MaikenHolm

Taske eller ej?

25 indlæg i dette emne

Jeg har lige købt en guld taske - og byttet den igen... Jeg kan ikke finde ud af, om jeg skal have taske med? For ud over en læbestift / gloss, ja, hvad har jeg så brug for? Kan slet ikke finde ud af om behovet er der?

Det var egentlig en super fin kuvert taske, som jeg havde købt mig. Men nu er den byttet, da jeg synes det måske er mere praktisk med en taske med hank?

Hvad gør I?

Redigeret af MaikenHolm
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på udkig efter en taske, og har også fundet et par kandidater, men den er altså ikke købt endnu. I min taske skal der være plads til: læbstift/gloss, mascara, lommetørklæder, plaster, klar neglelak (hvis strømperne løber), et par pinex og måske noget mere, som jeg ikke lige har tænkt på endnu.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har vurderet at det er det jeg har en brudepige og mor til. :thumbsupsmileyanim: Derfor har jeg droppet tasken da jeg syntes jeg har rigelig at gøre med at holde styr på blomster og mand. Jeg har dog planlagt at min mormors lommetørklæde skal vikles rundt om stilken på brudebuketten så det er i nærheden hvis der skulle knibes en tåre..

Hilsen Pia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal have en taske - men ikke så meget fordi jeg har det store behov, men fordi min mor og jeg selv har filtet en ;-) Egentligt er det lidt fjollet, for jeg regner ikke med at den skal med i kirke, og festen skal holdes hjemme i vores have, så make up, plastre og div. nødudstyr har jeg jo lige ved hånden, hvor jeg skal bruge dem :-)

En anden grund er at jeg tror min taske bliver mit blå, da jeg regner med at sætte lidt blåt bånd på den...

- Sille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have min fine guld-clutch bryllupstaske med mig:

post-20429-1182515494.jpg

Er du GAL, hvor skulle jeg ellers gøre af alt mit halløjsa?!?! :thumbsupsmileyanim:

Jeg slæber altid rundt på indholdet af en middelstor skuffe, og min bryllupsdag bliver ikke anderledes... :iloveyou:

Mit taske-motto er "vær beredt!"... måske lidt for spejder-agtigt, :cheerleader3: men ekstra makeup og pakker med kleenex og vabelplastre alene fylder jo en del. Og hvis der er plads kan mine skiftesko-guldballerinaer også være der! Juhu! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg regner med at skulle ha' taske med til læbestift, parfume og måske et par andre småting. Har en fin lille silketaske, som passer til sko og smykker.

Men regner ikke med at skulle have den med i kirken - der regner jeg med, at min mor vil agere takse-holder :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min taske er i samme stil som mariahøne's. Min er bare i sølv og vist en anelse mindre.

Jeg skal have læbestift, gloss, øjenskygge, compeed plaster og min tale liggende i. Jeg regner med "bare" at smide tasken det første og bedste sted jeg kan finde OG tage en kopi af talen i tilfælde af at min taske skulle forsvinde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt denne her til mit diverse dullegrej: - Såsom læbestift, Panodil, klar neglelak, frisk mund dimser samt læbepomade. Min mor medbringer diverse sygrej´+ nåle til at fikse kjolen med hvis der nu sker et eller andet.

Sådan en taske har jeg også købt... Den er virkelig smuk syns jeg er rigtig glad for den... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved det heller ikke rigtig. Jeg har taget denne liste fra en brud herinde:

- En læbestift eller gloss, så du kan holde kyssemunden klar hele dagen

- En pakke "frisk mund pastiller" til samme formål.

- En mascara. til at bevare de kønne øjne

- En pakke kleenex til de mest rørende stunder.

- En lille flaske med din parfume, så du kan dufte fantastisk gennem hele festen.

- Et lille spejl så du kan tjekke at alt er perfekt uden at løbe konstant på toilettet.

- Vabelplaster. Til de nye sko. hvis det nu sku gå galt.

- Pudderpapir. I modsætning til almindeligt pudder fjerner det sved og fedt samtidig med, at det lægger et tyndt lag pudder på huden.

- Klar neglelak. Hvis nylonstrømperne løber så put lidt neglelak på der hvor skaden er sket så det ikke bliver værre

- Nål og sytråd i samme farve som kjolen til knappen til ophæng af slæbet bag på kjolen hvis den skulle falde af

- Nogle hårnåle, hvis nu der skulle falde en tot!

- Sikkerhedsnål

- Ekstra sko - hvis de er umulige at danse i...men ja, de skal naturligvis ikke i brudens taske - men i brudens kuffert

- En neglefil, hvis de fine negle knækker

- Evt panodiler hvis musikken bliver lidt for høj

- En strikkepind til at klø hårbunden i den rigtig flotte frits (en fantsisk idé!!!)

- Deo

Så jeg kan godt se fornuften i at have en taske, men jeg tænker også, at jeg måske bare kan tage en tilfældig taske og så bede min brudepige eller minmor om at huske at tage den med til festen...

P.s. god idé med et lommetørklæde omkring buketten....

-Kirstine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har købt denne her til mit diverse dullegrej: - Såsom læbestift, Panodil, klar neglelak, frisk mund dimser samt læbepomade. Min mor medbringer diverse sygrej´+ nåle til at fikse kjolen med hvis der nu sker et eller andet.

Hej. FLOT TASKE.

Hvor har du købt den?

ck

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også jeg har ting nok at putte i en taske, men jeg kan heller ikke lige overskue turen op ad kirkegulvet med både taske, buket og far. Så jeg tror da også at jeg måske satser på at min mor kan tage tasken og så kan det da godt være jeg skulle gribe den fantastiske ide med lommetørklædet på brudekjolen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde en fin lille taske, som kunne hænge om håndledet. Men når det er sagt, så brugte jeg den altså overhovedet ikke. Kunne lige så godt have haft mine småting i min mors taske.

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nu regner vi med at vi skal holde vores fest i private lokaler, så mon ikke jeg pakker min store hverdagstaske med ALLE de praktiske ting som der skal være i den og smider den ud i hytten dagen før eller giver den til min søster så hun kan tage den fra kirken og ud til festen, for som I også skriver, man vil jo ikke have tasken i hånden når man går op af gulvet..... tror det vil se lidt skørt ud... :cheerleader3:

jeg syntes også at man skal passe på at man ikke kommer til og bruge alt for mange penge på alt for mange "overflødige" ting (det er jo selfv. en smags sag) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den er super sød nathasia, ville også vælge en lign. hvis vi skulle holde det på resturation, men føler at den er overflødig for mig når vi skal holde det i en spejderhytte (ikke bestilt endnu, men regner med at det bliver den vi har set på, da alle vores gæster kommer langvejsfra)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har lige købt en guld taske - og byttet den igen... Jeg kan ikke finde ud af, om jeg skal have taske med? For ud over en læbestift / gloss, ja, hvad har jeg så brug for? Kan slet ikke finde ud af om behovet er der?

Det var egentlig en super fin kuvert taske, som jeg havde købt mig. Men nu er den byttet, da jeg synes det måske er mere praktisk med en taske med hank?

Hvad gør I?

Jeg gider absolut ikke rende rundt med en taske den dag. Som du også selv siger ved jeg ikke rigtig hvad jeg skulle have i den... de få ting jeg har brug for vil jeg bede mine søstre om at have i deres tasker (som jeg har købt til dem til formålet).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg ææææææælsker den taske som sommerpigen har købt men.... efter at have talt med nogle af mine veninder som i de senere år er blevet gift har jeg besluttet mig for at droppe den. Man bruger den ikke og skal slæbe den med sig. Jeg regner med at jeg kan låne en plads i min mors taske til div praktiske ting.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har to brudepiger, min søster o g min kæreste's søster der begger er omkring de 20. og jeg ser det som en af deres opgaver.. Den liste Kirstine har lagt ind er nok meget dækkende for mit vedkomne...

Og jeg sysns heller ikke jeg er stødt på nogen billeder af brude herinde der har en taske med dig...??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg ved det heller ikke rigtig. Jeg har taget denne liste fra en brud herinde:- En læbestift eller gloss, så du kan holde kyssemunden klar hele dagen- En pakke "frisk mund pastiller" til samme formål.- En mascara. til at bevare de kønne øjne- En pakke kleenex til de mest rørende stunder.- En lille flaske med din parfume, så du kan dufte fantastisk gennem hele festen.- Et lille spejl så du kan tjekke at alt er perfekt uden at løbe konstant på toilettet.- Vabelplaster. Til de nye sko. hvis det nu sku gå galt.- Pudderpapir. I modsætning til almindeligt pudder fjerner det sved og fedt samtidig med, at det lægger et tyndt lag pudder på huden. - Klar neglelak. Hvis nylonstrømperne løber så put lidt neglelak på der hvor skaden er sket så det ikke bliver værre- Nål og sytråd i samme farve som kjolen til knappen til ophæng af slæbet bag på kjolen hvis den skulle falde af - Nogle hårnåle, hvis nu der skulle falde en tot!- Sikkerhedsnål- Ekstra sko - hvis de er umulige at danse i...men ja, de skal naturligvis ikke i brudens taske - men i brudens kuffert- En neglefil, hvis de fine negle knækker - Evt panodiler hvis musikken bliver lidt for høj- En strikkepind til at klø hårbunden i den rigtig flotte frits (en fantsisk idé!!!)- DeoSå jeg kan godt se fornuften i at have en taske, men jeg tænker også, at jeg måske bare kan tage en tilfældig taske og så bede min brudepige eller minmor om at huske at tage den med til festen...P.s. god idé med et lommetørklæde omkring buketten....-Kirstine
Godt så, er der nogle der ved hvor man kan købe en hvid sportstaske med blonder og tyl?? for det bliver da nødvendigt med alt det vi skal have med :thumbsupsmileyanim:
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da jeg er TOTAL afhængig af tasker, kan jeg slet ikke forstille mig ikke at have én til mit bryllup. Desuden har jeg grim astma, og føler mig ikke tryk, hvis jeg ikke har min akutmedicin tæt på mig hele tiden. I kirken regner jeg med at min brudepige (min bedste veninde) tager min taske, mens jeg selv vil have den ved mig til receptionen og festen.

Så ser denne dag som endnu en god undskyldning for at købe en rigtig fin taske.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer