Den glade Brud

Mette & Zeki, 9. juni, 2007

128 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jamen kære Mette, det ligner i hvert fald en perfekt dag, hvor er jeg bare glad på dine vegne ()()

Og hvor er det bare flot af din datter, sådan at stå og synge foran så mange mennesker, det kunne jeg i hvert fald ikke gøre... På den anden side tvivler jeg også på at der var nogen der ville høre mig synge :cheerleader3:

Hvad skete der egentligt med de blå stole, fik du dem skiftet ud eller var de bare ikke blå alligevel???

:ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fantastisk, fantastisk, fantastisk!!!!! :biggrin:

Hvor ER det dog bare nogle dejlige billeder, du viser frem her. I ser bare SÅ knald dejlige ud begge 2......ja din mand er da r*v lækker :cheerleader3: og DU....du ligner bare en drøm!!!

Det glæder mig meget, at I havde så fantastisk en dag og din datter var da bare super sej sådan at synge for så mange mennesker....håber det blev filmet!

Endnu engang....SUPER TILLYKKE :ilovebryllupsklar::cheerleader3:()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:cheerleader3:()():biggrin:

I er bare så dejlige:) Det varmer virkeligt!

Ja, jeg er megastolt af min datter! Jeg fatter stadigvæk ikke, at hun turde, for hun var jo fri til at springe fra hvert sekund, men hun glædede sig så meget til det! Jeg synes det er SÅ MODIGT!! Hun er min seje tøs:) Vi fik hele brylluppet optaget på High Definition kamera, så det har vi til evig tid:)

Gitte: stolene var blå - de fleste af dem, men min onkel var så smart at tage billeder af hovedbordet, hvor stolene var røde :ilovebryllupsklar: Man lagde faktisk ikke mærke til farven på stolene, fordi alt det andet overskyggede det. Vi opgav at beklæde stolene, da det ville blive et kæmpearbejde. I stedet brugte vi stoffet (Brit, som du skal have ovenpå dugene) til at drapere over de stole, der stod stablet langs væggene...:cheerleader3:

Louise, Tak for dine dejlige ord: JA! Min mand var/er megalækker...tænk, at jeg har gaflet ham...hehehehe:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med brylluppet.

Sikke nogle flotte billeder - er din far fotograf??

Jeg har stor respekt for din datter, at hun turde stille sig op og synge foran så mange mennesker. Da jeg så billedet af hende, fik jeg en klump i halsen- wauw hun er sej.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tillykke med brylluppet.

Sikke nogle flotte billeder - er din far fotograf??

Jeg har stor respekt for din datter, at hun turde stille sig op og synge foran så mange mennesker. Da jeg så billedet af hende, fik jeg en klump i halsen- wauw hun er sej.

Min far er en glad amatørfotograf med et fantastisk kamera:)

Vi er så heldige med at så mange tog så mange flotte halv-prof billeder hele dagen igennem:)!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super skønt bryllup Mette!!! :loveboard::thumbsupsmileyanim::loveflag:

Jeg er helt rørt... :loveboard: ;) sidder bare her og sluger alle billederne og stemningen til mig....al den romantik og kærlighed...og sikke en dejlig datter.....hun er simpelthen vildt smuk! ;)

Og så forresten...hvor ser hestestalden flot ud!!! Du har du sku gjort godt...er dybt benovet over dine kunstneriske evner vedr. hæfter, bannere osv...så flot!!!!

Dejligt at se du havde lige så en fantastisk dag som du havde håbet....

Knus herfra, Nanna (som lige er inde på bk igen og smugkigge...) :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du her virkelig fået sat en masse tanker og ideer ind i hoved på mig. Har du ik et billed af dine bannet i festlokalet hvor de er hængt op, det ser ud som om at du har sat bannert op på pcer?????

Ja jeg stjæler nok nogen af den ide, med et andet mønster.mmmmmmmmmmm

Vi skal giftes den 16.08.08 så jeg har god tid.

Hilsen Jeanette :bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Du her virkelig fået sat en masse tanker og ideer ind i hoved på mig. Har du ik et billed af dine bannet i festlokalet hvor de er hængt op, det ser ud som om at du har sat bannert op på pcer?????

Ja jeg stjæler nok nogen af den ide, med et andet mønster.mmmmmmmmmmm

Vi skal giftes den 16.08.08 så jeg har god tid.

Hilsen Jeanette :thumbsupsmileyanim:

På hele side 5 er der eksempler på det, også på en af de første sider, tror jeg :cheerleader3:) Det fungerede supergodt og fik simpelthen folk til at tabe kæben :td:) Jeg har ikke sat banneret op på pc'en, men jeg har et billede af sådan en pc-opsætning i min planlægningstråd:o)

Det var endnu smukkere i virkeligheden!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Mette!

Det lyder lidt som om, at nogle af dem, der har kommenteret på din tråd, kender dig personligt, men håber det er ok, at jeg blander mig også, selvom vi ikke kender hinanden :biggrin: Har lige siddet og læst hele beretningen, og er simpelthen solgt... det ser ud til at I har haft den dejligste dag, og jeg blev så rørt over at læse om det hele... er heller ikke så længe siden jeg selv blev gift, så tårerne ligger stadig på lur hele tiden ;)

Hvor er du smuk, og hvor er din mand og din datter smukke! Meget modig lille pige, hende må du være stolt af. Håber engang min mand og jeg får så dejlig en datter :griner:-

Hvor har I været henne på bryllupsrejse?

Kh June.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mette,

ENDELIG fandt jeg din beretning!!! smil.... Har gået og luret efter den siden jeg så dine bannere.... Jeg skal helt klart prøve at overtale min svoger til at lave sådan nogle for os når vi kommer så langt !!

Man kan bare se LAANGT væk at dig, Zeti og jeres lille pige har det så dejligt den dag og syntes bare I er så smukke !!!

Mange varme tanker

Maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak, tak, tak:)

Jeg sidder i øjeblikket og justerer alle billederne fra brylluppet og frasorterer en masse - målet er at printe en masse til et alm. fotoalbum, og også lave en photobog med med 100 flotteste billeder, og desuden også lave et online fotoalbum - men det er en kæmpeopgave, som virkelig forlænger bryllupsoplevelsen:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa :unsure:

Faldt lige over din bryllupsberetningen og blev helt grebet... Hvor har du bare været god til at skrive og billederne er såååå skønne... I er sådan et smukt par og hvor er din datter fin, super sejt at hun sådan stiller sig og synge... Jeg tør knapt nok stille mig op og holde en tale...

Stort tillykke med brylluppet... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer