Guest MariaogKennet

Maria og Kennets bryllup d.09/08-08

1,037 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tak søde tøser !!

Jeg er også bare SÅ glad for den !!!!

Problemet er bare nu at jeg kan ikke finde ud af hvilken frisure der dur til mit hår... det er bare råddent....

Jeg prøvede at have hængehår her til tilretningen - og et eller andet sted sys jeg det måske er for meget at der er så meget hår som hænger... men jeg er gået væk fra en hel stram frisure og en knold i nakken... tror ikke det dur til mig...

Så jeg er lidt i krise med hvad jeg så vil have... * suk *

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aftalt tidspunkt for møde med feststedet

Hej igen,

Så begynder det at skride fremad i vores bryllupsplanlægning igen ;o)

Vi har SU imorgen, men mangler stadig at høre fra noget familie så Kennet ringer rundt imorgen og tjekker med dem.

På torsdag skal vi så ud til Pøt Mølle igen for at aftale pris og mad !!

Det blir SÅ spændende !!!!

Indtil videre har vi kun haft et enkelt afbud - det er SÅ dejligt - men er bange for at det koster i vores planlægning i borde... vi blir nok nød til at værelidt traditionelle og ikke rykke rundt som oprindeligt var planen... der er jo desværre en stolpe midt i det hele som sætter en naturlig stopper for det hele.. smil..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ser bare SÅ smuk ud i din kjole! :boohoo::)

Kan godt se hvad du mener med håret, lige nu er der lidt for meget hår nede.. Hvad med at få håret sat noget lignende Rikkes (ying)?

post-28737-1214812656.jpg

post-28737-1214812644.jpg

NØØØJ nogle flotte billeder du har der !!!!!!!!!!!

Liiiige det jeg ønsker mig !!! Genialt søde !!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har vi fået aftalt med Pøt Mølle

Menuen på den store dag er som følger :

Forret : Tarteletter med høns i asparges

Hovedret : Stegt, letsprængt andebryst serveret med friske gemyser, smør stegte kartofler og let peberrodssauce

Dessert : Hjemmelavet islagkage af vanille og jordbæris, serveret med kold jordbærsauce

Bordplanen og bordækning samt alt andet er afklaret og den fine liste jeg fandt herinde var simpelthen genial !!!

BK ER SKØNT !!!!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så har vi fået aftalt med Pøt Mølle

Menuen på den store dag er som følger :

Forret : Tarteletter med høns i asparges

Hovedret : Stegt, letsprængt andebryst serveret med friske gemyser, smør stegte kartofler og let peberrodssauce

Dessert : Hjemmelavet islagkage af vanille og jordbæris, serveret med kold jordbærsauce

Bordplanen og bordækning samt alt andet er afklaret og den fine liste jeg fandt herinde var simpelthen genial !!!

BK ER SKØNT !!!!!!!

MUMS !!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare SÅ skønt...

Der har også været lidt bøvl med slæbet - Lilly mente jeg sku sidde på sikkerhedsnåle hele dagen... det sys jeg ikk liiiige jeg var villig til....

Så min dejlige mor vil gerne hjælpe med at fixe det...

Det er skønt at tingene stille og roligt er ved at falde på plads ;o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Maria

Lyder dejligt med menuen uhm... :)

Er lige på arbejde, så min billed-inspirationsmappe er ikke lige tilgængelig - men hvis jeg husker det, når jeg kommer hjem, skal jeg nok huske at ligge et frisure billede ind i din tråd på en løst opsat frisure, som jeg synes er flot...

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Maria

Lyder dejligt med menuen uhm... :shopping:

Er lige på arbejde, så min billed-inspirationsmappe er ikke lige tilgængelig - men hvis jeg husker det, når jeg kommer hjem, skal jeg nok huske at ligge et frisure billede ind i din tråd på en løst opsat frisure, som jeg synes er flot...

:shopping:

Ih det kunne være SUPER sødt af dig at gøre det !!!!

Må du meget gerne !!

GUD !! Du skal jo snart giftes !!! vildt !!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det er bare SÅ skønt...

Der har også været lidt bøvl med slæbet - Lilly mente jeg sku sidde på sikkerhedsnåle hele dagen... det sys jeg ikk liiiige jeg var villig til....

Så min dejlige mor vil gerne hjælpe med at fixe det...

Det er skønt at tingene stille og roligt er ved at falde på plads ;o)

WOW, hvor er du bare SMUK i din flotte kjole !!!!

Vedr. frisure, ville jeg også foreslå dig en "løs" knold - så du ikke har det nede, men heller ikke får det stramt sat op ! - billederne der er lagt ind, er præcis det jeg ville foreslå.

Hvad mener du med, at Lilly mente, at du skulle sidde på sikkerhedsnåle ??? - Ville de bare sætte slæbet op sådan ????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare SÅ skønt...

Der har også været lidt bøvl med slæbet - Lilly mente jeg sku sidde på sikkerhedsnåle hele dagen... det sys jeg ikk liiiige jeg var villig til....

Så min dejlige mor vil gerne hjælpe med at fixe det...

Det er skønt at tingene stille og roligt er ved at falde på plads ;o)

WOW, hvor er du bare SMUK i din flotte kjole !!!!

Vedr. frisure, ville jeg også foreslå dig en "løs" knold - så du ikke har det nede, men heller ikke får det stramt sat op ! - billederne der er lagt ind, er præcis det jeg ville foreslå.

Hvad mener du med, at Lilly mente, at du skulle sidde på sikkerhedsnåle ??? - Ville de bare sætte slæbet op sådan ????

Det var også de frisurer min frisør og jeg syntes bedst om - når sløret er så langt så blir det for meget ;o)

Mht til sikkerhedsnåle - jeg spurgte inde i Lilly hvordan slæbet kunne sættes op - og hun foreslog bare at jeg skulle sætte det op med sikkerhedsnåle og en broche.... det sys jeg ikke liiiiige var den optimale løsning men hun kunne ikke give andre... den var rigtig flot fordi kjolen puffer op bagi... meeeen... sys ikke jeg ville ha det da jeg er bange for at de river i stoffet som er lidt sart og at jeg blir stukket i måsen af nåle !!

Så min mor og jeg har fundet en løsning med en knap og en lille gennemsigtig tråd ;o) så tror jeg sagtens det kan gå ,o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej trold : )

Vedr ophætning af kjole/slæb :

Ved min kjole bliver der lavet en lille knap + løkke så slæbet kan knappes op indvendigt (faktisk som hvis man folder kjolens slæb ind under kjolen)!

Gav det nogen mening?!

Nå, men da jeg var til tilretning sidst, målte damen selv ud til det og viste mig, hvordan det kommer til at se ud : )

Undrer mig at damen i lilly ikke kunne noget lignende samme trick...! :shopping:

Hm... måske kommer det an på kjolens form, slæbets størrelse osv.

Skal ikke lige gøre mig klog.

Men som sagt får jeg syet en løkke plus en knap (eller måske to bindebånd?!) fast, så slæbet kan hæftes op.

Mon ikke du og din mor (eller lilly) kan finde på noget lignende?!

Det var bare et fif herfra : )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Frisure inspiration :

Og så kommer der da lige et frisure billede som lovet... :shopping:

Tager selv dette billede med til min frisør som inspiration, da jeg tror denne form for løst opsat frisure vil klæde mig godt (jeg skal ikke have håret for 'skrabet' i en knold!).

Synes den er rigtig sød :shopping:

post-23374-1216063953.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej trold : )

Vedr ophætning af kjole/slæb :

Ved min kjole bliver der lavet en lille knap + løkke så slæbet kan knappes op indvendigt (faktisk som hvis man folder kjolens slæb ind under kjolen)!

Gav det nogen mening?!

Nå, men da jeg var til tilretning sidst, målte damen selv ud til det og viste mig, hvordan det kommer til at se ud : )

Undrer mig at damen i lilly ikke kunne noget lignende samme trick...! :shopping:

Hm... måske kommer det an på kjolens form, slæbets størrelse osv.

Skal ikke lige gøre mig klog.

Men som sagt får jeg syet en løkke plus en knap (eller måske to bindebånd?!) fast, så slæbet kan hæftes op.

Mon ikke du og din mor (eller lilly) kan finde på noget lignende?!

Det var bare et fif herfra : )

Hej Tine som snart skal giftes !!!

Det er lige præcis den løsning som du nævner at min mor og jeg er kommet frem til.. dog blir slæbet hægtet fast udvendig på kjolen og ikke indvendig da det lange slæb ikke er en del af selve kjolen... gir det mening ?? hmm... altså det er sat ovenpå selve kjolen som har et lille slæb....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frisure inspiration :

Og så kommer der da lige et frisure billede som lovet... :shopping:

Tager selv dette billede med til min frisør som inspiration, da jeg tror denne form for løst opsat frisure vil klæde mig godt (jeg skal ikke have håret for 'skrabet' i en knold!).

Synes den er rigtig sød :shopping:

Den er da super sød Tine !!!!!

Haps - den er lige sneget ind i min inspirationsmappe !! høhø

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Blærerække af indbydelser

Omend forsinket

GUUUD !!! Kommer lige i tanke om at jeg har da glemt at lave en endelig beretning om vores indbydelser !!!

Bedre sent en aldrig !!

Kennet og jeg gik i gang med at lave invitationerne færdig en lørdag formiddag - han skar og jeg skrev ;o)

Her er de tre elementer til vores indbydelser :

Omslag - indbydelse og bånd.

post-28215-1216128622.jpg

Redigeret af MariaogKennet
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer