Theshe

Stjernestudiet!!!!

33 indlæg i dette emne

Jeg må jo nok også hellere lige fortælle om Stjernestudiet og deres FANTASTISKE service...

Stjernestudiet dukkede ikke op om morgenen i går...

...Der var "heldigvis" en naturlig forklaring på deres udeblivelse, og de har simpelthen været så søde.

Vi skulle jo have to fotografer til at følge os hele dagen -Martin og Anna. Martin skulle følge mig fra morgenstunden og Anna skulle følge Lisette.

Klokken ca. 11.30-12.00 ringer Anna (som er gift med Martin) og fortæller, at Martin kørte galt om morgenen og havde brækket sit ben og trykket et ribben. De havde kørt i hver deres bil (heldigvis!), da de skulle følge hver af os. Hun var selvfølgelig noget chokeret, men sagde at hun gerne ville komme til og tage billeder efter kirken!!!!! (Men at hun selvfølgelig ikkekunne blive hele aftenen)

Så var Sophie her glad igen! For det var jo de vigtigste billeder!

Jeg synes simpelthen at det var så stort af hende og Stjernestudiet! Her ligger hendes mand og er kommet til skade, og så er det alligevel magtpåliggende for dem begge, at billederne kommer i kassen!

Anna tog de dejligste billeder og jeg glæder mig sådan til at se dem! Hun er super dygtig.

Fordi de ikke var kommet, HVILKET VAR 100% FORSTÅELIGT I DEN SITUATION, skal vi ikke betale for billederne. Det vil vi ellers gerne, men Anna insisterede.

Jeg har MEGET dårlig samvittighed over at have skrevet om det herinde, når der nu var sket et uheld, og jeg håber inderligt at vi ikke har afskrækket nogen fra at bruge dem!

STJERNESTUDIET var det bedste valg vi overhovedet kunne træffe og jeg glæder mig afsindigt til billederne kommer!

Tusind tak Anna!

-Sophie

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var faktisk lidt flov over mig selv, da jeg i går fandt ud af, hvad der var sket... Vi zillaer har det nok med hurtigt at hidse os lidt op over sådanne ting, og faktisk havde det slet ikke slået mig, at et uheld kunne være årsagen til, at de ikke var dukket op!

Men alt mulig respekt til Stjernestudiet for den service! Glæder mig til at se endnu et hold superbilleder fra deres hånd!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha jeg fik godt nok også en grim smag i munden!!!!

Jeg bærer INGEN nag. Jeg er bare så glad for at Anna kom!

-Sophie

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger!

Jeg er glad for at i havde en lige så god oplevelse med stjernesyudiet som vi havde og jeg glæder mig til at se jeres billeder.

I må hilse og ønske god bedring til martin hvis i snakker med ham.

Det er godt nok uheldigt og alligevel heldigt at de ikke begge kom til skade..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er bare så glad på jeres vegne... de har os bare verdens bedste rygte så ku heller ikke forstå hvad der var sket...

hvor er det godt det ikke gik værre for ham martin... og sindsyg flot at hun ku komme efter sådanne et chok.... synes os det er vildt at de vil gi jer det.... hurra for stjerne studiet....

hurra for the she...............................

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak

Jeg ville nemlig være meget ked af at ødelægge deres rygte. Har fået slettet den tidl. tråd.

På selve dagen fattede jeg ikke de ikke kom,for det var slet ikke min forestilling af dem.

-Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først lige et tillykke til jer nu koner...

Og så et HOLD DA OP... Godt at han kun brækkede benet, kunne jo have været meget værre...

Men havde jo alllerede fortalt om hvor fantastiske de var (havde kun mødt Anna) Men det her bekræfter mig jo bare... Ville til enhver tid bestille dem igen... både pga deres dejlige natur, men helt sikkert også nu efter at have hørt jer fortælle om deres engagement for deres arbejde...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har selv booket stjernestudiet til mit bryllup næste sommer og er på ingen måde blevet afskrækket.

Deres indsats er udover al forventning og deres håndtering af situationen er udover proff. Kan man andet end at tage hatte af for dem. Om ikke andet må det da næste kun lokke flere kunder til, sådan som de går gennem ild og vand for deres kunder.

Så Sophie og Lisette jeg tror godt i kan slappe af igen og nu er tråden jo også slette, samt i har sagt undskyld for evt. uheldig omtalt.

Jeg har ihvertfaldet ikke ændret mening.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har lige talt med dejlige Anna fra Stjernestudiet i dag! Vi ringede for at høre, om vi måtte komme forbi og hente albummet vi gerne ville have...Ja og så sagde vi vi ville kome forbi med blomster til den anden fotograf Martin!

Det måtte vi gerne! Og billederne fra brylluppet ville vi måske kunne få med samtidig!

De er så skønne!

-Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fulgt jeres dejlige tråd længe, og nu glæder jeg mig vildt til at se billeder :-) Synes det er flot service af Stjernestudiet, og en smuk tanke af jer at tage blomster med til Martin.

Hilsen

Miss U

Tak skal du have.

Det er det mindste vi kunne gøre efter denh fantastiske service :bearhug:

-Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Respekt for stjernestudiet. Det er godt gået og udtryk for professionalisme at de alligevel skød billederne i den situation. Også respekt til jer andre. Det er jo en anerkendelse af at vi leverandører også er mennesker.

Sidst men ikke mindst viser episoden at der er mange ting mellem himmel og jord og at man skal passe på med at dømme leverandører - ja folk i det hele taget - uden at kende baggrunden. Det er med til at sætte en stor fed streg under, og underbygge den politik bryllupsklar har m.h.t. generelt at være lidt tilbageholdende m.h.t. subjektiv/negativ kritik af leverandører, baseret på enkelte episoder/hændelser.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Respekt for stjernestudiet. Det er godt gået og udtryk for professionalisme at de alligevel skød billederne i den situation. Også respekt til jer andre. Det er jo en anerkendelse af at vi leverandører også er mennesker.

Sidst men ikke mindst viser episoden at der er mange ting mellem himmel og jord og at man skal passe på med at dømme leverandører - ja folk i det hele taget - uden at kende baggrunden. Det er med til at sætte en stor fed streg under, og underbygge den politik bryllupsklar har m.h.t. generelt at være lidt tilbageholdende m.h.t. subjektiv/negativ kritik af leverandører, baseret på enkelte episoder/hændelser.

Det har du fuldstændig rete i Bent. Men jeg tror ikke, du finder en eneste brud, herinde, som ikke ville være på panikkens rand, hvis de stod i den situation, som Sophie og Lisette stod i i lørdags. Jeg kan sagtens forstå deres reaktion - jeg ville helt sikkert have gjort det samme! Og det var vel mest af alt for at få et par trøstende ord i den situation, de nu engang stod midt i, eller for evt. at finde en erstatning... Og det er jo det, man skla bruge sit netværk til. OG efter at årsagen er kommet frem, er der jo heller ingen 'hard feelings' i forhold til Stjernestudiet - nærmere tværtimod.

Til gengæld er denne situation håndteret super både af theshe og af Ki.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Respekt for stjernestudiet. Det er godt gået og udtryk for professionalisme at de alligevel skød billederne i den situation. Også respekt til jer andre. Det er jo en anerkendelse af at vi leverandører også er mennesker.

Sidst men ikke mindst viser episoden at der er mange ting mellem himmel og jord og at man skal passe på med at dømme leverandører - ja folk i det hele taget - uden at kende baggrunden. Det er med til at sætte en stor fed streg under, og underbygge den politik bryllupsklar har m.h.t. generelt at være lidt tilbageholdende m.h.t. subjektiv/negativ kritik af leverandører, baseret på enkelte episoder/hændelser.

Det har du fuldstændig rete i Bent. Men jeg tror ikke, du finder en eneste brud, herinde, som ikke ville være på panikkens rand, hvis de stod i den situation, som Sophie og Lisette stod i i lørdags. Jeg kan sagtens forstå deres reaktion - jeg ville helt sikkert have gjort det samme! Og det var vel mest af alt for at få et par trøstende ord i den situation, de nu engang stod midt i, eller for evt. at finde en erstatning... Og det er jo det, man skla bruge sit netværk til. OG efter at årsagen er kommet frem, er der jo heller ingen 'hard feelings' i forhold til Stjernestudiet - nærmere tværtimod.

Til gengæld er denne situation håndteret super både af theshe og af Ki.

Du har helt ret. Og ja faktisk scorer Stjernestudiet mange point på den episode, og det er dem vel undt for det de gør der er udtryk for prof. håndtering af sagen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik vores fantastiske billeder og det mest fantastiske album i går!

Aldrig har jeg set så gode billeder!

Anna, du gjorde et fantastisk arbejde! Tusind tak!

-Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer