Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 posts in this topic

Annonce ♥

Forresten:

Manden min kom med et forslag til lokale.

Kollerup mølle kro i Hadsten. Det er godt nok ikke ved stranden, men der er en sø lige udenfor, der er skov og en yndig hvid bro over søen.

Maden er FANTASTISK og lokalerne er hyggelige. Der er 2 værelser til overnatning, men derudover ligger der et motel i nærheden. ( der overnattede mange af vores gæster).

Der er også golf salonen i Viborg, direkte ved Viborg søerne.

0

Hey søde

Slås du stadig med at finde et feststed? Jeg er altså alvorligt bange for at du kommer til at slække bare en lille smule på dine tårnhøje krav *ss* Der er ikke såå længe til mere nu.. For et år siden synes jeg også der var evigheder til, men se mig nu.. Kun 1½ måned tilbage...

Hvordan går det med studiet?

0

Damn sveske. Kan godt se at de ikke er nemt, når de små detaljer ikke er på plads.

Har I overvejet at bygge et sted selv? :pokey:

nu skal du ikke komme for godt igang...... :thumbsupsmileyanim: Så kommer jeg efter dig..! Men TAK for dine forslag - jeg kom til at inspirere mig selv og googlede lidt og tror squ jeg har fundet noget helt perfekt. Men det ligger i Vejle og åbner først marts 2008 (åbningen er blevet forsinket)

Tør man mon satse på det? Og HVORDAN overtaler man manden????

0

Annonce ♥

Hey søde

Slås du stadig med at finde et feststed? Jeg er altså alvorligt bange for at du kommer til at slække bare en lille smule på dine tårnhøje krav *ss* Der er ikke såå længe til mere nu.. For et år siden synes jeg også der var evigheder til, men se mig nu.. Kun 1½ måned tilbage...

Hvordan går det med studiet?

Jeg ved jeg er nuts! Og er ikke stolt af det!!! Godt jeg har jer herinde, hvis jeg ævler mere om det til manden er jeg bange for at han får mig indlagt :thumbsupsmileyanim:

Og du har ret, jeg har halvtravlt. Før jeg har stedet på plads er det jo noget svært at lægge sig fast på indbydelser mm - og der skal jo være plads til at ombestemme sig en 7 - 800 gange.... :bestwishes:

MEN måske har jeg fundet et sted! Tjekker dem ud i morgen - og tør ikke sige hvad det er endnu af frygt for at en anden vild zilla render med det.... :pokey:

Og studiet-- tja begynder først den 1/9 - så foreløbig går det meget godt!! Hi hi

0

Annonce ♥

Er du kommet nærmere feststed?

Eller er du ved at have brug for en spændetrøje, ligesom mig? b99.gif

Har vist desværre meget brug for spændetrøje!! :thumbsupsmileyanim::blush:

Men fik ringe til mit nye favorit-feststed i går og fik at vide at de først er klar med materiale om en måned..!!

Nej, det er altså ikke hurtigt nok her i zilla-ville. Men stedet er helt nyt og først ved at blive bygget færdigt, så jeg må vente med tålmodighed en hel mååååååned endnu.

Tilgengæld er jeg så gået i gang med det endelige design af indbydelser. To be continued, hedder det vist...

0

Annonce ♥

Sådan dér. Vind i håret, solbrille på næsen og TV2 i ørerne. Efter knapt 6 uger i agurketid, ferierende kolleger og en mødetid kl 05.00 om morgenen er det ENDELIG min tur til at holde ferie. FÅRK det bliver godt - det mødetidspunkt trækker virkeligt tænder ud. Har haft konstant jetlag pga søvnmangel og mærkelig døgnrytme i 1½ måned.

Så ja glæder mig meget - så kan der jo planlægges lidt igen herinde... :pokey:

Skal dog liiiiiiiiiiiiiiiiige have klampet ansøgning sammen til det VILDESTE drømmejob - det er et absolut must have! Desværre kører hjernen noget langsomt efter alt det arbejde, solen skinner og jeg er møgtræt - og nu har kæresten lige taget mig i at lave overspringshandling her på BK. :respekt:

Troede ellers det kunne løsne op for min skriveblokering.. :iloveyou:

Må tilbage til de seriøse taster- men vi ses jo snart igen :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Altså er blevet meget hooked på et nyt feststed. Og med nyt mener jeg virkeligt NYT. Det er først ved at blive bygget nu og er færdigt marts 2008.

Og så er det jo kontrol-zilla her bliver helt bekymret. Er det for sent? Vi kan jo kun se formodede billeder og det er jo svært at bedømme noget ud fra. Sæt nu det står færdigt og det så slet ikke er så fedt vi troede?

Har de styr nok på festafvikling når det er så nyt eller er det en yderligere risiko?

Hvad siger I?

1) Is i maven og det går nok?

2) Holde fast i mindre godt, allerede fundet feststed?

3) Bare booke begge og tage beslutningen i marts/april næste år?

:):):)

0

Altså er blevet meget hooked på et nyt feststed. Og med nyt mener jeg virkeligt NYT. Det er først ved at blive bygget nu og er færdigt marts 2008.

Og så er det jo kontrol-zilla her bliver helt bekymret. Er det for sent? Vi kan jo kun se formodede billeder og det er jo svært at bedømme noget ud fra. Sæt nu det står færdigt og det så slet ikke er så fedt vi troede?

Har de styr nok på festafvikling når det er så nyt eller er det en yderligere risiko?

Hvad siger I?

1) Is i maven og det går nok?

2) Holde fast i mindre godt, allerede fundet feststed?

3) Bare booke begge og tage beslutningen i marts/april næste år?

:):):biggrin:

Hejsa

Som jeg også har skrevet det andet sted, så ville jeg ikke turde tage chancen - byggerier er aldrig færdige til tiden... :)

0

Honey.

Book dem begge. Aftal med musikere og andre at det drejer sig om 1 prioriteten MEN i tilfælde af at det ikke er færdigt bliver det 2 prioritet. Force majeure kan man vel kalde det :) Hvis det er nedfældet på skrift og de implicerede parter accepterer, er der jo ikke noget at komme efter. Hvis ikke det bliver det ene bliver det, det andet.

Jeg er spændt på at høre hvad I beslutter jer for.

Kramser og god ferie.

0

Annonce ♥

Hey

Så nåede jeg endelig herind...har ikke fået nærlæst alt, men har da kigget billeder osv.

Kan godt lide den enkle stil på kjolerne - og det lyder bare viiiildt romantisk med udendørsbryllup og "alléen" op til "alteret"...

Vi skal også vies udenfor - hvis ellers vi kan få overtalt nogen til at vie os :ban:

Følger lige med for at få inspiration :-)

Mvh Bettina

0

Kære Christina

Først og fremmest: Træerne vokser ikke ind i himmelen (selvom det føles sådan på ens bryllupsdag , det er ventetiden værd, bare vent :) ) Vi har som bekendt lige holdt det mest fantastiske bryllup på Helenekilde. Men men, jeg var da ved at gå i panik 100 gange over stedet deroppe! Vi var deroppe en del gange. Den ene gang var der bare totalt nusset, der var skår i alle tallerkenerne og i restauranten var der kun lys i ½delen af pærerne, de andre var sprunget... Til prøvemiddagen var bøffen sej, der var intet salt i maden for de var udgået for salt på stedet ( :biggrin: ) og panna cotta'en skilte... En trejde gang havde gartneren vist holdt ferie i 2-3 måneder for man skulle kæmpe sig igennem ukrudt, før man kunne komme ind af hoveddøren. Og sådan var der altså 1000 småting, som en rigtig bridezilla kunne gå bananas over. MEN søde Chris, man kan bare ikke have kontrol over det hele. Jeg (aj ok, mest Christian) holdt hovedet koldt og gik 100% efter mavefornemmelsen og den 200% fede stemning deroppe. Så mit råd til dig er at lade detaljebrillerne ligge hjemme på skrivebordet i første omgang og så finde et sted, hvor du kan se muligheder. Og jeg LOVER dig, at på selve dagen fatter du alligevel ikke en skid :)

Jeg har for øvrigt købt din sommerfugleklipser - jeg skal lige have fundet en boblekuvert, så kommer den over til dig.

:) Bellehelene

0

Jeg tror ikke jeg turde bokke det nye sted. Min far og lillebror er hændværker og jeg ved at det næsten altid går over tidsfristen.

Det er lidt frækt, men ikke kunne jo bokke begge steder :thumbsupsmileyanim:

Det er nogle rigtig søde sommerfugle du har fundet.

Kom til at kigge på din kjole "igen" den er virkelig smuk..

0

jeg tror squ jeg tar chancen og satser på det nye sted. Det har bare alt. Og så må jeg jo have et andet sted som back up - selvom det måske er lidt fy fy.

Har nogenlunde lagt på fast på den stil jeg vil have i indbydelser mm og så håbe på det passer. Hvis ikke, ja så er det vel ikke nogen større ulykke.....

Den store tour de feststed går i gang om en uge og 3 dage. Torsdag suser vi nemlig lige en tur til Kreta - totalt impulsivt- men 4 stjernet hotel til ingen penge skal man ikke sige nej til. Tilgengæld ligger det så langt væk fra ALT, men som min mor sagde: Så må det jo være afstressende! :oops:

Et par billeder kan det også blive til...

post-14804-1187129906.jpg

post-14804-1187129922.jpg

post-14804-1187129938.jpg

0