Stokholm

Brudesko

61 indlæg i dette emne

Hej med jer!

Jeg har ledt efter mine brudesko - men forgæves!

Jeg har købt kjolen, som er farven creme...og vil gerne ha en sko med en lille hæl - ikk for høj!

Må jeg ikk se jeres brudesko - sådan til inspiration, skal nemlig ud i eftermiddag og kigge igen.

Knus Annika.

:thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Stokholm
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mine er fra Deichmann til den nette sum af 200 kr :thumbsupsmileyanim:

post-21950-1182331976.jpg

Skoen er cremefarvet og remmene chancere mellem guld og sølv, tror det er en humørsko, for jeg synes de skifter farve hver gang jeg prøver dem ;)

Men de passer perfekt til min kjole i light gold eller økologisk flødefarvet som jeg kalder den :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej med jer!

Tusind tak for alle Jeres svar og billeder (der må da stadig gerne komme flere) :thumbsupsmileyanim:

Jeg fandt desværre heller ikk nogen denne gang - og jeg skal til den første tilretning på lørdag (KRISE). Hvad gør jeg?

Jeg kan først komme ud og kigge igen på lørdag EFTER tilretningen (skal være i Lilly kl. 10).

Hjælp mig...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej med jer!

Tusind tak for alle Jeres svar og billeder (der må da stadig gerne komme flere) :thumbsupsmileyanim:

Jeg fandt desværre heller ikk nogen denne gang - og jeg skal til den første tilretning på lørdag (KRISE). Hvad gør jeg?

Jeg kan først komme ud og kigge igen på lørdag EFTER tilretningen (skal være i Lilly kl. 10).

Hjælp mig...

Tja, jeg ved ikke lige hvor du bor, men jeg er blevet anbefalet Tåstrup Sko. Har selv været i Irenes Skrædderi - de har virkelig mange sko!!! (Amagerbrogade 166)

Fields og Fisketorvet har mange alm skobutikker, hvis det ikke SKAL være rigtige brudesko.

Har selv købt mine i Tops sko i Køge.

-God jagt!

post-26281-1183057773.jpg

Redigeret af septemberbrud
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer