Sign in to follow this  
Followers 0
sarahkruuse

SÅ er det NU

11 posts in this topic

Så er det NU - underligt at dagen i dag er min bryllupsdag.

Endnu ingen tegn på sommerfugle, nerver eller andet - og forventer egentlig at de først dukker op når jeg står i våbenhuset.

Mht vejret - så er det fint lige nu - og jeg ville da have sat pris på, at vejrudsigten lovede tørvejr hele dagen - men de byger der måtte komme dem tager vi med - det generer mig egentlig ikke så meget mere.

Begge børn er stået op og i gang med at spise morgenmad - og manden sover endnu - ja, vi har sovet hjemme begge 2 - netop pga vores 2 børn

Kl. 9.30 kommer svigermor og henter Emma - så skal de til frisøren og dulles op (så meget som man nu bliver dullet når man bare er 6 år). Kl. 11 skal jeg selv være hos frisøren - og Oliver bliver lagt til at sove til middag (han er knap 2 år).

Når jeg er færdig ved frisøren ca. 12.30 ringer jeg til min mor - som så går op og passer Oliver, så Martin kan tage afsted til sine forældre inden jeg kommer hjem.

Så satser jeg på lidt frokost til mig og børnene - derefter skal børnene i tøjet. Kl. 14 kommer min mor og svigermor og hjælper mig i tøjet.

Martin og han far (forlover) bliver hentet på svigerforældrenes adresse kl. 14.35 og bilen er tilbage og henter mig, min far og vores brudebørn kl. 14.45

Kl. 15 skulle klokkerne gerne ringe - og så er det tid.

Jeg glæder mig helt vildt til at høre gospelkoret synge i kirken - alle musikalske indslag bliver dækket af gospelkoret - også ind- og udgang.

Bagefter skal vi fotograferes - og en bus henter vores gæster ved kirken og kører dem til feststedet (ca 5 km. fra kirken).

Vi regner selv med at ankomme til feststedet ca. 17.15.

Her er der velkomstdrink lidt snak og lidt gaveoppakning.

Kl. 18 middag og dinnermusik - og så er festen i gang.

En lang og begivenhedsrig dag er i vente - og jeg glæder mig.

Håber dagens øvrige brudepar også får en fantastisk og uforglemmelig dag.

Knus Sarah

0

Annonce ♥

her er det også efter lang tids venten blevet dagen

har allerede været oppe og i bad, sidder bare og venter på at jeg skal ud af døren til frisøren

vi har også sovet sammen pga. vores dreng, som bliver hos sin far og alle onklerne som skal komme og dulme gommens nerver

jeg kan godt mærke sommerfuglene i maven, men det er også det eneste.

og så vågnede jeg op med snot næse og hoste, håber det går over.

0

:fløjt: Kære Sarah! :toot:

Stort tillykke med bryllupsdagen! Jeg håber, I får en dejlig og uforglemmelig dag i selskab med jeres venner og familie. Her hos mig er det halvoverskyet med solen, der titter igennem skyerne ind imellem og en del blæst, og jeg håber, I får nogenlunde det samme vejr. I hvert fald, at det ikke øsregner mens I er ude.

:)

Maja

0

Annonce ♥

Annonce ♥