aura

vores helt specielle dag

33 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Lørdag morgen kl.9 ankom min svigerinde og jeg til frisøren i øs plask regnvejr ( der faldt ca 40 millimeter i næstved den dag)! Vi hyggede og fik sat hår, og måtte derefter løbe ned til kosmetrologen i læ af paraply. Jeg fik lagt make up, og så måtte vi endnu engang løbe tilbage til frisøren, da min far hentede os det forkerte sted!!! Vi kom hjem og jeg kom hurtigt i kjolen, og jeg var klar kl.12.30, men resten af familien rendte forvirret rund, så jeg måtte pænt vente til de var klar så vi kunne køre. Da vi ankom til logen 13.05 hvor vi skulle giftes kl.13 var jeg lidt iriteret over at familien forsinkede mig så jeg kom for sent, men opdagede hurtigt at det faktisk var godt. Alle vores gæster fra København var forsinket pga regn og vejarbejde, så vielsen blev udskudt 20 minutter. Det havde været 8-10 mennesker kl.13 udaf 45!

Her er jeg på vej op til min mand

post-22409-1182884148.jpg

Redigeret af aura
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev gift på rådhuset mens jeg ventede vores datter, så vi havde lavet vores helt egen vielse. Allan, en ven af familien fik æren af at vie os.

Da jeg kom op til K. kindkyssede vi, og tændte derefter hvert vores lys, som stod på et bord ved hver vores stol.

Allan startede med at holde en tale til os og om os. Han snakkede om kærlighed og hvor modige vi var, at holde bryllup på en anden måde. Hvis jeg kan få ham til at sende hans tale, kan jeg lægge den ind her.

Så sang Nicole "Your Song" Af Elton John

Og så talte Allan igen og så kom i til vielsen

Her er vores vielsesritual:

Så tilspørger jeg dig K.G: Er C.S.G, som hos dig står, din ægte kærlighed?

Vil du elske og ære hende, og leve med hende både i medgang og modgang, som ægte kærlighed retfærdigvis fortjener det?

Ligeså tilspørger jeg dig C.S.G: Er K.G, som hos dig står, din ægte kærlighed?

Vil du elske og ære ham, og leve med ham både i medgang og modgang, som ægte kærlighed retfærdigvis fortjener det?

Efter at I nu har erklæret jeres kærlighed til hinanden, forkynder jeg herved jeres fællesskab for sluttet. Længe leve kærligheden!!

Disse ringe skal i give og modtage som symbol på, at i begge vedkender jer det ansvar som dette løfte giver.

Ringene er udadtil bevis for jeres kærlighed til hinanden

Vi ga´ hinanden ringe

Så tændte vi et stort lys med hvert vores lille lys, og stillede os bagved.

Så sang Nicole "endless Love" Med Lionel R. (alle kvinder i lokale havde våde øjne på det her tidspunkt)

Da hun var færdig kyssede vi, og gik ud igen. Der blev spillet klassisk musik på orgel både ved indgang og udgang.

Her er vi så blevet mand og kone, igen :ilovebryllupsklar:

post-22409-1182884816.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så holdt vi reception med tærter, salat, pindemadder og butterdej med fyldt, og selvfølgelig fadøl, Erdinger og Leffe, samt sodavand. Vi skulle egentlig have taget vores bryllupsbilleder på Gavnø, men pga vejret blev vi i logen. Da vi var færdige med at få taget billeder og og snakket lidt, fik vi bryllupskage. Min veninde lavede den til os, det var med chokolade mousse, og skovbærmousse, nam nam den var lækker :ilovebryllupsklar:

post-22409-1182885663.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så var tiden kommet til en lækker 5 retters menu

Forret: Fiskeanretning med Tun mousse, Hellefisk,

og Fiskepate.

Krydderurtedressing og hjemmebagt brød.

Vin: Baron de Pocé

Mellemret: Laurbærsorbet.

Vin: Baron de Pocé

Hovedret: Hvidløgsmarineret oksemørbrad med

Årstidens grønsager, kartoffel gratin og sauce Burgonne.

Vin: El Satinaco

Mellemret: Osteanretning.

Vin: El Satinaco

Dessert: Crème Brûlée Orange

Med is , frugt og Chokolade.

Vin: Asti Marco Bonfante

Natmad: Indisk karry suppe.

post-22409-1182888186.jpg

Redigeret af aura
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der var kysserunder, og K. holdt en god tale hvor jeg skrald grinede :biggrin: Det kom vist lidt bag på ham ()() Min far holdt en rigtig god tale, og jeg holdt en tale, som også blev rost rigtig meget. Vi havde hyret Peter reiming http://www.reiming.dk/ til at spille fra 18-24 og det var helt perfekt med arkustisk guitar, det gav en meget romantisk stemning og kan klart anbefales :ilovebryllupsklar:

Vi var færdige med at spise ved 22 tiden, og snakkede og hyggede med gæsterne indtil brudevalsen kl. 23. Vi havde øvet et par gange, og den gik rigtig godt. Jeg har danset i mange år, men k. er normalt ikke god på et dansegulv, men bryllupsvalsen gik helt vildt godt. han fik klippet sokker med en meget sløb saks, og man kunne se hans flotte røde negle :cheerleader3:

Mit slør var forbudt at klippe i, og jeg havde ikke noget riveslør, men hørte da ikke noget brok fra damerne :pokey:

Vi festede indtil kl.02 hvor der blev serveret natmad, og de sidste incl. os gik lidt i 3. Vi skulle sove på hotel i byen, og da jeg ikke havde drukket kørte jeg i brudekjole og det hele, ærgeligt at vi ikke fik et billede :cheerleader3:

En helt igennem perfekt dag, lige som vi ønskede. Kan slet ikke komme i tanke om noget vi glemte eller som skulle gøres på en anden måde. Det kan godt være at det regnede meget, men det rørte mig ikke en pind, det var jo ikke det vigtige den dag :cheerleader3: Solen skinnede da også fra en blå himmel da vi skulle spise, men der var fotografen jo over stok og sten, men dejligt var det alligevel.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer