August 2007

Hvilken buket passer til min kjole?

19 indlæg i dette emne

Jeg har svært ved at bestemme hvilken buket der vil passe godt til min kjole.

Her er billede af mig i min kjole og den buket jeg hælder til (for tiden!) :fløjt:

Hvad synes I, passer det godt sammen?? Kom frit frem med jeres mening.

:)

post-22854-1183198166.jpg

post-22854-1183198489.jpg

Redigeret af August 2007
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tænker at du skal afgøre med dig selv, hvad du kan lide ved de 2 buketter. Jeg synes det er nemmere at sige: den skal helst have fald, gerne med lyserød, jeg hader liljer eller hvad det nu er du føler.

Jeg fik det først helt på plads da jeg talte med blomsterbinderen. Jeg havde farvekort med, et billede af kjolen og en stofprøve. Da hun så satte mig sammen med, blev vi ret hurtige enige om, hvordan den skulle se ud..

Jeg tænkte også meget på, at buketten ikke skulle tage fokus fra min kjole, defro skal min være så lille som muligt. Nogle kjoler vil heller ikke være gode til en buket med fald, fordi kjolen har et andet snit. Det mener jeg sagtens din kjole kan bære

:)

Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wauw. Flot kjole, og jeg synes at den er første buket passer bedst.

De er begge super smukke, på hver sin måde, men nr. 1 vil give kjolen den opmærksomhed den fortjener og være prikken over i'et for helheden.

Nr. 2 ville være mere til en simpel kjole.

Buketten skal jo komplimentere kjolen, og ikke konkurrere :)

Det tror jeg bare :fløjt: Men jeg er ikke prof., så det er ren personlig holdning :toot:

mvh

ps. Tror begge kunne være flotte, men især 1'eren.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Rigtig søde buketter. Jeg var heller ikke selv til store buketter da jeg heller ikke selv er ret "stor". Fortalte blomster-handleren om hvilke farver der passede, og også om størrelsen og så lavede hun så denne buket til mig, formet som et lille hjerte. Jeg var HELT VILD med den, syntes den var så sød og romantisk.

Min kjole var lys moccafarvet så den passede bare helt perfekt til.

post-2246-1183216791.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I har nok ret i at den gerne må hænge lidt ned. Jeg er jo også ret høj, så burde kunne bære det.

Har også kigget på denne (som er tyvstjålet herinde fra!):

Synes godt nok det er svært... :fløjt: Men ja, det er jo en smagssmag. Så jeg må jo bare selv beslutte mig. Hvis bare der ikke var så mange valgmuligheder :)

post-22854-1183235070.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej

Rigtig søde buketter. Jeg var heller ikke selv til store buketter da jeg heller ikke selv er ret "stor". Fortalte blomster-handleren om hvilke farver der passede, og også om størrelsen og så lavede hun så denne buket til mig, formet som et lille hjerte. Jeg var HELT VILD med den, syntes den var så sød og romantisk.

Min kjole var lys moccafarvet så den passede bare helt perfekt til.

Den er virkelig fin!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer