Sign in to follow this  
Followers 0
Guest hkmc

Har i vist billede af kjolen til nogen?

12 posts in this topic

Jeg er SÅ glad for min kjole og vil så gerne vise den frem i bare iver....

Jeg er drøn dårlig til at holde noget hemmeligt, netop fordi jeg helst vil dele ALT med alle (ja ok ikke alt med alle, men i forstår?!)

Nu har jeg vist min kjole til et par stykker, der skal med til festen, og det sådan set ok. Men så alligevel er det ikke.

De blev meget glade for at være indviede i min hemmelighed og det var en dejlig fornemmelse at dele. Men jeg må heller holde, ellers er der jo ingen der bliver overrasskede over at se mig...

Er der andre der er lige så "dumme" som mig?

Hanne

0

Annonce ♥

Hejsa

Jeg har selvfølgelig vist den frem herinde!

Men ellers er det kun min mor( hun var med ude og købe den) og så min veninde, der skal være brudepige, der har set den.

Selv om du har vist den frem, er det ikke sikkert de helt kan huske hvordan den ser ud, og på selve dagen har du fået sat hår og lagt makeup. De får nok suset alligevel.

0

Jeg har selvfølgelig vist både modelbillede og mig i kjolen herinde! :thumbsupsmileyanim:

Ellers har min søster og mor set billede af mig i kjolen. Min søsters kæreste har set kjolen på en model, men det er jo slet slet slet ikke det samme, som at se "originalen" i kjolen"

0

Min brudepige, Mor og Mormor har set mig i den "live", da jeg prøvede den.

Ca 5 af mine veninder har set den på modelbilleder - men jeg har ikke fået taget nogen billeder af mig selv i den, så det sætter en naturlig grænse for, hvem der kommer til at se mig i den.

Men du behøver da ikke at føle, at du "har dummet dig", som du skriver. Det bliver jo en helt anden oplevelse at se dig på dagen, når du er pyntet rigtig op.

-Kirstine

0

Annonce ♥

Er vist også for dårlig til at holde på en hemmelighed hvad angår kjolen... Kan simpelthen få over mine læber, at kjolen er en hemmelighed, når nu folk spørger. :biggrin: Havde mor, svigermor og søster med ude at kigge på den første gang, to veninder med ude at prøve den anden gang, vist den et par gange fra prøvningen og på modelbillede.... :thumbsupsmileyanim:

Men hvad pokker... Jeg har jo ikke mailet den til alle gæsterne eller lignende - og helhedsindtrykket får de jo først i kirken. Min kæreste ved jo ingenting og det er jo det vigtigste! Eller det vil sige... jeg har kun sagt til ham, at jeg ikke skal i stor marengs. :thumbsupsmileyanim:

Edited by MaikenHolm
0

Viser gladeligt min frem - er såååå glad for den! :thumbsupsmileyanim:

Jeg er bare dårlig til at holde noget hemmeligt, jeg selv er glad for.

Alle skal se det :bearhug:

Er helt enig i hvad alle de andre skriver - Selvom du viser billeder af din kjole, vil det slet ikke være det samme som at se dig i den på dagen med flot hår og make-up.

0

Der er faktsik mange, som har set mig i min kjole... Lidt for mange, synes jeg nu...

Det er en lang historie, men jeg nåede faktisk at have tre forskellige veninder med inde og se den + mine forældre. Og så har jeg vist den frem herinde og til en kollega - og vist nok også til vores forlover (dog kun et dårligt uskarpt mobilfoto)

Men det er efterhånden længe siden, de har set mig i den, og med hår og make up og det hele, bliver det jo noget helt andet. Min ene veninde er også hende, som skal lægge min make.up og ordne mit hår, så jeg har det faktisk rigtig godt med at hun har set den. Hun får den alligevel at se om formiddagen... Og mine forældre ser den jo også inden kirken, så det er heller ikke noget problem.

0

Annonce ♥

Ha, prøv at spørge hvem der IKKE har set min kjole! Jeg elsker den og alle skal se den. Casper er vist den eneste der ikke har set kjolen og det er det vigtigste. Som en anden skrev så er et billede altså noget helt andet end den dag hvor jeg har håret sat op til narrestreger og kjolen er rettet præcist til til mig. Så det gør ikke så meget at den ikke er helt ukendt for gæsterne.
0

Uh, jeg har vist min til alle der gad kigge på den - og måske også et par stykker, der ikke var så interesserede. Men langt de fleste har kun set modelfoto, og kæresten har selvfølgelig ikke set den. Dvs, det har han, for han har bladret en brochure igennem, hvor den var i, men han aner ikke, at det er den. (Han sagde heldigvis ikke noget grimt om den, som om nogen af de andre...)

0

Annonce ♥