Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 posts in this topic

Annonce ♥

Sikke en masse uheld der sker hos jer !!!

Hvad er der sket, siden i har fået oversvømmelse ??? - var det vandrøret ???

Og køleskabet !!! - det kender jeg godt - vores fungerer heller ikke altid 100%...

Og hunden - sikke noget. Håber alt er vel ??

Det med lønnen prøvede jeg også lige inden jul !!! (lortetidspunkt !!) - men heldigvis "kun" 5000,- - det er bare noget l... - men så kan vi jo bare lære at tjekke lønsedlerne... :thumbsupsmileyanim:

Vedr. ringen, så ville jeg også kontakte sælger, og høre hvordan og hvorledes. Det er da for surt at ende med en ring man ikke vil have - og så har i vel også betalt for den brede ring ikk ??? - så i har fået mindre ring for flere penge ???

Hvis du returnerer den ville jeg også sende den som forsikret - så er du sikker på at få dine penge ligegyldigt hvad der sker !!

Og hvis du beslutter dig for at beholde den, ville det nok være en god ide at gå til guldsmeden for at få den vurderet - så du er sikker på, at den er ægte !!

Håber i snarest får styr på det hele - helst med positive svar !!

0

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::rolleyes::7himmel::bunny_4:

Jeg håber, at der snart kommer lidt medgang din vej - og at du bliver i bryllupshumør igen. God bedring til hunden!

:bunny_4::griner:-:biggrin::biggrin::biggrin:

PS: Lyder mærkeligt med ringen - vil du få undersøgt dens ægthed?

Tak for krammene! Ja -vil bestemt få ringens ægthed undersøgt. Synes ikke liiiiige tingene hænger sammen - om jeg så må sige.

0

Øv, håber heldet vender meget snart og at hunden ikke fejler noget.

Ringen ville jeg tage en snak med sælger eller ebay om. Du kan returnere den med forsikring og track og trace, så du er sikker på, at den kommer frem eller bliver erstattet, hvis den ikke kommer frem.

Pengene fra sælger vil blive indsat på din pay-pal.

Jeg har skrevet til sælger torsdag aften og forklaret at jeg har fået den forkerte ring - og har ikke fået noget svar!

Jeg har derfor prøvet at ebay, hvor man anmelder at varen man har købt ikke er den man har modtaget.

Uheldigvis har sælgeren været vildt lang tid om at sende ringen - så den report-funktion kan jeg ikke benytte mig af.

Heldigvis har jeg betalt gennem paypal - men hvis jeg ikke kan bruge report-funktionen på ebay, så hjælper det vel ikke meget?

Eller omvendt - hvordan skal paypal kunne sikre at jeg får mine penge tilbage?

0

Annonce ♥

Hej søde,

åhr hvor jeg kender det der med ulykkes-stimer :cheerleader3: Hvor er det surt med vandskaden og med ringen! Prøv at skrive til sælger og ebay og forklar dem situationen. Jeg ved, at der er onlinehjælp på ebay og de plejer være søde til at hjælpe.

Og krydser fingre for, at hunden er ok....

Kan godt forstå, at du behøver afklaring på det med brylluppet- :thumbsupsmileyanim: for din tålmodighed indtil videre søde.

Du får lige en million af dem her :7himmel::bunny_4::bunny_4::griner:-:biggrin::biggrin:

Det er mildest talt træls med den lede vandskade!! Især fordi der nu er dukket mere op - røret er fikset, men der kommer stadig vand! Så der er stadig vand i kælder og hele gulvet er ødelagt. Grrr

Og ja -er MEGET tålmodig! Men det er fake det hele!!! :rolleyes:

0

Ved du hvad, jeg tænkte på? :griner:-

Jeg ved godt, at der er noget økonomi indblandet i dette, men jeg prøver lige alligevel... :7himmel:

Den dyre løsning vil du få stress over pga. alt det praktiske...

Men jeg tror altså også, at du ville ende med at få stress over den knapt så dyre løsning, alene på grund af, at det ikke er den løsning, du 100% ønsker inde i dit hjerte... Kan du følge mig?

Jeg håber inderligt, at I snart får en afklaring :rolleyes:

:thumbsupsmileyanim:

Jeg tror du har helt ret :bunny_4:

Det ene valg medfører praktisk stress - det andet psykisk stress.

Men jeg tror nu at den psykiske stress ved at stedet ikke er det helt helt rigtige er nemmere at kapere - fordi det jo er et valg man selv træffer.

Der er så meget andet at være stresset over den dag, så også at skulle spekulere om der er hentet isterninger og smeltet chokolade til fontænen - det tror jeg ikke helt jeg orker at spekulere på.

Håber også at der snart viser sig en løsning :bunny_4:

:cheerleader3:

0

Sikke en masse uheld der sker hos jer !!!

Hvad er der sket, siden i har fået oversvømmelse ??? - var det vandrøret ???

Ja først et vandrør. Og efterfølgende noget mere vi ikke kan lokalisere. Men der er vand i kælder og fryserum konstant - og gulvene ødelagt. Men det værste er sgu vi ikke ved, hvor f.... det kommer fra. Nitte!

Og køleskabet !!! - det kender jeg godt - vores fungerer heller ikke altid 100%...

Og hunden - sikke noget. Håber alt er vel ??

Den skal til dyrelæge i dag - så ser vi hvad der sker. Krydse, krydse, krydse fingre

Det med lønnen prøvede jeg også lige inden jul !!! (lortetidspunkt !!) - men heldigvis "kun" 5000,- - det er bare noget l... - men så kan vi jo bare lære at tjekke lønsedlerne... :thumbsupsmileyanim:

Det er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ træls - 21.000 er også en slags penge :rolleyes:

Vedr. ringen, så ville jeg også kontakte sælger, og høre hvordan og hvorledes. Det er da for surt at ende med en ring man ikke vil have - og så har i vel også betalt for den brede ring ikk ??? - så i har fået mindre ring for flere penge ???

Hvis du returnerer den ville jeg også sende den som forsikret - så er du sikker på at få dine penge ligegyldigt hvad der sker !!

Og hvis du beslutter dig for at beholde den, ville det nok være en god ide at gå til guldsmeden for at få den vurderet - så du er sikker på, at den er ægte !!

Jeg har mailet sælger - uden at få svar! Noget bekymrende synes jeg!

Håber i snarest får styr på det hele - helst med positive svar !!

Ja - kan kun sige jeg håber det samme :cheerleader3:

0

Annonce ♥

ARHG!!!

Nu er jeg snart færdig med at sige pæne ting om ebay :cheerleader3:

- I fredags mailede jeg sælgeren i USA om, at det var den forkerte ring jeg har fået. Jeg har stadig ikke fået svar - så nu har jeg mailet igen!

- Jeg prøvede at få hjælp gennem ebays sikkerhedscenter, men der er ingen hjælp at hente. Sælger har været 2 måneder om at sende ringen og det betyder at jeg ikke kan bruge "report different item as described" funktionen :cheerleader3:

- Nu har jeg mailet problemstillingen til sikkerhedscentret - men der er nok ikke meget at stille op

- Jeg har igen mailet og ringet til butikken i USA - intet svar, sjovt nok :angry1:

- Ring skal returneres inden 7 dage og man skal bruge speciel formel fra butikken - som man skal have af dem. Svært når man ikke kan komme i kontakt med dem :angry1: :angry1: :angry1:

- Nu har jeg givet dem megadårlig feedback for at tvinge dem ud af busken.

Hvad dælen skal jeg ellers gøre????????????????? :cheerleader3::blink::huh:

0

ARHG!!!

Nu er jeg snart færdig med at sige pæne ting om ebay :cheerleader3:

- I fredags mailede jeg sælgeren i USA om, at det var den forkerte ring jeg har fået. Jeg har stadig ikke fået svar - så nu har jeg mailet igen!

- Jeg prøvede at få hjælp gennem ebays sikkerhedscenter, men der er ingen hjælp at hente. Sælger har været 2 måneder om at sende ringen og det betyder at jeg ikke kan bruge "report different item as described" funktionen :cheerleader3:

- Nu har jeg mailet problemstillingen til sikkerhedscentret - men der er nok ikke meget at stille op

- Jeg har igen mailet og ringet til butikken i USA - intet svar, sjovt nok :angry1:

- Ring skal returneres inden 7 dage og man skal bruge speciel formel fra butikken - som man skal have af dem. Svært når man ikke kan komme i kontakt med dem :angry1: :angry1: :angry1:

- Nu har jeg givet dem megadårlig feedback for at tvinge dem ud af busken.

Hvad dælen skal jeg ellers gøre????????????????? :cheerleader3::blink::huh:

pppuhhhhaaaa den er svær søde - håbe og vente på at de svarer - har du husket at ringe i deres åbningstid?? krammer

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er du dog fantastisk at du har haft energi til at tage dig af mig i min tråd, når du selv har SÅ mange problemer. Du er en ganske særlig pige! :rolleyes:

Jeg håber det hele løser sig for dig - SNART!

Hvor er du bare sød :respekt::cheerleader3::cheerleader3:

Nogle gange er det jo nemmere at "kloge" sig på andres problemer - giver lissom en pause fra ens egne :respekt:

0

Hvad fanden sker der?!? :respekt:

Ikke just sådan en historie, der for mig til at vove springet og handle på eBay - det holder da ingen steder :cheerleader3:

Det lyder som en sag for zilla-tæskeholdet! t96.gifu104.gift162.gif:respekt:b348.gif

Det er klart en sag for zilla-tæskeholdet!

Godt flybilletter til USA er så billige pt! :rolleyes:

Naj dette har også kølnet min forelskelse i ebay en del :cheerleader3:

0

Opdatering:

Allerførst: Dyrlæge mener ikke der er noget i vejen med hund. Mener det er en fedtknude. Jeg er ikke overbevist, jeg synes ikke han er grundig nok og tager det ikke alvorligt det man siger. Og taget i betragtning at den har haft kræft, så synes jeg ikke man skal tage nogen chancer.

Men foreløbigt er alt godt - og jeg holder et vågent øje med forandringer :rolleyes::respekt::respekt:

Ebay-problemet: Har endelig hørt fra sælger. Svaret er at stenene er 3,5 mm når de bliver købt og når de så er behandet ender det på en bredde på 2 mm. Fint nok - men så sig dog det! Jeg spurgte til hvor bred ringen var - og så skal man squ da ikke sige 3,5 mm. Det synes jeg altså er noget røvet - for at sige det på godt dansk.

Jeg kan godt få den byttet til en anden størrelse - men med fragt frem og tilbage overvejer jeg om det kan betale sig? Den er jo stadig ikke bredden jeg ønskede mig - har taget et par billeder, men kan ikke lægge dem på pt :cheerleader3:

Så 1) Skal jeg ombytte ring og betale en masse fragt frem og tilbage og måske merpris for en større størrelse?

2) Beholde ring og se om jeg kan få den udviddet i her i DK?

3) Bare returnere den og se om jeg kan få noget bedre for pengene?

0

Annonce ♥

Også her, omend jeg aldrig har været direkte forelsket i Ebay. men det irriterende er at man uvilkårligt bliver skeptisk overfor andre udenlandske firmaer. Jeg har eksempelvis for ca. 3 uger siden lagt en ordre på ca. 6.000 kr. hos et tysk P.A. firma og også lavet forudbetalingen. Jeg ved at der går 3-5 dage før pengene er overført (økonomi overførsel), at der kan 1 par dage før de pakker tingene og at der også kan gå 1-2 uger med transport, men alligevel tænker man "hvad sker der", fordi man tidligere har haft dårlige oplevelser med andre.

0

Opdatering:

Allerførst: Dyrlæge mener ikke der er noget i vejen med hund. Mener det er en fedtknude. Jeg er ikke overbevist, jeg synes ikke han er grundig nok og tager det ikke alvorligt det man siger. Og taget i betragtning at den har haft kræft, så synes jeg ikke man skal tage nogen chancer.

Men foreløbigt er alt godt - og jeg holder et vågent øje med forandringer :rolleyes::respekt::respekt:

Ebay-problemet: Har endelig hørt fra sælger. Svaret er at stenene er 3,5 mm når de bliver købt og når de så er behandet ender det på en bredde på 2 mm. Fint nok - men så sig dog det! Jeg spurgte til hvor bred ringen var - og så skal man squ da ikke sige 3,5 mm. Det synes jeg altså er noget røvet - for at sige det på godt dansk.

Jeg kan godt få den byttet til en anden størrelse - men med fragt frem og tilbage overvejer jeg om det kan betale sig? Den er jo stadig ikke bredden jeg ønskede mig - har taget et par billeder, men kan ikke lægge dem på pt :cheerleader3:

Så 1) Skal jeg ombytte ring og betale en masse fragt frem og tilbage og måske merpris for en større størrelse?

Åh det er ikke godt med den lille hund - det er nok bedst at få en second opinion så man er helt sikker? Eller så du har ro i hjertet over knuden - ved hvordan det er, og det er godt nok ikke rart...

Mht ringen, så synes jeg (så vidt jeg har læst her) at du burde sende den tilbage, og så finde én et andet sted. Jeg ville helst ikke støtte et sted der havde fejlinformeret mig på den måde, for det er som du selv siger, en anelse røvet. Det er en ting du skal se på hele livet, så du skulle helst også synes den er fantastisk.

:cheerleader3: til dig!

0

Hej smukke

Jeg ville få en anden dyrlæge til at tjekke bare for en sikkerhedsskyld...

Mht ringen - du er jo ikke glad for den - jeg ville returnere den, få pengene tilbage og købe et andet sted! Kan varmt anbefale der hvor jeg har købt.

Krammer

0

Opdatering:

Men foreløbigt er alt godt - og jeg holder et vågent øje med forandringer :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::back2topic:

Jeg kan godt få den byttet til en anden størrelse - men med fragt frem og tilbage overvejer jeg om det kan betale sig? Den er jo stadig ikke bredden jeg ønskede mig - har taget et par billeder, men kan ikke lægge dem på pt :loveflag:

Åh det er ikke godt med den lille hund - det er nok bedst at få en second opinion så man er helt sikker? Eller så du har ro i hjertet over knuden - ved hvordan det er, og det er godt nok ikke rart...

Mht ringen, så synes jeg (så vidt jeg har læst her) at du burde sende den tilbage, og så finde én et andet sted. Jeg ville helst ikke støtte et sted der havde fejlinformeret mig på den måde, for det er som du selv siger, en anelse røvet. Det er en ting du skal se på hele livet, så du skulle helst også synes den er fantastisk.

:cheerleader3: til dig!

Du har helt ret.

Går også op til dyrlægen når hans makker er tilbage igen. Han er nemlig meget bedre!

Tror jeg vil få et større slagsmål med sælger for at få penge tilbage, og det orker jeg ikke! Så prøver nu bare at få den byttet

:denmarkflag: til dig også!

0

Hej smukke

Jeg ville få en anden dyrlæge til at tjekke bare for en sikkerhedsskyld...

Mht ringen - du er jo ikke glad for den - jeg ville returnere den, få pengene tilbage og købe et andet sted! Kan varmt anbefale der hvor jeg har købt.

Krammer

Jeg tager den også til en anden dyrlæge, eller det vil sige, dyrlægens kompagnon. Som er super!

Satser på at bytte ring. Tjekkede idag hvad det ville koste at få den udvidet her i DK : 3750 kroner!!!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::back2topic:

Det kan så nok ikke liiiiige betale sig! Så gider ikke et større slagsmål, men vil bare bytte den

og jep - maidor skal lave vores vielsesringe, men de var lige dyre nok i dette tilfælde

0