Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 posts in this topic

Annonce ♥

:cheerleader3:

Gider ikke rode rundt på side 4

Selvom der ikke er sket en dyt. Det er i dag jeg laver baghold på manden og tvinger ham ud i label/adresse diskussionen

Nogle gange er det den eneste måde at få tingene gjort på :cheerleader3:

0

Selvom der ikke er sket en dyt. Det er i dag jeg laver baghold på manden og tvinger ham ud i label/adresse diskussionen

Uhhh held og lykke Søde

hihi, pøj pøj søde

:)

Håber han kommer til fornuft sweetie ;)

:biggrin:

Nogle gange er det den eneste måde at få tingene gjort på :respekt:

Sig mig - er han synsk eller hvad?????????????????!!!!! :cheerleader3::cheerleader3::respekt::respekt:

Han har lige ringet og annonceret overarbejde til langt ud på aftenen!

Han MÅ være synsk og nu laver jeg dem f.... selv. ! (Gnaven smiley)

0

Annonce ♥

Uhhh held og lykke Søde

hihi, pøj pøj søde

:)

Håber han kommer til fornuft sweetie ;)

:biggrin:

Nogle gange er det den eneste måde at få tingene gjort på :bearhug:

Sig mig - er han synsk eller hvad?????????????????!!!!! :respekt::respekt::respekt::respekt:

Han har lige ringet og annonceret overarbejde til langt ud på aftenen!

Han MÅ være synsk og nu laver jeg dem f.... selv. ! (Gnaven smiley)

Mænd!!!

0

ARHG!

Som om det ikke var nok, at jeg nu selv har måttet kaste mig over labels-helvedet, så er den hjemmeside jeg har oprettet også i udu.

Den er så håbløs at arbejde med at jeg nu har oprettet en anden.

MEN - den er jo ikke den, der står på de dyrt printede invitationer :cheerleader3::):biggrin:

What to do?

Printe invitationer om?

Strege i invitationer? (Ser jo ikke godt ud)

Sætte hvid label over fejlinfo? (ser heller ikke godt ud på cremefarvet perlemorspapir)

Vedlægge lille seddel med rettelser? (som folk så glemmer fordi den ikke hænger på køleskabet som invitationen ellers kan)

Død og kritte altså ! IKKE det jeg har brug for lige nu!!! :cheerleader3: :angry1:

0

Hmm, nu ved jeg jo ikke, hvad det er for en "type" hjemmeside, du har... Men da min forlovede og jeg fik en fælles hjemmeside, fik jeg min egen lavet om til at videresende til den nye -dvs. når folk taster min gamle webadresse, bliver de automatisk sendt videre til vores nye fælles side... Og ellers kan du måske lave et link på den gamle side og skrive noget i stil med: "Vi har fået en ny hjemmeside, efter vi har sendt invitationerne ud, men tryk på dette link, så bliver du sendt videre til den nye side"... Og så skrive den nye adresse som link nedenunder? Det kommer jo selvfølgelig an på, hvor meget du evt. betaler for de respektive hjemmesider...

Hvis du bliver nødt til at ændre noget, så er det flotteste og mest gennemførte jo nok at få printet invitationen igen, men hvis du ikke kan/vil det, så tror jeg, det er pænest at vedlægge en lille rettelses-seddel -så det ikke ødelægger helheden i invitationen... Og hvis folk glemmer adressen, så ringer/skriver de jo nok og spørger jer...

0

Ihh hvor er det skønt at se, at du er kommet igang herinde igen :( og hvor ser invitationerne bare flotte ud :cheerleader3:

Må lige spørge - hvorfor er det, at du er overbevist om, at folk træder dig over fødderne på din bryllupsdag?? Jeg rendte rundt fra kl 11 til kl 4.30 om natten og der var ikke en eneste, der trådte mig over fødderne - heller ikke da folk fik noget at drikke :balloon:

Ellers er det nogle rigtig flotte sko du har lagt ind! Er især vild med de blå - villldt flotte! Ville ønske jeg kunne gå i høje sko :cheerleader3:

Noget rigtig rigtig øv med manden!. Jeg har desværre ingen gode råd (var vist også meget heldig på det område), men håber da han kommer lidt ind i kampen på et tidspunkt. Ellers kunne du, uden at skændes om det, spørge stille og roligt, hvorfor han ikke laver de labels så I kan få sendt invitationerne :)

Tja- det er måske fordi jeg til samtlige fester, jeg har været til er kommet hjem med smadrede sko, fordi jeg tilsyneladende træder folk UNDER tæerne ... :) Så er noget bekymret for et par 5000 kroners sko, der kan ende med at være helt afpillede efter en enkelt fest.. :blink:

Og sikke en herligt diplomatisk måde at gribe tingene an på. Zilla-hidsigheden går vist heldigvis væk når man bliver gift... :shopping:

:balloons: Tror ikke jeg var så meget Zillahidsig overfor manden da vi planlage bryllup. Han var heldigvis meget hjælpsom (måske fordi jeg højlydt undrede mig over en hel del mænd man høre om herinde :bearhug: ).

Faktisk hjalp din tråd lidt på et "problem" vi havde herhjemme. Da jeg sad og læste tråden sidst, sad Stig lige ved siden af og arbejdede på hans computer. Jeg begynder så at fortælle ham, at jeg synes det er underligt, at stort set alle herinde, på et eller andet tidspunkt, brokker sig over manden og hans manglende interesse. Stig gir mig så ret og prøver ihærdigt at hjælpe hans eget køn ud af den kattepine - og så kom nådestødet (meget stille og roligt) - "det er lidt ligesom du endnu ikke har fået skrevet tak til præsten på trods af, at jeg har bedt dig om det mange gange - hvorfor er det I er sådan??" :heart: Dagen efter kom han løbene ned af trappen da jeg kom hjem "Nu har jeg skrevet til præsten" :) .

Mht til hjemmeside problemet - så kan du få den gamle side til at sende folk over til din nye side automatisk. Ved bare ikke hvordan man gør, men kan prøve at spørge :)

Edited by Wisp
0

Annonce ♥

:cheerleader3: Tror ikke jeg var så meget Zillahidsig overfor manden da vi planlage bryllup. Han var heldigvis meget hjælpsom (måske fordi jeg højlydt undrede mig over en hel del mænd man høre om herinde :shopping: ).

Faktisk hjalp din tråd lidt på et "problem" vi havde herhjemme. Da jeg sad og læste tråden sidst, sad Stig lige ved siden af og arbejdede på hans computer. Jeg begynder så at fortælle ham, at jeg synes det er underligt, at stort set alle herinde, på et eller andet tidspunkt, brokker sig over manden og hans manglende interesse. Stig gir mig så ret og prøver ihærdigt at hjælpe hans eget køn ud af den kattepine - og så kom nådestødet (meget stille og roligt) - "det er lidt ligesom du endnu ikke har fået skrevet tak til præsten på trods af, at jeg har bedt dig om det mange gange - hvorfor er det I er sådan??" :balloons: Dagen efter kom han løbene ned af trappen da jeg kom hjem "Nu har jeg skrevet til præsten" :balloon: .

Mht til hjemmeside problemet - så kan du få den gamle side til at sende folk over til din nye side automatisk. Ved bare ikke hvordan man gør, men kan prøve at spørge :bearhug:

He he, hvor listigt :cheerleader3:

Mit bud på hjemmesideproblemet ville også være at få den oprindelige side til at sende folk hen på den nye side...

Og hvis ikke det kan lade sig gøre så skrive noget med "på grund af tekniske udfordringer bedes du trykke på linket for at komme til vores bryllupsside" :heart:

0

Hej Sweetie,

damn, han må da være synsk, når han tager overarbejde lige præcis på dén aften, du vil tale med ham! :cheerleader3:

Mht Hjemmesiden, så havde jeg lavet invitationerne, da vi fik hjemmesiden, så jeg satte et lille mærke bag på kuverten, hvor der stod vores hjemmeside...men det er da 10.000 gange lettere at henvise til den anden hjemmeside på jeres originale eller lave en omdirigering ;)

0

I æsken med de 5 riskorn ovenpå:

Og i æsken med bånd på:

De fine sorte og sølvfarvende boblekuverter jeg har købt er en skaldet centimeter for smalle :cheerleader3::shopping::balloons:

Så nu bliver det de grimme brune. Orker simpelthen ikke mere invitationscirkus, nu vil jeg bare gerne have gæsterne kan komme :mailbox: :mailbox: :mailbox:

Rigtig fine invitationer :cheerleader3: Hvilken skrifttype har du brugt?

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej søde piger

Tak for jeres indlæg og tanker :lol::lol::super:

Jep. Brylluppet er udskudt. Igen. Gad vide om vi nogensinde bliver gift.........

Nej, der dukkede pludseligt andre ting op og med den korte tidsfrist blev brylluppet for stor en stressfaktor.

1) Det gik op for mig at der er mere end nødvendigt at jeg får et andet job asap. Faktisk blev det så slemt at jeg måtte sygemeldes med stress og absolut intet overskud havde. Så nu er jeg ved at søge noget nyt og det kan kun gå for langsomt, så det bruger jeg meget tid på.

2) Nyt hus

Er jagten også gået ind på. Det fungerer ikke her hvor vi bor nu - primært fordi det er mandens hus og det er aldrig kommet til at føles som mit. Og det kommer jeg ikke til, har jeg indset og derfor skal vi også flytte. NU. Så når jeg ikke søger job, jager vi hus og det koster jo en del penge. Så derfor besluttede vi at smide bryllupsbudgettet i puljen også.

3) Sidst men ikke mindst var jeg mildest talt utilfreds med mandens manglende engagement.

Og når jeg engang skal giftes skal det være et fællesprojekt og ikke mig, der ordner alt. Så det var det sidste der skulle til og jeg bestemte mig for at aflyse.

Så nu har jeg igen maaaaaaaaaaaasser af tid til alle detaljerne - og BK. Gad vide om jeg ikke snart er den, der har været her længst uden af blive gift :cheerleader3:

0

Mange mange kæmpe krammere til dig :bearhug::bearhug::bearhug:

Hvor er det rart at høre fra dig - også selvom det ikke er ubetinget godt. Men du virker egentlig meget afklaret med det hele, og det er nogle stærke valg, du har truffet. Det kan du godt være stolt af.

Nyt job? Ih, så kan du komme hen til Børsen :lol::cheerleader3::bearhug::lol:

Jeg kan så meget forstå dit sidste punkt, og det er lige præcis sådan jeg også har haft det. Man er jo to om at blive gift, ik? Jeg håber virkelig manden din snart vågner op til dåd og indser at han skal komme lidt mere ind i kampen, så han ikke risikerer en dag pludselig at have mistet en så fantastisk kvinde som dig.

Dejligt at høre fra dig, søde :super:

0

Hov, nu er du jo 2009 brud.

Jeg kan sagtens sætte mig ind i dine årsager til, at bryllupet er rykket til 2009 og som Loller siger, at det en stærk beslutning og :super: til dig for det.

Håber I finder drømmehuset og drømmejobbet snart og at planlægningen bliver et to-mands projekt og ikke kun dit.

:cheerleader3::lol::lol:

0

Annonce ♥

:cheerleader3::lol: :lol:

Hvor træls I har været nødt til at udsætte brylluppet, men du lyder nu ret afklaret med det.. :super:

Det lyder rigtig spændende med huskøb. :bearhug: Kan godt forstå du gerne vil have at I får et hus som er JERES og ikke kun hans...

Men det var rigtig dejligt med en lille update fra dig.. :bearhug:

0

Hej smukke!!!

Sikke en omgang, du har været igennem :lol::super:

Øv med jobbet søde og :cheerleader3: til nyt hus...kan sørme godt forstå, at du gerne vil have et hus, du føler et dit ;)

og ny bryllupsdato!!!! :bearhug: Lige for tiden har jeg også haft lyst til at aflyse p.ga. manglende engagement - sikke en stærk beslutning, du har taget dig søde - tror du har gjort dét, mange har haft lyst til i løbet af sådan en planlægning....

Dejligt du er tilbage - vi har savnet dig :lol:

0

Hej Søde,

hvor dejligt at høre fra dig :cheerleader3:

Og som de andre piger siger, stærke beslutninger at tage :lol:

Krydser fingre for at det hele går i den rigtige retning med stress etc og at I snart finder drømmehuset og du jobbet, så du kan få lidt mere ro på.

Masser af kram

Mette

0