Frk. Sif

C & P blir gift - engang

971 posts in this topic

Fair nok at I ikke vil have dem med. Sådan er det! Men mht konfirmationen så synes jeg ikke i skal tage afsted.

Jeg tror det ville være ligesom at hælde benzin på bålet i pinlighed hvis i kommer og de ikke bliver inviteret.

Knus Nathasia

0

Annonce ♥

Puha, hvor er det bare kompliceret med alt det der med hvem der skal inviteres/ikke inviteres :rolleyes:

Især når det er familie.

Jeg vil også mene at det bedste er at melde fra til konfirmationen (I må finde på en grund) og så sende en lille gave eller et telegram.

Så er det ligesom overstået på en pæn måde.

Og jeg mener ikke at I er nødt til at invitere dem til brylluppet.

Men kan godt forstå at det må være en ubehagelig situation :cheerleader3:

0

ARGH!

1000 tak for alle jeres søde svar! Jeg kan kun sige at jeg er helt enig med jer. Når vi allerede nu ved de ikke skal med, så kan vi ikke tillade os at komme til konfirmationen - fordi det nemlig vil være toppen af pinlighed. På en måde havde det været nemmere hvis vores indbydelser var sendt - så var katten jo ude af posen.

Manden mener tilgengæld IKKE vi kan tillade os at blive væk - hvorfor ved jeg egentlig ikke. Men vi kan åbenbart ikke tillade os at afslå, når vi ikke skal andet. I hans verden er det mere pinligt end at komme til deres fest og ikke invitere til vores. Sådan er det så ikke i min.

Og hvis det var, så var der mange andre jeg hellere ville pligtinvitere og bruge 1300 pr snude på (ai det var strengt det ved jeg, men jeg mener det altså lidt. Det er sgu mange penge, at bruge på folk man ikke kan døje :cheerleader3: )

0

Puha ja den er svær og træls.....

Som de andre siger, så synes jeg bestemt heller ikke at I er nødt til at invitere dem, bare fordi I har fået en invitation til konfirmation. Om I skal tage til den eller lade være, ja jeg synes faktisk ikke at hvis I siger ja, at så er I forpligtiget til også at invitere dem. Og uden at ville fornærme nogen, så synes jeg heller ikke at konfirmation kan sidestilles med et bryllup. Som du selv siger, I bruger rigtig mange penge per kuvert, og derfor skal I også kun invitere dem I gerne vil se :cheerleader3:

Kæmpekram

0

Annonce ♥

Søde Christina.

Hvorfor kan I ikke tillade jer at tage til konfirmation, selvom I ikke inviterer de pågældende til bryllup?

DE har jo bestemt hvem DE ønsker at se til konfirmationen, I har bestemt hvem I ønsker at se til jeres bryllup, hvilket jeg på ingen måde, kan se noget galt i. Hvis de spørger til den manglende invitation, må I jo bare være ærlige og sige, at I ikke har inviteret dem, fordi .....

Ved godt at det lyder super helligt, og jeg ville nok også selv være tilbøjelig til at melde fra til konfirmationen, men det er altså ikke morals forkert, at komme til en fest, selvom man ikke selv inviterer de pågældende til egen fest.

Kan måske godt forstå din tilkommende, for selvom det er forældrene der holder en konfirmationsfest, er det jo for den unge, og hvis nu det betyder noget for den unge, at se jer?

0

Søde Christina.

Hvorfor kan I ikke tillade jer at tage til konfirmation, selvom I ikke inviterer de pågældende til bryllup?

DE har jo bestemt hvem DE ønsker at se til konfirmationen, I har bestemt hvem I ønsker at se til jeres bryllup, hvilket jeg på ingen måde, kan se noget galt i. Hvis de spørger til den manglende invitation, må I jo bare være ærlige og sige, at I ikke har inviteret dem, fordi .....

Ved godt at det lyder super helligt, og jeg ville nok også selv være tilbøjelig til at melde fra til konfirmationen, men det er altså ikke morals forkert, at komme til en fest, selvom man ikke selv inviterer de pågældende til egen fest.

Kan måske godt forstå din tilkommende, for selvom det er forældrene der holder en konfirmationsfest, er det jo for den unge, og hvis nu det betyder noget for den unge, at se jer?

God pointe. Som han siger - når man er inviteret må man jo gerne komme. (Hvis man ellers gider!!!) Jeg synes bare det vil gøre det pinligt, ikke at invitere retur.

Sagen er at vi INTET har med dem at gøre. Vi ser dem max en gang om året - når de og os er inviteret hos hans forældre. Han har meldt ud for længe siden - til dem - at han ikke gider de der familieting med dem / deres del af familien.

Fætteren har fattet det og inviterer heller ikke os og alle har det fint med det.

Kusinen nægter at fatte det og bliver ved med at invitere selvom vi konsekvent har sagt nej til alt.

Så det er ikke engang fordi knægten har et forhold til os - han aner nærmest ikke hvem vi er!

Min teori er at hans forældre har fortalt om vores bryllup - og de så har inviteret os, fordi de gerne vil med til brylluppet. Jeg er 100 % sikker på, at det er sådan det hænger sammen, det er de nemlig lige typen på.

0

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::):)

Jeg er forelsket! Helt og aldeles.

Og nej det er hverken i sko eller bling. Skønne skønne Kathrine K var så sød at sende en artikel til mig om par, der bliver gift i Italien. Og skal vi sige det sådan :

Hvis ikke jeg var besat af tanken om bryllup i Italien - så er jeg det nu!!! Har bestemt mig for at satse benhårdt på om det kan lade sig gøre og gå i gang med at undersøge alt selv.

Skod-weddingplanner er droppet. Er man 1½ måned om at sende et forslag til et bryllup, så tager man ikke sine kunder seriøst! Ud med ham :)

0

Annonce ♥

Tak Mette og Katrine

Er helt hooked og oppe at køre. Vil bare finde ud af ALT. NU!!!!!!!!!!!!!!!!

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::)

Mand er dog desværre i håndbold-lejr så må vente i 3 dage, før vi kan diskutere det ordentligt. :wacko: Virkelig fint forhold - har ikke set hinanden i en måned! :)

0

Wauw kan det bliver mere romatisk end et bryllup i Italien...... :cheerleader3:

Det kan manden da kun være med på.

Damn, hvor er det spændende....håber virkelig det falder i hak for jer :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Gæstedillemmaet er løst. De kommer IKKE med. Færdig slut. Og det er vi enige om.

Om vi skal til konfirmation eller ej må han bestemme, det er hans familie. Jeg synes ikke vi skal komme, men lader det være op til ham - så har han også lovet at tage slagsmålet med forældrene når de mukker over den manglende indbydelse.

Endnu en ting der taler for Italiens løsningen - det bliver meget nemmere med dem, der ikke skal med!

En anden og meget vigtigere beslutning: Sorte eller hvide fjer?????

Buketten skal se sådan her ud - bare med hvide roser og hvide orkideer med pink kant og sort bånd på " håndtaget"

Tasken er denne - sort

Og køber denne fjerdimmer også - i enten sort eller hvid

Synes fjerene skal have samme farve - men skal de være sorte eller hvide?

post-14804-1204663615.jpg

post-14804-1204663686.jpg

Edited by Septemberbruden
0

Annonce ♥

Umiddelbart er jeg også mest til de sorte fjer, MEN fandt (selvfølgelig) et billede af brud med bling og 20'er stil og det forvirrede mig. For der er fjerene hvide og det synes jeg faktisk funkede bedst.

Se bare her:

post-14804-1204669159.jpg

post-14804-1204669180.jpg

post-14804-1204669192.jpg

0

Annonce ♥

Så er der booket tid til kjoleprøvning hos Guden Himself!!

25 marts hos Jesper H. :cheerleader3::cheerleader3:

Fårk jeg glæder mig allerede :cheerleader3::cheerleader3::biggrin:

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Du skal glæde dig så meget, husk at hilse fra mig, jeg skal først derned 10 april igen, det er om aaaaalt for lang tid :cheerleader3:

Ihh glæder mig til billeder, du bliver gudesmuk :cheerleader3:

0

Så er der booket tid til kjoleprøvning hos Guden Himself!!

25 marts hos Jesper H. :cheerleader3::cheerleader3:

Fårk jeg glæder mig allerede :cheerleader3::biggrin::cheerleader3:

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Du skal glæde dig så meget, husk at hilse fra mig, jeg skal først derned 10 april igen, det er om aaaaalt for lang tid :cheerleader3:

Ihh glæder mig til billeder, du bliver gudesmuk :cheerleader3:

Du kan da bare tage med hvis du får abstinenser!!

Kunne da være tophyggeligt! :cheerleader3:

0

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: Så er der 6 måneder i dag! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Det er altså vildt.

Synes stadig der er lææææææææææææææænge til - det gør manden også! Og vi har ikke rigtig tid til at få ordnet det vi skal - fx at tage den store beslutning om det bliver bryllup på dansk eller italiensk grund.

Håber meget vi får tid til at tale beslutninger i weekenden - ellers dør jeg da af stress.

0