Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 posts in this topic

Så er vi på banen igen.

Ny dato, ny tråd - men manden er heldigvis den samme!

Den gamle tråd var efterhånden noget langt, usammenhængende miskmask, så nu starter vi forfra.

Velkommen!

For at gøre det nemmere for alle, især mig selv, følger et index til planlægningsføljetonen.

INDEX:

To-do listen

Indbydelsesinspiration

Buketinspiration

Den absolutte favoritbuket

Borddeko-inspiration

Vielsespyntinspiration

Kage - og fyldinspiration

Forlovelsesring - og ringinspiration

Farvetema: Sort, hvid & pink

Mere sort, hvid & pink inspiration

Masser af kjoleinspiration

Flere kjoler

Undertøj

Topfiguren fra Medusa

Festtema: 20'erne inspiration

Mere sort og pink

Tour de Feststed #1

Tour de feststed # 2

Invitations ud-mad

Kjoleprøveberetning # 1

Tour de Feststed # 3

Kjoleprøveberetning # 2

Edited by Frk. Sif
1

Annonce ♥

Annonce ♥

Den sidste kræver lidt fantasi at forestille sig:

Invitationen trykkes på hvidt, kvadratisk perlemorspapir med noget snirkel/blomster print i siderne ala dette- bare uden den sorte kant:

post-14804-1181941003.jpg

Edited by chme
0

Derefter skal de i en æske som denne bare sort. Og så med et sort/hvidt båndt omkring holdt sammen af et lille spænde med bling på.

MEEEEEEN lad os nu se. Det har vist sig skrupumuligt at skaffe de æsker, så det bliver sandsynligvis en af de andre modeller.

Hvad synes I so far?

post-14804-1181941491.jpg

Edited by chme
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Den sidste mulighed er et fad med liljer og roser og med bloklys i blandt. Meget enkelt, men har ikke et billede af den konstruktion lige pt.

Er også meget vild med denne, men den er måske lidt for vinteragtig.

post-14804-1182003449.jpg

post-14804-1182439456.jpg

Edited by chme
0

Vi skal vies udendørs og der skal jo også pyntes og dekoreres lidt.

Blomsterne bliver en hvid rosenbold (oasis sat på en bambuspind ned i en krukke)

De skal stå på hver sin side af "alteret" eller hvad det nu bliver. Som på billedet herunder.

Det store hjerte i baggrunden kommer IKKE med - og løberen bliver erstattet af hvide rosenblade strøet på græsset.

post-14804-1182002836.jpg

0

Annonce ♥

Hejsa og tillykke med jeres NYE dato.

Sikke en masse fantastiske billeder du allerede har kryderet din tråd med. Men som garvet bruger her på BK ved du jo så udemærket at det er det VI VIL HA.... :thumbsupsmileyanim:

Tag endelig en tur ind i min tråd, er også selv 2008 brud, så vi kommer jo til at følges et godt stykke af vejen..

0

Velkommen tilbage... Måske er det mig, der ikke har fulgt ordentligt med, men hvor har du været henne så længe? Og hvorfor den nye dato om man må spørge?

Tak søde!

Ja, efter en længere pause er jeg nu back in the game!

Foråret endte med at være ret belastende med ulykker, alvorlig sygdom, kriser, you name it! Ikke hos hos, men hele den nærmeste familie på skift.

Så et bryllup udviklede sig til at være en decideret belastning, og sådan skal det jo ikke være.

Så vi endte med at udskyde det. Det er rigtig trist, især som tickeren nærmer sig nedtællingen, alt i alt nok det bedste. Jeg VIDSTE vi bare skulle have handlet hurtigt og være blevet gift den 16 september 2006. :thumbsupsmileyanim:

Men jeg glæder mig over at være her igen - men der er aaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllt for længe til!

0

Annonce ♥

Ja, et bryllup skal jo helst ikke være en belastsning, eller noget, som man ikke rigtig har overskud til, når der er andre ting, som overskygger! Det skal jo være den mest fantastiske tid i jeres liv. Så det var nok et godt valg!

I hvert fald dejligt at have dig tilbage - og det ser jo indtil videre helt fantastisk ud!

0

Siden det nu er en ny tråd, skal det (efterhånden gamle) frieri med igen:

Frieriet var på vores to-års dag. Som udviklede sig til noget af en farce. Jeg havde bestilt på bord på en lækker jugoslavisk restaurant (Vi mødtes nemlig i Kosovo - of all places.!) Men måtte blive ved at at rykke reservationen fordi manden arbejdede på en stor sag og blev ved med at ringe om overarbejde.

:angry1:

Til sidst kunne den ikke trækkes længere. Jeg hentede ham på arbejde og han insisterede på at komme hjem og klæde om og vi kom ræsende ind på restauranten 20 min for sent. Han var stresset, jeg var sur og vi var i øvrigt begge syge :toot:

Da jeg kom tilbage fra toilettet stod der en lille pakke på min stol. Med den grimmeste ring, der i øvrigt var for lille -HAHA- Han synes også den var grim, men det var den eneste han kunne finde med en diamant i - og dette skulle der altså være, mente han!!! :blush:

Men jeg svarede selvfølgelig JA. Og vi kæmpede os igennem middagen og ville have været ude på byturshygge efterfølgende, men måtte gå hjem fordi vi havde det så skidt.

To dage senere skulle vi til Tenerife og mente vi måtte fejre hinanden dér så. Men ak, det regnede i 10 dage og vi var stadig influenzaramte. Ikke så romantisk - men det har vi jo resten af livet til at veje op for :thumbsupsmileyanim: .

Og ringen - ja den blev byttet til en meget pænere! :thumbsupsmileyanim:

0

Ja, et bryllup skal jo helst ikke være en belastsning, eller noget, som man ikke rigtig har overskud til, når der er andre ting, som overskygger! Det skal jo være den mest fantastiske tid i jeres liv. Så det var nok et godt valg!

I hvert fald dejligt at have dig tilbage - og det ser jo indtil videre helt fantastisk ud!

Hvor er du sød. tak! :thumbsupsmileyanim:

Men jeg kan næsten ikke overskue der er så lang tid til det er min tur. Har jo været her i evigheder snart - og glæææææder mig, så det bliver lange 1 år, 2 månder og 2 dage :blush:

Især når i nu allesammen bliver gift. Men NØJ hvor skal jeg planlægge nu!!! :thumbsupsmileyanim:

0

HEEEEEEEEEEEEEEEEY!!! Juhuuu, du er tilbage :thumbsupsmileyanim: Du har været savnet. Er glad på jeres vegne over, at I har taget konsekvensen og rykket showet, så det ikke blev mere af en belastning end en glæde, det ville simpelthen også være for ærgeligt. Og jeg kan faktisk godt sidde og være lidt misundelig på, at du får et år mere at løbe på, jeg tænker på, hvad søren jeg skal få tiden til at gå med, når det hele er overstået om pt 34 dage, GISP :blush:

Er glad for at du kunne hente lidt inspiration i vores invitationer - de har bragt stor begejstring rundt om i familien og vennekredsen :thumbsupsmileyanim:

Kb Bellehelene

0