Guest magnolia

Lars og linda bryllup 13/10- 2007

39 indlæg i dette emne

Ville lige prøve at lave en tråd

Der inviteres 38 personer.

Farvetema: Blå baice og guld

Følgende er tænkt på, købt eller lavet.

- Nr. Lyndelse kirke kl. 15.00

- Fotograf S.E. Foto

- Kratholm selskabslokale

- Værelse bestilt, forbliver en hemmelighed

- Musik er bestilt

- Frisør bestilt 1000 for mig og 2 brudepiger incl make-up

- Pasning af vores børn: brudepigen tager dem med hjem

- Brudepigekjoler købt på nettet

- Indbydelser: Lavet og sendt

- Gæstebog: Købt en sort bog og skal skvive monogram på i guldskrift

- Bordplan: Lavet

- Bordkort: Ikke endnu

- Salmehæfte til kirken: venter på samtalen med præsten

- Velkommen tale: holder manden

- Talen til min kommende: Tale eller sang?? Eller ingenting??

- Vielsesringe: gravere en ny dato i forlovelsesringe

- Bryllupskagen: fundet leverandør Fyld: vaniljecreme med karamel krokant

- Brudekørsel: Limousine er bestilt

- Menu og borddækning på plads: Har en ide til menuKunne vælge fra menukort så ikke mine ideér

- Alt på plads ved fotografen

- Prøvelsesattest sendt til præsten + ansøgning om navneændring ved vielsen

- Gennemgang af vielsen med præsten: Ikke endnu

- Morgengave til Lars: bestilt han har desværre også fundet ud af det... Jeg taler i søvne :thumbsupsmileyanim:

Hjælpere:

- Mor:moralsk støtte *S*

- Far: give mig bort i kirken

- Svigermor: Tager sig af S.U. fra gæsterne og ønskeseddel

- Bedste ven: Forlover, samt brødrister

- Lillesøster Helle, samt datter Rikke: brudepige

Skal også købe en fin lille taske, som skal indeholde følgende:

- lommetørklæder

- mascara - skal nok være vandfast hi hi...

- plaster til fødderne - ja man ved jo aldrig

- læbepomade

- friskmundspastiller

- pamol

- klar neglelak - til strømperne!!

- nål, tråd og sikkerhedsnåle

- hårnåle

- penge

- Mobil

NYT: der skal nok være noget

GAMMELT: Har arvet en halskæde fra min farmor

LÅNT: Har lånt et sjal af en kær veninde

BLÅT: Strømpebåndet?? og brudebuketten

MYNTE: Syet fast i sløret eller i buketten

Redigeret af magnolia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Vil da lige ønske dig velkommen til.

Du har da allerede styr på ret så meget må jeg sige. Der var faktisk lige nogle ting jeg lige havde glemt igen at jeg skulle, så det var da godt jeg lige fik kigget forbi.

Glæder mig til at følge dig. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tænket lige i måske ville høre historien om hvordan jeg mødte mind drømmeprins:

Jeg havde en veninde, der flyttede til samme by som mig med sin søn, efter hun, var blevet uvenner med sin kæresten. Vi skulle ind til byen, barnevogn og det hele, så vi står ved bus stoppestedet og ventede på bussen, så holder der pludselig en bil ind, Hun gik hen for at tale med ham og jeg blev ved barnevognen, for at knægten ikke skulle falde ud. Vores blik mødtes og jeg kunne bare ikke slippe det igen. Det viste sig så, at han var nabo til hendes mor, og hun kendte ham i forvejen. Han begyndte at ringe til veninden og spørge om vi ikke kom op og så film hos ham og ja nu har vi været sammen i over 13 år.

Det sjove er at, da jeg boede i Ringe boede han for enden af vores vej, da jeg flyttede til Freltofte boede han for enden af vores vej og så flyttede jeg igen sørme så det gjorde han også :thumbsupsmileyanim: Jeg tror det er skæbnen der har ført os sammen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har i går købt de sødeste små gummiænder med bryllupstøj på, de skal bruges nede hos lars søster, der skal mine gæster samles efter vielsen, og indtil de kan komme til festen om aftenen. Hun er bare så sød, jeg kom til at, nævne at, vi manglede et sted vores gæster kunne være, og hun åbnede hendes hjem. Hendes svigerdatter vil hjælpe hende med alt det praktiske så det skal jeg ikke engang tænke på. Det er dejligt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har længe snakket om at, børnene skal have deres egen menu, (til min søsters bryllup gik der 2 timer fra forrret til hovedret,) så vi er blevet enige om at, ungerne starter med en hovedret men ved ikke pt hvad den skal bestå af. har overvejet kartoffelbåde og kylling. og når de voksne har spist deres forret kan ungerne sætte sig og få de voksnes hovedret også, MEN min storebror og storesøster er meget skuffet over, at deres børn ikke får forret. De har udtalt at, deres børn gerne vil smage noget nyt. OG min storesøster sagde at, hun da forventede at, hendes den største søn (han er 10) bliver regnet som voksen, selvom han ikke kan holde bordskik og altid er den første som forlader bordet, det har endda været sådan så han prøver at lokke de andre børn med sig, så de ikke når at få nok at spise. Jeg kunne lige se for mig, at han sidder ved børnebordet, og får serveret en fisketallerken samtidig med at resten af børnene får kartoffelbåde eller pomfritter, han ville blive helt vildt misundelig og gå i protest. Og ja vi skal have børn med. Jeg må bare holde ved min beslutning og ikke blive irriteret over at, der kommer kaos.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i går købt de sødeste små gummiænder med bryllupstøj på, de skal bruges nede hos lars søster, der skal mine gæster samles efter vielsen, og indtil de kan komme til festen om aftenen. Hun er bare så sød, jeg kom til at, nævne at, vi manglede et sted vores gæster kunne være, og hun åbnede hendes hjem. Hendes svigerdatter vil hjælpe hende med alt det praktiske så det skal jeg ikke engang tænke på. Det er dejligt.

Har du ikke et billede af det søde ænder...og hvor er de købt...???

Redigeret af merkur65
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har i går købt de sødeste små gummiænder med bryllupstøj på, de skal bruges nede hos lars søster, der skal mine gæster samles efter vielsen, og indtil de kan komme til festen om aftenen. Hun er bare så sød, jeg kom til at, nævne at, vi manglede et sted vores gæster kunne være, og hun åbnede hendes hjem. Hendes svigerdatter vil hjælpe hende med alt det praktiske så det skal jeg ikke engang tænke på. Det er dejligt.

Har du ikke et billede af det søde ænder...og hvor er de købt...???

De er købt i EXPO det der tidligere hed ærlige bent i Rosengårdscentret Odense ved ikke lige hvor du er fra.

post-26610-1185289022.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har vi været ude og bestemme menuen, det var godtnok ikke lige hvad jeg havde regnet med, men hvis jeg vil have stedet må jeg vel også nøjes med det de har på menuén. Jeg er nok bare vant til andet. Det er første gang vi skal holde en fest ude og jeg er vant til selv at kunne bestemme alt, selv farven på dugen og bordpynten. Men som min mand siger, det er ikke maden der er det vigtigste men det at vi er sammen. Nå ja hele min familie er de eneste der ikke har meldt tilbage om de kommer eller ej. PINLIGT

Redigeret af magnolia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så har vi været ude og bestemme menuen, det var godtnok ikke lige hvad jeg havde regnet med, men hvis jeg vil have stedet må jeg vel også nøjes med det de har på menuén. Jeg er nok bare vant til andet. Det er første gang vi skal holde en fest ude og jeg er vant til selv at kunne bestemme alt, selv farven på dugen og bordpynten. Men som min mand siger, det er ikke maden der er det vigtigste men det at vi er sammen. Nå ja hele min familie er de eneste der ikke har meldt tilbage om de kommer eller ej. PINLIGT

Jeg håber at maden stadig er noget du gerne vil have, selvom det måske ikke lige var det du havde regnet med. Men jeg er sikker på at dagen nok skal blive kanon alligevel :thumbsupsmileyanim:

og så lige:

Kun 2 måneder tilbage

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er kjolen til mig fundet, ja det blev en lilly model. Nej ikke nogen billeder endnu. På det ene ser jeg ud somom jeg er ved at tude og på de andre ser jeg ret irriteret ud. Jeg skal ud og lede efter et skørt helst brugt. Og hvor finder jeg et korset, jeg har lige nogle deller der skal trækkes ind :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder her alene foran computeren med kriller i maven. Underligt, var ude og kigge på kjolen i går og nu har jeg åbenbart fattet at, det er rigtigt. Jeg skal sgu giftes. Hele aftenen i går var jeg bare sådan i tvivl. var det nu den rigtige kjole, kunne jeg have fundet den billigere, et andet sted eller måske en der lignede. Kiggede på de billeder vi tog derinde og undrede mig over, at jeg ikke smilede på et eneste af dem.

Da jeg så sidder og tuder over, at jeg har brugt 3500 på kjole og den kun er lejet. så siger min dejlige mand, Hvis du kan lide kjolen er det helt sikkert den rigtige og pengene skulle jeg ikke tænke på, jeg har jo altid været fornært når det gjaldt migselv. Jeg havde fortjent den kjole også selvom den kun er lånt.

Desuden var jeg smuk i alt hvad jeg tog på, nu havde vi været sammen så længe så han tænkte ikke så meget på indpakningen men mere hvordan han fik det af :thumbsupsmileyanim:

Det er rigtig lang tid siden han har sagt jeg er smuk, han har altid sagt jeg ser godt ud eller sådan noget lignende.

Nå det var vist lidt kriller tanker. Dem kommer der sikkert nogle flere af.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej du - og rigtig meget held og lykke med det hele.

Ville lige liste ud mellem sidebenene, at den 13. oktober er en SKØØØØØØØØN dag. Min kæreste og jeg har 3 års dag - og du skal giftes; så en rigtig glædens dag.

Med dine indbydelser og brudepigekjoler er jeg helt ked af, at du ikke har skrevet en superlang tråd. Det virker rigtig gennemført, så det kunne have været helt super at høre en masse mere fra dig; dine overvejelser og så videre.

Johanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer