Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 posts in this topic

Hej labre!

Synes jeg mindes at du spurgte til noget lyserødt papir med perlemorseffekt på et tidpunkt?

Jeg var i Stelling igår, og kiggede lige efter det - de har både noget i sart rosa og i hot pink. Faktisk har de ret meget lækkert perlemorspapir derinde :bearhug:

Yes honey!

Hot pink papir er lige det leder efter :loveboard:

Kan du huske hvor hampert det er prismæssigt?

Mit perlemors A4-ark kostede omkring 7 kr...

Lyder jo ikke slemt umiddelbart. Men man kan nok ikke lave mange 15X15 kort ud af det.. Tænke tænke.......

0

Annonce ♥

Hej labre!

Synes jeg mindes at du spurgte til noget lyserødt papir med perlemorseffekt på et tidpunkt?

Jeg var i Stelling igår, og kiggede lige efter det - de har både noget i sart rosa og i hot pink. Faktisk har de ret meget lækkert perlemorspapir derinde :bearhug:

Yes honey!

Lyder jo ikke slemt umiddelbart. Men man kan nok ikke lave mange 15X15 kort ud af det.. Tænke tænke.......

Det skal lige siges at jeg var der inde 5 minutter i lukketid, og kun nåede at snuse i afdelingen i stuen. Det guld-karton jeg fandt var kun farvet på den ene side, så jeg spurgte i kassen om de havde noget der var farvet på begge sider. Det havde de - ovenpå - men så var det i store ark. Fint, tænkte jeg, det køber jeg hvis min prøve bliver godkendt :hug:

Måske har de også perlemors-arkene i store formater?

0

Bling:

Ja, så skete det! Og det er fuldstændig fantastisk!

JEG HAR FÅET BLING!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bearhug::hug::)

Var jo sygeligt forelsket i bling-ringene jeg tidligere viste og spurgte forhandleren til prisen. Som viste sig at være rigtig fin! :loveboard:

Hvorefter manden konkluderede at den kunne jeg da godt få :cheerleader3:

Han skylder mig nemlig stadig min 30 års fødselsdagsgave, der er en rejse og da vi i forvejen skal rejse en del i år, er der ikke udsigt til at få den gave foreløbigt! Så efter lidt overtalelse kunne han godt se, at det var smart at give mig ringen i stedet :carrot:

Det er denne her: 1,02 karat, farve G og VS1 i clarity

Fårk jeg glæder mig til at få den :)

post-14804-1203189256.jpg

Edited by Septemberbruden
0

Annonce ♥

Bling:

Ja, så skete det! Og det er fuldstændig fantastisk!

JEG HAR FÅET BLING!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hug::):)

Var jo sygeligt forelsket i bling-ringene jeg tidligere viste og spurgte forhandleren til prisen. Som viste sig at være rigtig fin! :loveboard:

Hvorefter manden konkluderede at den kunne jeg da godt få :)

Han skylder mig nemlig stadig min 30 års fødselsdagsgave, der er en rejse og da vi i forvejen skal rejse en del i år, er der ikke udsigt til at få den gave foreløbigt! Så efter lidt overtalelse kunne han godt se, at det var smart at give mig ringen i stedet :carrot:

Det er denne her: 1,02 karat, farve G og VS1 i clarity

Fårk jeg glæder mig til at få den :cheerleader3:

WUUUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIII ham kan vi godt lide :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Hvor er han sød, til lykke med den fantastiske ring smukke :bearhug:

Edited by miemaja
0

Hej labre!

Jeg var i Stelling igår, og kiggede lige efter det - de har både noget i sart rosa og i hot pink. Faktisk har de ret meget lækkert perlemorspapir derinde :)

Yes honey!

Det skal lige siges at jeg var der inde 5 minutter i lukketid, og kun nåede at snuse i afdelingen i stuen. Det guld-karton jeg fandt var kun farvet på den ene side, så jeg spurgte i kassen om de havde noget der var farvet på begge sider. Det havde de - ovenpå - men så var det i store ark. Fint, tænkte jeg, det køber jeg hvis min prøve bliver godkendt :)

Måske har de også perlemors-arkene i store formater?

Det var jo det jeg tænkte. Jeg må lige ringe til dem og høre ad!

Tak for al din hjælp smukke :bearhug::hug:

0

Annonce ♥

Tak søde piger! :hug:

Jeg er også ganske excited - selvom det er noget ufatteligt stadigvæk.

Men utroligt som kvinder kan tilgive mænd for meget, bare for lidt diamant..... Vi arbejder meget skævt af hinanden for tiden - mig i sidste weekend og ham i denne. Han fik (selvfølgelig) overarbejde i går og kom hjem kl. O.

I dag nåede han lige hjem, var her i 2 timer og blev så ringet på arbejde igen. :)

Latterlige idioter der skal sætte ild på hvad som helst fordi de ikke kan tåle en sølle karikaturtegning..GRRR :bearhug:

(Ok sat lidt på spidsen selvfølgelig :loveboard: Men fatter bare IKKE princippet i at skulle sætte ild i biler, bydele og alt hvad der kan brænde. Møgunger!)

0

Annonce ♥

hej smukke :biggrin:

hvor hyggeligt at se dig i dag :cheerleader3:

Du er jo total topmodel smuk :cheerleader3:

Tak for tulipanerne - de er ved at blive reddet i en masse vand :cheerleader3:

krammer

Hej smukke

Tak for din søde besked :bearhug:

Jeg bliver jo helt forlegen :cheerleader3::balloon:

Jeg sidder så stadig her på arbejdet og spilder mit liv, så nåede aldrig over at besøge dig igen. ÆV! Tror ellers det kunne have været tophyggeligt!

Klarede den smukke hund sig godt?

Håber tulipaner kan genoplives!

Krammer!!

0

200 dage tilbage!

Det er alligevel lidt af en milepæl.

Havde aftalt med mig selv, at når vi nåede de 200 dage, så var der bare styr på sagerne.

Vanen tro - det er der så ikke.............

Vi har begge alt for travlt til noget som helst

Og så mangler latterlig weddingplanner mand STADIG at melde tilbage hvad det big fat italian wedding vil løbe op i! Hvor svært kan det være?! :super:

Hvertfald ikke lige en arbejdsmetode, hvor man får vildt meget lyst til at betro ham sit bryllup :wacko:

Og før kan vi jo lissom ikke få indbydelser ud - og få resten af showet på skinner. Mücket belastende, når man nu er så stjerneu-tålmodig og helstresset efterhånden!

0

Pinligt jeg fik slet ikke sagt tillykke med de 200 dage i går, det vil jeg straks råde bod på ;)

:super::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:Tillykke med de 200 dage :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :cheerleader3:

Og så må du altså ikke stresse, kan da sagtens forstå at du gør det og bliver irriteret over trælse mennesker der ikke melder tilbage, når man nu har brug for det æv æv og :cheerleader3: til dem.

Jeg vil krydse fingre for at du snart hører noget, så du som du siger kan get the show going.....

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Pinligt jeg fik slet ikke sagt tillykke med de 200 dage i går, det vil jeg straks råde bod på ;)

:):help::cheerleader3: Tillykke med de 200 dage :thanks::cheerleader3::cheerleader3:

Og så må du altså ikke stresse, kan da sagtens forstå at du gør det og bliver irriteret over trælse mennesker der ikke melder tilbage, når man nu har brug for det æv æv og -HAHA- til dem.

Jeg vil krydse fingre for at du snart hører noget, så du som du siger kan get the show going.....

:cheerleader3:

Tak søde -HAHA-

krydse, krydse, krydse

0

Annonce ♥

Ikke stresse søde!!! 200 dage - du har oceaner af tid, eller bild dig selv det ind for det duer ikke med al den stress :)

Har weddingplaneren slet ikke meldt tilbage om noget som helst endnu?

:thanks:

Tjooo

Efter jeg havde rykket et par gange, meldte han at det umiddelbart så vanskeligt ud med det budget vi stillede op (altså jeg gav det lavest mulige tal, som ikke er specielt lille endda. Men der er jo ingen grund til at give ham 80 kilo, hvis man kan nøjes m 50)

Men han skrev at jeg kunne få udkastet, så jeg kunne se, hvad der var at rykke rundt med og evt fifle på. Og det er så det jeg stadig venter på!!!

Troede det var et spørgsmål om at forwarde en mail, men han påstår hårdnakket at han afventer prisbekræftigelse fra hotellet han har spurgt... :help:

0

Hej søde

Jeg har slet ikke fanget I har hyret en wedding planner?????? fortæl lidt mere??

Krammer

Arrr weddingplanner er nok så meget sagt.

Men fandt jo ud af her på falderebet, at den store drøm er at blive gift i Italien. Og det kan også godt lade sig gøre rent praktisk. Kontaktede så rejsearrangør, der annoncerer med også at skræddersy bryllupsture til Italien og bad om at få nogle priser, så vi kunne se om det også er økonomisk muligt for os - og så med færre gæster

Og det er åbenbart meget vanskeligt for det har snart taget en måned - og det har jeg overhovedet ikke tålmodighed til. Skal jo lave indbydelser og have alle overordnede ting på plads snart - så nu må han meget gerne tage sig sammen :)

Og det bekymrer mig, at det virker som om der ikke er styr på det - lissom noget af en chance man tager når det er ens bryllup....

kram!

0

Hej søde

Jeg har slet ikke fanget I har hyret en wedding planner?????? fortæl lidt mere??

Krammer

Men fandt jo ud af her på falderebet, at den store drøm er at blive gift i Italien. Og det kan også godt lade sig gøre rent praktisk. Kontaktede så rejsearrangør, der annoncerer med også at skræddersy bryllupsture til Italien og bad om at få nogle priser, så vi kunne se om det også er økonomisk muligt for os - og så med færre gæster

Og det er åbenbart meget vanskeligt for det har snart taget en måned - og det har jeg overhovedet ikke tålmodighed til. Skal jo lave indbydelser og have alle overordnede ting på plads snart - så nu må han meget gerne tage sig sammen :)

Og det bekymrer mig, at det virker som om der ikke er styr på det - lissom noget af en chance man tager når det er ens bryllup....

kram!

Total ringe - hvis det var mig så var det jo altså om at holde på kunderne og give god service... håber hr klaphat snart får byttet hovedbeklædningen ud..

0

Ikke stresse søde!!! 200 dage - du har oceaner af tid, eller bild dig selv det ind for det duer ikke med al den stress :)

Har weddingplaneren slet ikke meldt tilbage om noget som helst endnu?

:thanks:

Tjooo

Efter jeg havde rykket et par gange, meldte han at det umiddelbart så vanskeligt ud med det budget vi stillede op (altså jeg gav det lavest mulige tal, som ikke er specielt lille endda. Men der er jo ingen grund til at give ham 80 kilo, hvis man kan nøjes m 50)

Men han skrev at jeg kunne få udkastet, så jeg kunne se, hvad der var at rykke rundt med og evt fifle på. Og det er så det jeg stadig venter på!!!

Troede det var et spørgsmål om at forwarde en mail, men han påstår hårdnakket at han afventer prisbekræftigelse fra hotellet han har spurgt... :cheerleader3:

hvor belastende.... tålmodighed er ikke et godt ord i zillaland....men i må jo bare vente...med mindre, der er en anden wedding planner i kunne kontakte?

du får lige et par ekstra af dem hér: :help::cheerleader3::cheerleader3:

0

Hej søde

Krammer

Og det er åbenbart meget vanskeligt for det har snart taget en måned - og det har jeg overhovedet ikke tålmodighed til. Skal jo lave indbydelser og have alle overordnede ting på plads snart - så nu må han meget gerne tage sig sammen :cheerleader3:

kram!

Total ringe - hvis det var mig så var det jo altså om at holde på kunderne og give god service... håber hr klaphat snart får byttet hovedbeklædningen ud..

Ja jeg er helt enig. Fatter det heller ikke :ilovebryllupsklar:

Men det må virke som om vi ikke vil bruge penge nok på det - eller noget......

0