, så jeg må sige, at prisen er højere på Sjælland!

Jeg synes også, at det er rimeligt at give min. 50 kr. i timen - og lidt mere, hvis der er flere børn.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jag er enig med Anna om at man må gå efter hvad de kan får på arbejdsmarkedet... Hvis de kan få 46,1 kr i timen der så er det da meget fair med 50 kr... så er der heller ingen ting at trække fra, for lidt skal de dog betale selv om de har frikort *SS* Så får de jo desuden tit en sodavand, lidt snolder, mad eller lignende... Ville personligt heller ikke tilbyde mere end det selv... Selv hvis de blev 18 ville jeg ikke tilbyde mere end 75, svarer vel mere end rigeligt til mindsteløn når alt er trukker.... Er jo ikke super hårdt at passe børn der sover *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja her kan jeg da lige komme med mit besyv..

Vores barnepige får 20 kr per påbegyndt halve time (så 40 kr i timen) og efter kl 22 får hun 30 kr per påbegyndt halve time. hun er fuldt ud tilfreds og har aldrig brokket sig over det.

Hun siger selv at det er helt fint og hun er glad for lønnen.

En gang imellem giver vi hende så noget ekstra fordi vi er glade for hende og hun skal vide, at hun er værdsat.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej tøser :bearhug:

Gemalen og jeg vil meget gerne til at gå i fitnesscenter sammen. Vi har derfor spurgt vores dagplejemors datter på 14 år, om hun ville tjene lidt penge, hvad hun selvfølgelig gerne ville. Hun kender jo vores datter, samt vi vil først tage afsted når hun er puttet, så vores barnepige skal bare være der imens vi er afsted.

Mit spørgsmål går så på - hvad pokker skal en 14-årig have i timen for børnepasning - eller kan man kalde det - tøsen er jo pakket i seng.

Jeg tænker lidt på 50 kr. i timen - er det for lidt eller for meget?

Hvad er jeres mening?

Håber at få lidt svar fra alle jer tøser/mødre. :heart:

Joan

Hej joan

De fleste fitnesscentre har børnepasning idag. Prøv evt at se om der er et fitnessdk i nærhenden af dig www.fitnessdk.dk så er det gratis :bearhug:

Mvh Maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer