MissRR

Bryllupskage...

9 indlæg i dette emne

Hej tøser

Håber der er nogle der kan hjælpe mig med det. Vores bager der skal lave kagen, ville bruge macipan, men efersom der er ingen af os der kan lide det vil vi heller havde den med sukkerpasta eller noget andet der minder om det....

Nogle forslag? det skal bare være hvidt

Er der nogle der har erfaring med om sukkerpast smelter(begynder at løbe i kanterne) når det er varmt?

Håber nogle kan hjælpe mig......

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er helt rigtig at sukkerpasta kan smelte i varmen... så derfor skal man bare vente med at sætte kagen frem til den skal spises... den skal stå køligt.... men den smelter ikke på 5 min. men den kan heller ikke stå fremme i 27graders varme i hele timer før servering.....

der er ikke så meget at gøre hvis vejret er super godt... for det blir det jo den 11 august er det jo super godt... hehe glæder mig så meget til vi skal giftes på denne dag...

Men hvis du ville ha sukker pasta så sæt den bare et køligt sted og lige inden i skal til at spise den så få serverings personalet til at tage den ind på bordet...

knus fra Louise :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores kage bliver lavet således, at der tages hensyn til, at det er sommer og varmt, så vi har også marcipan samtidig med, at "fyldet" også er tilpasset, hvis det skulle blive varmt.

Spørg din bager, om det kan lade sig gøre at få noget andet end marcipan.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

en af de ting der kan være med suckerpaste, når det er varmt er at når det har stået køligt (sør for at opbevare det med plastik over så ikke det for fugt) men alligevel kan det godt have en tildens til at "svede" når det kommer ind i et meget varmt lokale, og det kan gå rimeligt stærkt..(prøvede det med en det skete på 10 min). hvor jeg personligt syns marcipan ikke har det med at svede så nemt..

menn,,.... hvis du meget gerne vil have paste på, så syns jeg i skal tage det, og så søre for kagen kun lige kommer ind til når i skal bruge den, og ikke står til skue alt for længe..

håber det hjalp lidt.. god fornøjelse med det :) :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bliv gift den 9.juni og det var helt vildt varmt den dag. Vores kage var blevet lavet med sugarpaste og sålænge du sørger for at den står køligt (ikke nødvendigvis i køleskab) så sker der ikke det vilde. Den kan som en anden skriver dog godt komme til at svede lidt, men det begynder ikke at løbe som en anden ikke vandfast mascara :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
en af de ting der kan være med suckerpaste, når det er varmt er at når det har stået køligt (sør for at opbevare det med plastik over så ikke det for fugt) men alligevel kan det godt have en tildens til at "svede" når det kommer ind i et meget varmt lokale, og det kan gå rimeligt stærkt..(prøvede det med en det skete på 10 min). hvor jeg personligt syns marcipan ikke har det med at svede så nemt..

menn,,.... hvis du meget gerne vil have paste på, så syns jeg i skal tage det, og så søre for kagen kun lige kommer ind til når i skal bruge den, og ikke står til skue alt for længe..

håber det hjalp lidt.. god fornøjelse med det :) :fløjt:

Min erfaring er at sugarpaste ikke kan tåle at få plastik over sig. Så smelter det sammen med plastikken. Men det er bare hvad jeg har oplevet :toot:

Louie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
en af de ting der kan være med suckerpaste, når det er varmt er at når det har stået køligt (sør for at opbevare det med plastik over så ikke det for fugt) men alligevel kan det godt have en tildens til at "svede" når det kommer ind i et meget varmt lokale, og det kan gå rimeligt stærkt..(prøvede det med en det skete på 10 min). hvor jeg personligt syns marcipan ikke har det med at svede så nemt..

menn,,.... hvis du meget gerne vil have paste på, så syns jeg i skal tage det, og så søre for kagen kun lige kommer ind til når i skal bruge den, og ikke står til skue alt for længe..

håber det hjalp lidt.. god fornøjelse med det :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Min erfaring er at sugarpaste ikke kan tåle at få plastik over sig. Så smelter det sammen med plastikken. Men det er bare hvad jeg har oplevet :heart:

Louie

sugarpasten burde ikke hænge fast i plastikken, hvis den bar er rullet ud med maizena, og ikke er "klistret" inden.. det har vi i hvert fald aldrig haft problemer med på mit arb. :bearhug: men det er jo selvfølgelig forskelligt efter hvorn man laver det

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer