Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 posts in this topic

Oev...det er frustrerende naar vores bedre halvdele ikke kan se vigtigheden afplanlaegning :blink:

Har et enkelt raad udover de andre, glimrende raad du allerede har faaet - rejs 2 mdr til Colorado og lad ham staa med planlaegningen alene...saa skal du se loejer ;)

:bestwishes::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Den napper jeg!!!

Kan jeg sove hos dig?? :carrot:

0

Annonce ♥

Sådan er der også hos os. Når jeg fortæller ham at nu har jeg ordnet det og det, så tror han, at nu er det hele på plads. Og beder mig om at slappe af og ikke stresse så meget ! Ja, ja - god morgen - det er nemt at sige når man ikke gør noget selv. Men jeg har hele tiden været klar over, at sådan ville det blive.

De kære mænd skal få de praktiske opgaver som at lave mad, gå tur med børnene, vaske tøj osv i tiden op til brylluppet, så vi kan få fred og ro til planlægning. Min erfaring siger mig, at det er den bedste løsning. Jeg tror ikke de kan overskue al det andet.

Men kan godt forstå at du er frustreret over, at han lover noget og så ikke får det gjort :bestwishes:

SUK

Men det er da dejligt at høre at man ikke er alene :thumbsupsmileyanim:

Lyder som en god løsning med at dele det op - måske jeg skulle foreslå ham det

TAK!

0

Jeg synes du skal prøve med lidt kvindelist og lidt menneskefornuft...

Lav en lækker middag.. Hyg jer og glem et øjeblik de sure miner over manglende deltagelse.

Undervejs i den lækre middag bringer du emnet på bane - og fortæller ham, at hvis han ønsker mad og drikke resten af tiden op til brylluppet, så kræver det, at han deltager. Gør det klart for ham - på en pæn og ikke-sur måde, at det betyder noget for dig, at han tager sig af de ting, I har aftalt.

Hør ham, hvad HAN konkret ønsker at tage sig af. Skriv tingene ned (lav en liste til ham samtidig) og giv ham listen. Og GLEM DET SÅ! Det er hans ansvar!! Hvis I så ikke får bandet, så er det HANS opgave at sørge for musikken. Glem de ting, han har taget ansvar for, og hvis han glemmer det eller det ikke bliver gjort, så er det hans problem - ikke dit. Du er ikke hans mor og han kan tænke selv!

Vi bliver allesammen nødt til at give nogle af tingene til vore kærester og så REGNE MED at de gør det bedste de kan. Hvis vi står bag dem konstant eller holder dem i hånden hele vejen - ja, så beder vi jo selv om et ægteskab, hvor der ikke bliver gjort noget, med mindre vi selv gør det...!

PS: Hvis du ikke kan finde dig i måden han gør tingene på - så gør det selv! :bestwishes:

Jeg vil sagtens kunne finde mig i måden han gør det på. Problemet er at han intet gør og ikke på noget tidspunkt har gjort det! Og tiden går jo lissom, så hvis der overhovedet skal været et bryllup så skal speederen i bund. NU!

Men jeg synes det er et vældigt godt og brugbart råd du kommer med, især hvis det også kombineres med noget kvindelist!

Det lyder også godt og konstruktivt, så det vil jeg prøve - sammen med nogle af de andre råd

:thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Oev...det er frustrerende naar vores bedre halvdele ikke kan se vigtigheden afplanlaegning :blink:

Har et enkelt raad udover de andre, glimrende raad du allerede har faaet - rejs 2 mdr til Colorado og lad ham staa med planlaegningen alene...saa skal du se loejer ;)

:bestwishes::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Den napper jeg!!!

Du kommer bare - saa kan du ogsaa koebe de der sko ;)

0

Åhr sveske, hvor er det dog en BELASTENDE situation :ban: :blush::thumbsupsmileyanim: De kære mænd er nogle skvat når det gælder om at få fingeren ud! Når det ikke virker med konkrete opgaver med deadlines, så synes jeg at du skal enten: tage en MEGET seriøs snak med herren - det plejer at virke hjemme hos os.... eller spille det hårde spil: lade ALT flyde, alt lige fra vasktøj, indkøb til bryllupsplanlægning og ikke nævne noget som helst. Jeg har en veninde, der kører den slags kvindelist, når det bliver for meget hjemme hos dem...og mænd opdager hurtigt, der er noget galt, når køleskabet er tomt og de ingen rene underhylere har ;)

Jeg håber det løser sig for dig sveske, øv hvor er det TRÆLS!!! :blink::o

Tror jeg laver en kombi - vi har heldigvis ikke fælles tøjvask og arbejder forskudt af hinanden pt, så mad også er eget ansvar, så der kan jeg ikke lige ramme.

Men jeg har ladet ALT invitationsgejl ligge på spisebordet i stuen - æsker, papir, ris, konvolutter, ALT. Ved han hader det, så nu går jeg bare og venter på at han brokker sig over det ligger der og så kan svare: "Indtil du har lavet labels så de kan blive sendt" :thumbsupsmileyanim:

Fantastisk idé smukke, så skal han da nok vågne op inden ret længe :bestwishes:

Og vær SÅ glad for, at han ikke har fingrene i dit lækre tøj - det ender altid galt :blink:

møs

0

Ihh hvor er det skønt at se, at du er kommet igang herinde igen :blink: og hvor ser invitationerne bare flotte ud :bestwishes:

Må lige spørge - hvorfor er det, at du er overbevist om, at folk træder dig over fødderne på din bryllupsdag?? Jeg rendte rundt fra kl 11 til kl 4.30 om natten og der var ikke en eneste, der trådte mig over fødderne - heller ikke da folk fik noget at drikke :thumbsupsmileyanim:

Ellers er det nogle rigtig flotte sko du har lagt ind! Er især vild med de blå - villldt flotte! Ville ønske jeg kunne gå i høje sko :thumbsupsmileyanim:

Noget rigtig rigtig øv med manden!. Jeg har desværre ingen gode råd (var vist også meget heldig på det område), men håber da han kommer lidt ind i kampen på et tidspunkt. Ellers kunne du, uden at skændes om det, spørge stille og roligt, hvorfor han ikke laver de labels så I kan få sendt invitationerne :blink:

0

Annonce ♥

Oev...det er frustrerende naar vores bedre halvdele ikke kan se vigtigheden afplanlaegning :td:

:cheerleader3::cheerleader3: :fløjt:

Den napper jeg!!!

Du kommer bare - saa kan du ogsaa koebe de der sko ;)

Yes honey!

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Åhr sveske, hvor er det dog en BELASTENDE situation :ban: :td::cheerleader3: De kære mænd er nogle skvat når det gælder om at få fingeren ud! Når det ikke virker med konkrete opgaver med deadlines, så synes jeg at du skal enten: tage en MEGET seriøs snak med herren - det plejer at virke hjemme hos os.... eller spille det hårde spil: lade ALT flyde, alt lige fra vasktøj, indkøb til bryllupsplanlægning og ikke nævne noget som helst. Jeg har en veninde, der kører den slags kvindelist, når det bliver for meget hjemme hos dem...og mænd opdager hurtigt, der er noget galt, når køleskabet er tomt og de ingen rene underhylere har ;)

Jeg håber det løser sig for dig sveske, øv hvor er det TRÆLS!!! :cheerleader3: :fløjt:

Tror jeg laver en kombi - vi har heldigvis ikke fælles tøjvask og arbejder forskudt af hinanden pt, så mad også er eget ansvar, så der kan jeg ikke lige ramme.

Men jeg har ladet ALT invitationsgejl ligge på spisebordet i stuen - æsker, papir, ris, konvolutter, ALT. Ved han hader det, så nu går jeg bare og venter på at han brokker sig over det ligger der og så kan svare: "Indtil du har lavet labels så de kan blive sendt" :cheerleader3:

Fantastisk idé smukke, så skal han da nok vågne op inden ret længe :cheerleader3:

Og vær SÅ glad for, at han ikke har fingrene i dit lækre tøj - det ender altid galt :cheerleader3:

møs

Jep! Det må være lige om snart han vågner op!

Og det kostede en Rützou og Pureheart trøje og så var det slut med fællesvask :smash:

0

Ihh hvor er det skønt at se, at du er kommet igang herinde igen :td: og hvor ser invitationerne bare flotte ud :cheerleader3:

Må lige spørge - hvorfor er det, at du er overbevist om, at folk træder dig over fødderne på din bryllupsdag?? Jeg rendte rundt fra kl 11 til kl 4.30 om natten og der var ikke en eneste, der trådte mig over fødderne - heller ikke da folk fik noget at drikke :cheerleader3:

Ellers er det nogle rigtig flotte sko du har lagt ind! Er især vild med de blå - villldt flotte! Ville ønske jeg kunne gå i høje sko :cheerleader3:

Noget rigtig rigtig øv med manden!. Jeg har desværre ingen gode råd (var vist også meget heldig på det område), men håber da han kommer lidt ind i kampen på et tidspunkt. Ellers kunne du, uden at skændes om det, spørge stille og roligt, hvorfor han ikke laver de labels så I kan få sendt invitationerne :td:

Tja- det er måske fordi jeg til samtlige fester, jeg har været til er kommet hjem med smadrede sko, fordi jeg tilsyneladende træder folk UNDER tæerne ... :fløjt: Så er noget bekymret for et par 5000 kroners sko, der kan ende med at være helt afpillede efter en enkelt fest.. :cheerleader3:

Og sikke en herligt diplomatisk måde at gribe tingene an på. Zilla-hidsigheden går vist heldigvis væk når man bliver gift... :cheerleader3:

0

God weekend smukke :cheerleader3:

Lige over smukke!

Sidder på arbejde og er rigtig muggen. Dag 6 i træk, hvor man står op 4.30 gør mig altså noget noget indebrændt :ban:

Så hygger mig med lidt sko-surf på nettet i stedet.. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Lige over smukke!

Sidder på arbejde og er rigtig muggen. Dag 6 i træk, hvor man står op 4.30 gør mig altså noget noget indebrændt :ban:

Hvad er det nu du laver, siden du (også) skal så tidligt op?

:cheerleader3:

0

Lige over smukke!

Finder du noget spændende????

Kram til dig og respekt for at du står så tidligt op, føler med dig

0

Sko-finalen:

Når de Manolos man har stirret sig blind på i månedsvis pludselig er udsolgt må man jo finde på noget andet.

Så er er de sko, der ikke er udsolgt, i det store sko-opløb.

De blå og røde passer ikke til farvetemaet - men er måske fedest at have bagefter til de klassiske sorte outfit

De sorte passer i temaet

Hvilket par skal det være:

post-14804-1213463292.jpg

post-14804-1213463305.jpg

post-14804-1213463316.jpg

post-14804-1213463376.jpg

post-14804-1213463665.jpg

post-14804-1213463684.jpg

post-14804-1213464125.jpg

0

Sko-finalen:

Når de Manolos man har stirret sig blind på i månedsvis pludselig er udsolgt må man jo finde på noget andet.

De blå og røde passer ikke til farvetemaet - men er måske fedest at have bagefter til de klassiske sorte outfit

De sorte passer i temaet

Altså hvis man kun må vælge mellem de sorte..... så synes jeg jo prada'erne er for fede (men jeg har dem jo også selv i guld hihi), ellers er de røde to die for :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Nr. 3 er nu også ret fed :cheerleader3:

Edited by M1974
0

Annonce ♥

Sko-finalen:

De sorte passer i temaet

Altså hvis man kun må vælge mellem de sorte..... så synes jeg jo prada'erne er for fede (men jeg har dem jo også selv i guld hihi), ellers er de røde to die for :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Nr. 3 er nu også ret fed :)

uh de røde :cheerleader3: de røde :) de røde :)

Årgh I piger er jo ikke til at snyde!!! ;)

I har valgt lige præcis de to par, som jeg bare er TOTALT forelskede i og ikke kan vælge mellem!!

De røde er Alexander McQueen og ok i pris og de sorte med perlerne er fra Prada - og dyyyyre.! :cheerleader3:

Og jeg må kun få et par, for der er i forvejen røget 2 par Marc Jacobs sko i kurven :o:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hi hinder godt til det der -har også glemt at købe pålæg og brød ind til min mand, hvorpå han blev sur, så sagde jeg til ham, du kan bare tage og cykle ned i byen efter noget.

Han har nemlig haft en mor der gjorde alt - strøg hans underhyler (min afdøde svigermor var rar nok)

0