Chrisling

Justin Timberlake

19 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg skal også til Justin Timberlake på lørdag, men jeg må indrømme at det ikke liiiige er det jeg har i tankerne lige i øjeblikket, for jeg har eksamen i morgen som varer til fredag kl. 12. Så fredag har jeg tid til at glæde mig til Justin - og så det faktum at jeg har sommerferie i ... 10 uger!!
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også til Justin Timberlake på lørdag, men jeg må indrømme at det ikke liiiige er det jeg har i tankerne lige i øjeblikket, for jeg har eksamen i morgen som varer til fredag kl. 12. Så fredag har jeg tid til at glæde mig til Justin - og så det faktum at jeg har sommerferie i ... 10 uger!!

Årh...din stakkel, Mette - det er vel en opgave du skal skrive og evt. fremlægge?

Men jeg vil næsten gerne bytte - jeg skal nemlig til eksamen på mandag...billetterne bestilte vi før jeg vidste at jeg ville begynde at læse igen. Ikke den bedste timing i en presset eksamensperiode :thumbsupsmileyanim:

Nåh, men sådan er det jo, og jeg må unde mig selv de timers eksamenslæsningfri i selskab med Justiiiiiiiin...yeah!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også til Justin Timberlake på lørdag, men jeg må indrømme at det ikke liiiige er det jeg har i tankerne lige i øjeblikket, for jeg har eksamen i morgen som varer til fredag kl. 12. Så fredag har jeg tid til at glæde mig til Justin - og så det faktum at jeg har sommerferie i ... 10 uger!!

Årh...din stakkel, Mette - det er vel en opgave du skal skrive og evt. fremlægge?

Men jeg vil næsten gerne bytte - jeg skal nemlig til eksamen på mandag...billetterne bestilte vi før jeg vidste at jeg ville begynde at læse igen. Ikke den bedste timing i en presset eksamensperiode :bearhug:

Nåh, men sådan er det jo, og jeg må unde mig selv de timers eksamenslæsningfri i selskab med Justiiiiiiiin...yeah!

Jeg skal HELDIGVIS ikke forsvare opgaven. Det er en case-eksamen i to fag - sygepleje og sociologi. Det burde være ret lige til, men det er desværre noget sværere end jeg troede. Heldigvis er sociologidelen overstået, så nu knokler jeg med sygepleje!

Men rigtigt dejligt at tænke på at på lørdag når jeg stå og skriger til Justin, er det med god samvittighed :thumbsupsmileyanim: Super at du under dig selv at tage til koncert til trods for eksamenslæsning. Det er jo blot et spørgsmål om planlægning! :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det var bare alle pengene værd - det var så fedt - tror den mand kan danse bukserne af en hvilken som helst quinde

det eneste minus der var hvis du spørger mig var at der gik et godt stykke tid mellem opvarmning og justin hvor de bare kørte sådan noget blap musik og skød lidt med røg..... det var altså lige ved at dræbe det lidt for mig, men ellers god koncert da den først gik igang.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay...Justin fyrede den max af - stemningen var på kogepunktet nede foran scenen, hvor vi stod!

Har er så pi... funky, sikken en stemme han har...og sikke moves :thumbsupsmileyanim:

Drengerøvscharme til fingerspidserne, og herlig selvironisk!

Konceptet med scenen i midten, fungerede ganske glimrende.

MEN helhedsindtrykket blev skæmmet lidt af den usandsynligt dårlige lyd der er i Parken - kan virkelig ikke forstå at det ikke kan gøres bedre?!?

Pga lyden druknede up-beat sangene lidt i en rungen, men til gengæld lød de stille sange helt fantastisk - hvis I spørger mig, var hans ekstranummer klart det bedste...kun ham og et klaver - der kunne man virkelig høre at knægten kan synge :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer