Britter-musen

Briller...?

29 indlæg i dette emne

Hejsa...

Jeg vil gerne høre fra jer derude med briller (kommende brude eller dem som er blevet gift).

Jeg bruger nemlig selv briller og jeg havde tænkt på, om jeg skulle prøve kontaktlinser når jeg skulle giftes og lade brillerne ligge på hylden...??

Så man evt. bedre kan se makeupen. Så er der nogen der havde samme ide, at det vil i også gøre eller i har gjort det. Eller skal jeg bare beholde brillerne på...?

Hvis der var nogle før og efter billeder ville det være i top... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa!

Jeg bruger briller til daglig, og vil gerne ligne en pænere udgave af MIG SELV på min bryllupsdag, derfor beholder jeg brillerne PÅ.

Mht. at kunne se brudemakeuppen, så er det vel noget, du kan snakke med hende, der skal lægge din makeup om.... Jeg har spurgt min, og hun sagde, at det ikke var noget problem. Det kan evt. være, at man skal lægge en lidt kraftigere makeup ... Hun foreslog også, at man får taget et par billeder uden brillerne på, hvis man er bange for reflekserne fra brillerne. Men en god fotograf bør jo vide, hvordan man undgår det ...

:thumbsupsmileyanim:

Maja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Jeg bruger også briller, og kunne ikke drømme om at bruge kontaktlinser den dag.

For det første er jeg ikke vant til at bruge dem og for det andet vil jeg bare se "fremmed" ud.

En tidl. kollega sendte et billede fra deres bryllupsdag, og hun er, som su sikkert har gættet, brillebruger.

Man kan sagtens se makeup og brillerne stjæler på ingen måde opmærksomheden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Jeg bruger ikke selv hverken briller eller kontaktlinser, men så et foto af en anden brud i avisen i går. Hun havde briller på og det var meget svært at se hendes øjne pga. "solbrilleeffekten". Så hvis man skal have have udendørs billeder, er det nok bedst med en brille, hvor glasset ikke bliver mørkt i solskin.

- NoCandyfloss

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skifter mellem briller og kontaktlinser til dagligt, men bruger dog oftest linser. Jeg er enig med de andre i at hvis man er vant til at bruge briller, vil man komme til at se fremmed ud hvis man pludselig (og kun den ene dag) bruger linser.

Et alternativ kan være at du begynder at bruge linser inden dit bryllup og på den måde vænner dig selv og dine omgivelser til dit "fremmede look".

Men ellers synes jeg at du skal bruge dine briller. Det er jo sådan du ser ud :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bruger selv briller, men er ved at prøve at vende mig til kontaktlinser. Ikke kun pga af brylluppet, men også fordi jeg er træt af mine briller. Jeg vil ikke have briller på til mit bryllup, da jeg ikke synes at briller "passer" til en brudekjole. jeg synes det ser helt forkert ud, så derfor vil jeg ikke have briller på. :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger briller til dagligt, dog kontaktlinser ind i mellem - mest i forbindelse med sport. Jeg har bestemt mig for kontaktlinser på bryllupsdagen. En af de ting min kæreste og jeg kom til at snakke om er, at briller ret hurtigt bliver umoderne (bare se på et billede fra 90'erne), og vi vil gerne have nogle "tidløse" bryllupsbilleder, hvor man ikke om ti år synes at brillerne ser helt skøre ud.

Overvejer dog i løbet af aftenen at skifte til briller, hvis jeg synes øjnene bliver for irriterede.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er selv i tvivl om man skulle forsøge kontaktlinser. Til dels så er jeg ikke så vant til mine briller, og til dels er min smag på pang-farvede og kraftige stel. Det ser ikke så godt ud sammen med fin brudekjole, og jeg ville skulle købe nye og det synes jeg ikke jeg vil

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger briller til dagligt, dog kontaktlinser ind i mellem - mest i forbindelse med sport. Jeg har bestemt mig for kontaktlinser på bryllupsdagen. En af de ting min kæreste og jeg kom til at snakke om er, at briller ret hurtigt bliver umoderne (bare se på et billede fra 90'erne), og vi vil gerne have nogle "tidløse" bryllupsbilleder, hvor man ikke om ti år synes at brillerne ser helt skøre ud.

Overvejer dog i løbet af aftenen at skifte til briller, hvis jeg synes øjnene bliver for irriterede.

Jeg tror ikke briller gør ens billeder mere eller mindre tidløse - min mor har brugt briller hele sit liv - og har også briller på, på sit bryllupsbillede og det var nu ikke det vi grinede mest af da vi kiggede billeder ifb. med at jeg skal giftes . Jeg har selv briller og dem beholder jeg da på den dag - jeg har selv købt dem og synes faktisk at de er pæne....også til en brudekjole

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er så en af dem der bare ikke vil have mine briller på til brylluppet. De er meget markante og passer bare ikke til en brud synes jeg. Jeg er ellers meget glad for dem. Så for 5 måneder siden kastede jeg mig ud i projektkontaktlinser - og jeg er bare blevet så glad for det. Jeg startede med dem i god tid, både for at vænne mig til dem, men også så alle andre vænner sig til at se mig uden briller - jeg kunne ikke drømme om kun at have linser på til bryllupet og ellers aldrig. Jeg fortsætter helt sikkert også med linserne efter brylluppet

Jeg har fået en dags linser, så jeg har til 20 dage i måneden - og det passer perfekt til mig :cheerleader3:

Jeg kan kun sige, at hvis man overvejer linser - så prøv det, men start i god tid :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev helt glad da jeg fandt denne tråd, så bringer den lige på banen igen. Jeg har nemlig igennem længere tid, gået og spekuleret på om jeg skulle have briller på eller ej. Til daglig, går jeg med briller, men bruger kontaktlinser når jeg f.eks dyrket sport.

På en eller anden måde, syntes jeg at jeg kommer til at se mere feminin ud uden briller, så p.t. hælder jeg mest til at have kontaktlinser i det meste af dagen. Men min mening kan nå og ændre sig mange gange inden selve dagen.

Men hvad siger I andre brille-brude?????

Redigeret af karinabm
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger briller hvis jeg er i biografen, og generelt har lyst til at genkende folk på gaden hehe, for så har jeg nogen gange lidt problemer da jeg har lidt svært ved at genkende folk uden briller. Men bruger ikke briller til hverdag vil jeg sige. Har dog nu fået kontaktlinser som jeg bruger 3-4 gange om ugen, og tror egentlig mest jeg har fået dem fordi jeg meget gerne ville kunne se folks ansigter når jeg går nedad kirkegulvet, og det kan jeg nu. er dog blevet ret vilde med dem og vil bestemt bruge det efter brylluppet nu. men fordi briller ikke er en del af min identitet eller noget folk som sådan er vant til at se mig med, ville jeg ikke bruge dem til bryllup.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bruger både briller og kontaktlinser, men meste kontaktlinser. Jeg vil klart bruge mine kontaktlinser til brylluppet. Jeg syntes ikke det er grimt med briller, men syntes selv jeg er pænest uden. Men har fundet ud af at der er mange delte meninger om hvad der er pænest til mig. Men jeg vil sige, at hvis der er nogle der er i tvivl, så vælg det i har det bedst med. Det er jeres dag, og derfor skal i vælge hvad i har det bedst med. Og så kan man jo altid gøre som nævnt her i tråden, og så få taget bryllupsbilleder med og uden briller. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Denne må jeg nok hellere hoppe med på.

Jeg bruger selv briller til hverdag, har dog også kontaktlinser at skifte med, men det er primært briller jeg bruger.

Jeg synes selv, at min nuværende brille gør noget godt for mine øjne. Jeg synes faktisk at jeg har pændere øjne med dem på end, når jeg har linser eller en anden brille på.

Skal siges at jeg er udlært optikerassistent, og derfor har et par briller eller to (okay, måske ligger der godt 6 par hjemme hos mig som er købt inden for 2 år), men min favorit brille gør noget for mine øjne, som mine linser ikke kan klare.

Så lige nu er jeg med 75% sikkerhed at se med briller den dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa...

Jeg vil gerne høre fra jer derude med briller (kommende brude eller dem som er blevet gift).

Jeg bruger nemlig selv briller og jeg havde tænkt på, om jeg skulle prøve kontaktlinser når jeg skulle giftes og lade brillerne ligge på hylden...??

Så man evt. bedre kan se makeupen. Så er der nogen der havde samme ide, at det vil i også gøre eller i har gjort det. Eller skal jeg bare beholde brillerne på...?

Hvis der var nogle før og efter billeder ville det være i top... :thumbsupsmileyanim:

nu har jeg ikke selv briller, men personligt synes jeg at det er pænere hvis man tager sine briller af på bryllupsdagen. Der er selvfølgelig nogle personer der er pænere når de har deres briller på, men generelt synes jeg at når det nu er en særlig anledning, at så kan man godt smide brillerne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer