Lajla

Da min smukke bonusdatter fik sin Johnny

67 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Et stort tillykke til både brud og bonusmor. Det hele ser bare ud til at være en vellykket dag med masser af smil og kærlighed.

Den der fine blomst i håret, er det en I har lavet selv? Eller hvor har I købt den? Jeg er nemlig på udkig efter noget lignende selv.

- Sille

Ih, tak, Sille! :) Vi havde en skøn dag.

Blomsten, som Marie har i håret, er købt hos SmukBrud i Thorning v/Kjellerup.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tillykke med dem! Sikke nogle gode billeder, du har fået taget. :)

Mvh Pernille.

Tusind tak, søde Pernille! :fløjt: Jeg er faktisk også ret stolt af resultatet, når man tager i betragtning, at jeg har 'bare' et helt almindeligt Canon Power Shot A700 med 6.0 mega pixels. Det er ret lille i forhold til de professionelles...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
ihhh så flot hun er ... hvor ser de lykkelige ud...

Tak, søde Louise! :) Du kan også tro, at de er lykkelige. De er gode sammen, og med den tale, som Johnny holdt for Marie, er der stadig håb for, at kærligheden overvinder alt.. :fløjt: :toot::kiss:

Redigeret af Coach Lajla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ihhhh jeg vil osse giftes nu nu nu..............

P.S. Hvor ser fotografen godt ud, og meget stolt

Tak skal du have, søde Karin! :toot:

Stolt - det er jeg, kan du tro!! :)

Joh, godt ud, og godt ud... hmmm, joh, du har ret, men jeg SKAL jo tabe mig, og er allerede gået i gang og har smidt knapt 1 kg i den forløbne uge efter brylluppet. :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
SMUKT SMUKT!! SÅ flot kjole!! virkelig sød lille Julie.. virkelig et smukt par!

Hej søde Anna!

Ja, de er så smukke, og mit hjerte flyder over af stolthed og kærlighed til begge mine tøser! Og ikke mindst det de har sammen, de to.

Marie er (og har altid været) fantastisk til at mestre, at hun lige pludselig fik 2 mindre søskende. Hun er bare übercool (for at bruge dit eget udtryk! :kiss: ).

Og Johnny, ja, jeg faldt for ham fra første øjeblik... mere er der egentlig ikke at sige om det. De er så gode sammen. :) :fløjt: :toot:

Redigeret af Coach Lajla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Flotte billeder, og hvor er din datter bare sød ud. :)

Tak, søde Maria! :fløjt:

Ja, jeg er vanvittig stolt af min datter. Og sandelig også af min bonusdatter. Jeg har fra første færd sagt til mig selv (da jeg flyttede sammen med Maries og Mads' far), at hvis det her gik godt, var det helt sikkert min skyld, og hvis det gik galt, var det lige så sikkert, at det var biologisk... :toot: . Jeg har også altid sagt til begge mine bonusbørn, at hvis jeg selv skulle vælge stedbørn, ville det til enhver tid blive dem. De er bare skønne!

Her er lige et close-up af Mads (han er 24 år og ham har jeg haft fra han var 6) - og han er single!

post-22726-1183221720.jpg

Redigeret af Coach Lajla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:cheerleader3: Tillykke med din bonusdatter, Lajla! :cheerleader3:

:) Hun var virkelig en smuk brud. Jeg kan godt forstå, du er stolt af hende! :fløjt:

Hej altid dejligste Anita! :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg er vanvittig stolt af både hende og min egen bio-datter. :cheerleader3: Det er så fantastisk at se, at alle ens bekymringer blive gjort til skamme, at de vinger jeg har været med til at bygge og stadig bygger på min egen datter - at de vinger virkelig kan bære! :toot: At Marie har fundet sit livs kærlighed og er blevet gift med ham - det er lykken. :cheerleader3: At min lille store datter turde gå alene ind i kirken på trods af, at hun stort set kun kendte et par håndfulde af de ca. 90 gæster der var der. :kiss: At vide, at det er noget jeg har været med til at give hende, og at det virker i de afgørende situationer - YES!!! Jeg siger altid til min datter: "Det er godt at være modig"! :kiss:

Glæd dig til I selv får børn... det er en sand lykke... og masser af bekymringer og bøwl... :td:

Redigeret af Coach Lajla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sødeste Lajla :cheerleader3:

Hvor er det nogle skønne billeder - og stort tillykke med dem. :fløjt: :cheerleader3: De ser fantastiske ud!! :)

Kram

Melanie

Melanie, du dejligste af alle! :toot::kiss::cheerleader3:

Tusind tak! post-22726-1183247685.gif Ja, de er så dejlige! post-22726-1183247989.gifVi havde en fantastisk dag - men der skete noget, som jeg hellere må lade Marie fortælle... UUUHHH det var ret nervepirrende...post-22726-1183247849.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikken nogle smukke, smukke billeder..... Tak Lajla for at dele dem med os :) -Nu glæder jeg mig bare endnu mere til det bliver vores tur :toot::kiss:

Kan godt forstå at du er stolt af dine børn -dem alle..... Hvor er de bare smukke! -Og skønt at de er så glade for hinanden :fløjt:

Ha' en rigtig dejlig wekend

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikken nogle smukke, smukke billeder..... Tak Lajla for at dele dem med os :) -Nu glæder jeg mig bare endnu mere til det bliver vores tur :toot::cheerleader3:

Kan godt forstå at du er stolt af dine børn -dem alle..... Hvor er de bare smukke! -Og skønt at de er så glade for hinanden :fløjt:

Ha' en rigtig dejlig wekend

Ih, TAK, sødeste Anne! Du kan roligt glæde dig - det er en fantastisk dag. :cheerleader3: Jeg synes også, at jeg er verdens heldigste mor og bonusmor. :kiss: Så smukke og dejlige børn og bonusbørn - nu også med bonussvigersøn - jamen jeg fatter knapt min egen lykke. :cheerleader3: Og specielt det, at de kan så godt sammen, de to 'kuld' børn. Og at Johnny passer ind i alt dette virvar, ja det siger meget om hans personlighed. :cheerleader3: Dejlig svigersøn... post-22726-1183277139.gif Men det er selvfølgelig også Marie, der har valgt ham, og så kunne det jo ikke gå helt galt! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:) Stort tillykke :fløjt:

Tak fordi du vil dele dem med os, kan godt forstå du er ræve stolt

Hej du dejligste Lone! :kiss:

Tak for din søde hilsen. :toot: Ja, jeg er ræve stolt! :cheerleader3: Det er en stor familie efterhånden. Og det bedste er, at når vi er sammen, så HYGGER vi rigtigt. Vi er meget uformelle og har humoren som medspiller. :cheerleader3: Det løser faktisk rigtig mange konflikter. post-22726-1183277511.gif Gad vide om der nogen sinde er skrevet et speciale med det som emne: Konfliktløsning med humor?? Hmmm..post-22726-1183277614.gif

Redigeret af Coach Lajla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveboard::loveboard::loveboard::loveboard::):heart: :heart

post-22726-1183201517.jpg

Undertegnede i egen 'høje' person

post-22726-1183201570.jpg

Hej smukke Lajla!

Det er godt nok länge siden, håber du og din familje har det godt.

Du ser kanon godt ud i den kjole, og dit hår jeg siger bare wauw sikken sild. :sm:

Och ett jätte stort grattis till din bonus dotters bröllop ()() ,hun och Julie ser bare så vackra ut,

kan gott förstå at du är stolt. :bearhug:

Hils alle sammen fra os på Samsö og ge en stor krammer :( vi er på ferie i Sverige nu til d. 12-7

og min mor tar med tilbage til Samsö i en uge så det bliver bare så dejligt.

Kramis från Sverige :smolf:

Redigeret af Samsø
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey Girls!

Helt mærkeligt at se sig selv på de billeder! Det var en fantastisk dag og samtidig så overvældende, at det er svært at tro at det er overstået!

Kære Lajla - du er bare en mega helt med de billeder, det er som at opleve dagen på ny..... :( til dig:-)

Tak for alle de søde ord i giver os med på vejen, sidder her med min mega seje vielsesring og min mand og kan klare alt!

På sådan en dag føler man sig virkelig elsket, når man ser rundt på alle de mennesker man kender. Hele den dag var vi ganske enkelt "high on life". Det var den bedste dag i mit liv!!

Vi havde planlagt alting i god tid, for vi holdte vores bryllup i Rødding i Sønderjylland og vi bor selv i Viborg (200 km imellem).

Alt til bordene var færdige, tøjet klar, aftalerne på plads osv. Så vi kunne slappe rimeligt af nede ved Johnnys forældre da vi tog derned tirsdagen før. Men når ens planlægning går så godt, kan man godt føle at der må ligge noget og lure, nogen som nok skal gå galt alligevel........

Jeg fik prøvesat mit hår om onsdagen, og det blev rigtig godt. Jeg havde nogle måneder forinden spurgt frisøren om hun kunne nå min voksne brudepiges hår også, og det kunne hun godt. Men da jeg spørger hende om onsdagen, svarer hun konsekvent nej, det kan hun ikke nå (jeg undrer mig, men har på dette tidspunkt fundet ud af, at hun er typen, der arbejder konstant og har 1000 aftaler igang, så det undrer mig ikke, at hun har glemt det....desværre). Jeg skaffer en anden aftale til min brudepige i en anden salon, og så er det på plads.

Jeg mener i mit stille sind, at frisøren og jeg ved den første samtale, aftaler at hun kommer hjem til min svigerinde, hvor jeg sover natten til lørdag. Her skal hun så sætte mit og min lillesøsters hår (og oprindelig også min voksne brudepige's). Jeg nævner det for min svigerinde om fredagen og det mener hun også hun har hørt frisøren nævne, da de er veninder. Men uhh hvor er jeg træt af at jeg ikke dobblettjekkede med hende!

Lørdag morgen går stille og roligt - min fantastiske svigerfamilie er i fuld sving med oppyntning i kirke og forsamlingshus, så jeg har fået ordre på at lave ingenting;-)

Ok, der kommer skybrud kl 10.30, men vi beroliger os med, at der er lang tid til kl 14.

Kl 10.30 ankommer min lillesøster som aftalt og nu mangler vi bare frisøren........og vi venter........og venter......

10 minutter i 11 ringer min svigerindes telefon og frisøren kan ikke forstå, hvor vi bliver af!!! :loveboard: Bliver af????!!! Jeg siger mange grimme ting hurtigt efter hinanden og det gør mn svigerinde også!

Der står jeg, midt i deres entre, med en hel flok omkring mig og er på randen til at hyle! For lige pludselig bliver jeg meget MEGET stresset. Jeg går fra 0 til 100.000 i puls på 3 sekunder og kan ikke overskue særligt meget. Alle sættes i bevægelse for at få min lillesøster og mig afted til frisøren, som bor 10 kilometer væk. Vi løber ud i regnvejr og får min anden søde svigerinde, som er vores fotograf, til at være chauffør, for bilen har Johnny.

Da vi ankommer til frisøren kl 11.05, som virker lidt "lallet" og lidt for afslappet, er det eneste jeg siger: "Vi kører kvart i 1!".

Og så sætter jeg mig ned og er sur, mens hun begynder at pludre noget om, at hun jo ikke tager ud for hun ingen varmehjelm har osv..... Jeg er mega ligeglad, hun skal bare blive færdig!!!!

Imens fotograferer min svigerinde mig og Julie og hun får mig til at bløde lidt op heldigvis. Jeg kan jo ikke sidde der og se sur ud på billederne;-) Min søde lillesøster er en engel og sidder bare der og får håret rullet op og læser Anders And blade. Imens hendes hår bliver ordnet tilsidst, får jeg lagt min make-up selv.

Nå, men mit og Julies hår bliver rigtig fint og kvart i et lige, på sekundet, er vi færdige....he he...frisøren turde sgu heller ikke andet :loveboard: Og selvfølgelgíg har jeg glemt min pung, så her træder min svigerinde til med "kortet" og redder mig endnu engang.

Vi er hjemme kl 1 og skal være klar i kjolerne kl halv 2 hvor min far kommer og henter os. Og igen er min kære lillesøster en sand guldklump, for jeg suser lidt rundt for at finde vores ting, og imens står hun bare der og er helt stille og klar når jeg "parerer ordre".

Det hele lykkes til tiden, og billederne taler for sig selv :bearhug: Det kom jo til at gå fint alligevel :loveboard:

Og selvfølgelig er alt jo relativt, når man taler om at noget "går galt" sådan en dag. For det kunne sagtens være meget værre, men lige netop denne dag var det mere end rigelig, for mit vedkommende !

Mange knus fra Marie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Flotte billeder... Men...ööööh...er det kun mig der er nysgerig after at vide hvad det er for nogle flotte medaljer din mand har på sig, Lajla???? :bearhug:

Ih, altså tak søde, Charlotte!

:(

Og nu til medaljerne:

post-22726-1183323854.jpg

:loveboard::loveboard::loveboard::loveboard::):heart:()()

Redigeret af Coach Lajla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer