Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 posts in this topic

Jeg tror du vil fortryde i sidste ende hvis du fravælger den dyre løsning - det lyder som om det er det du/I helst vil.

Ja, det bliver måske lidt dyrere og lidt mere stressende...men det er once in a life time, og det ville godt nok være surt at stå på sin bryllupsdag og fortryde at man gik på kompromis med det man egentlig helst ville...ikk'?

Min tommelfingerregelmht vores bryllup er: Ingen halve løsninger - så hellere helt lade være...

Der er jo altid stress ifm planlægningen af et bryllup uanset hvordan du vender og drejer det...og stress kan komme i mange forskellige situationer - se bare på mig, jeg søger jo næsten at gøre mig selv total stressed out. Mon det er fordi jeg savner spænding i min hverdag? :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej Christina,

Jeg kan ligesom mærke, at du hælder lidt til den dyre løsning, og hvis du har bare lidt på fornemmelsen, at du vil fortryde den billigere løsning, synes jeg bestemt, at det er den dyre du skal vælge?

Er den dyre Rudolf Mathis???

Hvis der er alt for meget stress på, må jeg jo bare komme hjem og hjælpe til :cheerleader3:

Knus

Anna

0

Annonce ♥

Nemlig Anna - Det er Rudolf Mathis. Elsker det sted!

Umiddelbart er min fornemmelse når jeg tænker over det, at jeg er mest til Kerteminde. Også fordi det er "vores" sted fx taler vi om at flytte derop engang.

Mit aller, aller største problem er det praktiske element. Der er jo supermeget forbundet med at holde det selv - også selvom det "kun" er reception og vielse. Stole, borde og pynt skal sættes op, tapas skal ind, servietter, tallerkener, folk skal have fyldt drinks op, choko-fontænen monteres, der skal ryddes op, osv. osv.

Jeg skal jo styles om morgenen, så det er ikke sandsynligt at jeg kan gøre noget som helst. Vi skal også fotoes inden vielsen og så er manden lissom også ret begrænset til at sætte op osv.

Mine forældre kan hjælpe med forberedelsen - men de skal jo også være gæster.

Tænker på at hyre noget hjælp, men alle veninder/venner skal jo med, kolleger gider jeg ikke se på den dag og uduelige teenagetøser er altså ikke meget værd. Har prøvet til en konfirmation. Der gik vi som gæster og fyldte op og serverede - mens hønsene, der var hyret, spiste og snakkede (!!!!)

Og vi skal jo bare se lykkelige og fantastiske ud - så har ikke tænkt mig at fare rundt og servere.

Derfor hælder jeg nok mest til "alt styres for os" konceptet - så får jeg da ikke dårlige nerver over dét.

0

Nemlig Anna - Det er Rudolf Mathis. Elsker det sted!

Umiddelbart er min fornemmelse når jeg tænker over det, at jeg er mest til Kerteminde. Også fordi det er "vores" sted fx taler vi om at flytte derop engang.

Mit aller, aller største problem er det praktiske element. Der er jo supermeget forbundet med at holde det selv - også selvom det "kun" er reception og vielse. Stole, borde og pynt skal sættes op, tapas skal ind, servietter, tallerkener, folk skal have fyldt drinks op, choko-fontænen monteres, der skal ryddes op, osv. osv.

Jeg skal jo styles om morgenen, så det er ikke sandsynligt at jeg kan gøre noget som helst. Vi skal også fotoes inden vielsen og så er manden lissom også ret begrænset til at sætte op osv.

Mine forældre kan hjælpe med forberedelsen - men de skal jo også være gæster.

Tænker på at hyre noget hjælp, men alle veninder/venner skal jo med, kolleger gider jeg ikke se på den dag og uduelige teenagetøser er altså ikke meget værd. Har prøvet til en konfirmation. Der gik vi som gæster og fyldte op og serverede - mens hønsene, der var hyret, spiste og snakkede (!!!!)

Og vi skal jo bare se lykkelige og fantastiske ud - så har ikke tænkt mig at fare rundt og servere.

Derfor hælder jeg nok mest til "alt styres for os" konceptet - så får jeg da ikke dårlige nerver over dét.

Hvorfor hyrer du ikke nogen zillaer til at hjælpe?

0

Annonce ♥

ja det tænkte jeg også - det er da så tæt på til højrebenet som det næsten kan være?

Ja i teorien har I jo ret. Og det vil bestemt være en god løsning!

Men det er jo sådan lidt langt væk - og det er måske lidt meget at bede folk om, tænker jeg. Så derfor er jeg en smule tilbageholdende med det.....

0

ja det tænkte jeg også - det er da så tæt på til højrebenet som det næsten kan være?

Men det er jo sådan lidt langt væk - og det er måske lidt meget at bede folk om, tænker jeg. Så derfor er jeg en smule tilbageholdende med det.....

Jeg syntes ikke du skal være bange for at spørge efter hjælp herinde... - jeg kom da gerne og hjalp, hvis ikke det var fordi det er for langt væk. Men der er da mange fra Fyn herinde........

0

Annonce ♥

Jeg vil gerne køre til fyn og hyres af dig :):)

Jeg reserverer en plads til mig selv i Mies bil! :bearhug:

ÅRRRRRHHHHH I 2!!!! :bearhug::hug::thanks::hug:

Så sidder man her og tuder over at der bare findes så søde og hjælpsomme mennekser - som man nærmest ikke engang kender!!

Det er altså for sødt og dejligt af jer - og jeg er næsten sikker på, at jeg springer til og siger ja tak til tilbuddet.

Næsten - fordi der nu igen er problemer!! Vi havde fået et tilskud til festen (eller var blevet tilbudt det) Det tilbud er så blevet trukket tilbage igen - fordi de "glade givere" ikke er tilfreds med nogle af de beslutninger vi har truffet. Fx omkring gæster.

Så hvor det før var et mindre beløb vi skulle finde, for at få wow-stedet, ja så er det nu rigtig mange penge. Og det kan tvinge os til istedet at tage %wow- stedet :hug::cheerleader3::)

En lille smule træls er det - selvom det vigtigste jo er at vi får hinanden. Men øv alligevel. Så nu er vi i tænkeboks - men skønt at folk herinde tænker på en og tilbyder deres hjælp. :) Sætter tingene lidt i perspektiv, når dem tættere på ikke har det på samme måde -HAHA-

0

:bearhug::hug::thanks::hug::hug:

Hvorfor er det lige at I ikke bare kan få lov til at tage en beslutning, og så er det det?

Jeg er rigtg rigtig ked af at der hele tiden er så meget bøvl og problemer. Nu har du helt ærligt snart fortjent lidt medgang, og det krydser jeg for.

Jeg har ingen løsning med hensyn til feststed. Har I mulighed for at låne i banken til wow stedet?

Uanset hvad så er jeg helt sikker på at dit bryllup bliver helt igennem fantastisk - uanset feststed. Og selvom det er rigtig let for mig at skrive (indehaver af feststed med woweffekt), så tror jeg altså på at det er rigtigt, og jeg er sikker på at I kommer til at få det skønneste bryllup til september :bearhug:

0

Annonce ♥

Jeg vil gerne køre til fyn og hyres af dig :hug::bed:

Jeg reserverer en plads til mig selv i Mies bil! :thumbsupsmileyanim:

ÅRRRRRHHHHH I 2!!!! :cheerleader3::balloons::biggrin::bearhug:

Så sidder man her og tuder over at der bare findes så søde og hjælpsomme mennekser - som man nærmest ikke engang kender!!

Det er altså for sødt og dejligt af jer - og jeg er næsten sikker på, at jeg springer til og siger ja tak til tilbuddet.

Næsten - fordi der nu igen er problemer!! Vi havde fået et tilskud til festen (eller var blevet tilbudt det) Det tilbud er så blevet trukket tilbage igen - fordi de "glade givere" ikke er tilfreds med nogle af de beslutninger vi har truffet. Fx omkring gæster.

Så hvor det før var et mindre beløb vi skulle finde, for at få wow-stedet, ja så er det nu rigtig mange penge. Og det kan tvinge os til istedet at tage %wow- stedet :bearhug::bearhug::hug:

En lille smule træls er det - selvom det vigtigste jo er at vi får hinanden. Men øv alligevel. Så nu er vi i tænkeboks - men skønt at folk herinde tænker på en og tilbyder deres hjælp. :hug: Sætter tingene lidt i perspektiv, når dem tættere på ikke har det på samme måde :)

Hva' fanden?!? :hug:

Man kan sgu da ikke give en donation til brylluppet for derefter at trække den tilbage - det er jo total now you se it, now you don't. Total dårlig stil - de skulle fandme skamme sig! Ikke kun fordi de trækker det tilbage, men grunden til at de gør det - siden hvornår har tilskud givet tilladelse til diktation af festens rammer?!? Det holder minus :ban:

Jeg er desværre i USA til min venindes bryllup på det tidspunkt, ellers stillede jeg også gerne op som zilla-medhjælper...

Edited by Chrisling
0

Ej søde hvor er I bare uheldige, og som Chrisling siger, hvad f. bilder de mennesker sig ind, man kan da ikke give for så at tage tilbage igen :thumbsupsmileyanim:

Håber altså virkelig at I snart får de ting på plads, så du ikke skal stresse så meget over det bryllup.

En masse kram fra mig

0

Annonce ♥

Jeg vil også meget gerne komme og hjælpe til :thanks:

Jeg synes godt nok du er helt igennem utrolig uheldig!.

Hvad sker der lige med ham fra Italien! :shopping: hvis han ingen interesse har i at have jer som kunder, så kan han jo bare melde ud, istedet for at være helt stille :bearhug:

Og ham fra Italien og ham med reservationerne burde vist starte forretning sammen!! For hvad sker der lige for ham?!?. Man kan da ikke sige ja til en reservering for derefter bare leje alle værelserne ud!..

Og til sidst - man kan da ikke trække en pengegave tilbage fordi man er utilfreds med, hvordan I gerne vil have jeres bryllup!!! AGH hvad sker der lige!.. Fint nok, at man måske er lidt utilfreds med jeres måde at køre tingene på, men det er jo jeres fest og derfor JER der bestemmer - selvom man så modtager en pengegave..

Nå, men ellers så glæder jeg mig til at høre om, hvordan dit besøg hos "the man himself" gik :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Og farmors taske synes jeg er rigtig "funky" så er sikker på, at den nok skal passe fint ind :cheerleader3:.

0

:):boohoo::boohoo::bearhug::bearhug:

Hvorfor er det lige at I ikke bare kan få lov til at tage en beslutning, og så er det det?

Jeg er rigtg rigtig ked af at der hele tiden er så meget bøvl og problemer. Nu har du helt ærligt snart fortjent lidt medgang, og det krydser jeg for.

Jeg har ingen løsning med hensyn til feststed. Har I mulighed for at låne i banken til wow stedet?

Uanset hvad så er jeg helt sikker på at dit bryllup bliver helt igennem fantastisk - uanset feststed. Og selvom det er rigtig let for mig at skrive (indehaver af feststed med woweffekt), så tror jeg altså på at det er rigtigt, og jeg er sikker på at I kommer til at få det skønneste bryllup til september -HAHA-

Jeg fatter det heller ikke!

Når nu endelig beslutningen var taget og det helt rigtige sted fundet, så burde det jo bare køre!

Manden vil helst ikke bruge flere penge end først budgetteret - så nu er han også dum!!!

0

Jeg vil gerne køre til fyn og hyres af dig :):)

Jeg reserverer en plads til mig selv i Mies bil! -HAHA-

ÅRRRRRHHHHH I 2!!!! :):boohoo::boohoo::bearhug:

Så hvor det før var et mindre beløb vi skulle finde, for at få wow-stedet, ja så er det nu rigtig mange penge. Og det kan tvinge os til istedet at tage %wow- stedet :bearhug: :fløjt: :hug:

En lille smule træls er det - selvom det vigtigste jo er at vi får hinanden. Men øv alligevel. Så nu er vi i tænkeboks - men skønt at folk herinde tænker på en og tilbyder deres hjælp. :cheerleader3: Sætter tingene lidt i perspektiv, når dem tættere på ikke har det på samme måde :pokey:

Hva' fanden?!? :respekt:

Man kan sgu da ikke give en donation til brylluppet for derefter at trække den tilbage - det er jo total now you se it, now you don't. Total dårlig stil - de skulle fandme skamme sig! Ikke kun fordi de trækker det tilbage, men grunden til at de gør det - siden hvornår har tilskud givet tilladelse til diktation af festens rammer?!? Det holder minus :ban:

Jeg er desværre i USA til min venindes bryllup på det tidspunkt, ellers stillede jeg også gerne op som zilla-medhjælper...

Nej det er mega-dårlig stil!! Men desværre lige præcis hvad man kunne forvente af mine forældre. Synes bare de skulle have lade være med at tilbyde noget i første omgang - eller sige der var restriktioner på! Har helt lyst til at undlade at invitere dem¨.

0

Ej søde hvor er I bare uheldige, og som Chrisling siger, hvad f. bilder de mennesker sig ind, man kan da ikke give for så at tage tilbage igen :)

Håber altså virkelig at I snart får de ting på plads, så du ikke skal stresse så meget over det bryllup.

En masse kram fra mig

Ja som skrevet - det er bare dårlig stil.

Lige nu er jeg ret ligeglad med om vi får noget som helst på plads. Gifte-lysten er ikke-eksisterende i øjeblikket

-HAHA-

0