Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 posts in this topic

Annonce ♥

Mange mange kæmpe krammere til dig :cheerleader3::o:cheerleader3:

Hvor er det rart at høre fra dig - også selvom det ikke er ubetinget godt. Men du virker egentlig meget afklaret med det hele, og det er nogle stærke valg, du har truffet. Det kan du godt være stolt af.

Nyt job? Ih, så kan du komme hen til Børsen :denmarkflag::denmarkflag::bestwishes::denmarkflag:

Jeg kan så meget forstå dit sidste punkt, og det er lige præcis sådan jeg også har haft det. Man er jo to om at blive gift, ik? Jeg håber virkelig manden din snart vågner op til dåd og indser at han skal komme lidt mere ind i kampen, så han ikke risikerer en dag pludselig at have mistet en så fantastisk kvinde som dig.

Dejligt at høre fra dig, søde :bearhug:

Hvor er du skøn :cheerleader3:

Tak for de dejlige ord!

Ja, jeg håber også at han indser at der rent faktisk er risiko for at jeg smutter :cheerleader3:

Men jeg VED at jeg vil være sur over manglen på deltagelse bagefter og også spekulere på om vi overhovedet blev gift, fordi jeg tog hele slæbet. Og den mistanke vil jeg ikke have med ind i mit ægteskab!

Så hellere vente - selvom det er træls nu hvor alle "mine" piger er i gang med at blive gift

0

Hov, nu er du jo 2009 brud.

Jeg kan sagtens sætte mig ind i dine årsager til, at bryllupet er rykket til 2009 og som Loller siger, at det en stærk beslutning og :bearhug: til dig for det.

Håber I finder drømmehuset og drømmejobbet snart og at planlægningen bliver et to-mands projekt og ikke kun dit.

:denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag:

Det håber jeg dæl...også! Det er trods alt nogle ting, der vejer lidt tungere end en bryllupsdag. Selvom det er lidt træls lige nu................. :bestwishes:

0

:denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag:

Hvor træls I har været nødt til at udsætte brylluppet, men du lyder nu ret afklaret med det.. :cheerleader3:

Det lyder rigtig spændende med huskøb. :cheerleader3: Kan godt forstå du gerne vil have at I får et hus som er JERES og ikke kun hans...

Men det var rigtig dejligt med en lille update fra dig.. :o

Ja det kan virke som en lille ting - men det er bare utroligt vigtigt for mig at det er noget jeg selv er med til at vælge. Også selvom det koster nogle flere penge. Så bolig kommer desværre før bryllup, så ja jeg er afklaret - men synes nu ikke det er superfedt lige pt

:bearhug::bestwishes:

0

Annonce ♥

Hej smukke!!!

Sikke en omgang, du har været igennem :bearhug::bestwishes:

Øv med jobbet søde og :denmarkflag: til nyt hus...kan sørme godt forstå, at du gerne vil have et hus, du føler et dit ;)

og ny bryllupsdato!!!! :cheerleader3: Lige for tiden har jeg også haft lyst til at aflyse p.ga. manglende engagement - sikke en stærk beslutning, du har taget dig søde - tror du har gjort dét, mange har haft lyst til i løbet af sådan en planlægning....

Dejligt du er tilbage - vi har savnet dig :denmarkflag:

Jeg er også glad for at være tilbage - selvom det også er lidt trist, når nu vi har fulgtes ad så længe.

Men det er måske konsekvensen af at være ligestillingens døtre: huset skal ejes lige og brylluppet planlægges i lige fællesskab :cheerleader3:

Men jeg VED at jeg vil være sur over manglen på deltagelse bagefter og også spekulere på om vi overhovedet blev gift, fordi jeg tog hele slæbet. Og den mistanke vil jeg ikke have med ind i mit ægteskab!

Møs til dig også :denmarkflag:

0

Hej Søde,

hvor dejligt at høre fra dig :denmarkflag:

Og som de andre piger siger, stærke beslutninger at tage :denmarkflag:

Krydser fingre for at det hele går i den rigtige retning med stress etc og at I snart finder drømmehuset og du jobbet, så du kan få lidt mere ro på.

Masser af kram

Mette

Det havde været værre ikke at tage beslutningen, tror jeg.

Håber også det snart går i den rigtige retning. Når først en af tingende falde på plads, så plejer resten at falde med - så det satser jeg på snart sker :denmarkflag:

Masser a kram til dig også :bearhug:

0

Hvor er det rart lige at høre fra dig igen :denmarkflag:

Som de andre også har skrevet så er det nogle store beslutninger der er truffet - håber det hele kommer til at gå som du ( I ) ønsker det :bearhug:

:denmarkflag:

Det håber jeg godt nok også!

Tak for tankerne :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Nyt navn:

Når alle I andre bliver gift og får nye navne, tænkte jeg at det ville jeg da også have...........

Nej pjat :denmarkflag:

Jeg har skiftet navn, fordi Septemberbruden spiller lidt dårligt på Madam BK, hvor jeg også har kigget forbi. Så nu hedder jeg det samme ¨på alle siderne, nemlig Frk Sif, og slipper for den små-skizofrene følelse :denmarkflag:

Og ja - det er min hund, der hedder Sif. Opfindsomheden rakte ikke længere

0

Annonce ♥

Tillykke med det nye navn! :cheerleader3:

Kan godt forstå du vil have det samme navn på alle siderne. Jeg har en profil på det andet BK, under et andet navn, fordi jeg gerne ville være en smule usynlig når vi går i gang med projekt baby om et års tid.. Men det var godtnok også underligt i starten at skulle skrive et helt forkert brugernavn.. :cheerleader3:

Hvordan går det med husjagten? :cheerleader3:

0

Hæhæ kært barn har mange navne :cheerleader3:

Dejligt at se du er tilbage :cheerleader3:

Kan godt følge dig at brylluppet skal være noget i begge planlægger og skønt at I er gået i gang med at finde et hus der er jeres begge.

Nice to have you back :carrot:

Anne

0

Annonce ♥

Annonce ♥